Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Data: 2010-08-07 16:01:55
Autor: AW
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
W dniu 2010-08-06 21:58,  Gwidon pisze:
Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
Mnie wyszło 240 zł rocznie, a wam?
Niby nie majątek, ale jednak coś, poza tym w Polsce jest 14 mln samochodów.

Najwyraźniej jesteś za biedny żeby jeździć samochodem.

PS. A ten programik nie zawiera jakiegoś trojana aby?

--
AW

Data: 2010-08-07 20:02:48
Autor: Gwidon
AW <spam_away@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> Niby nie majątek, ale jednak coś, poza tym w Polsce jest 14 mln samochodów.

Najwyraźniej jesteś za biedny żeby jeździć samochodem.

Biedny to ty jesteś, za biedny,  żeby myśleć samodzielnie.

Data: 2010-08-08 00:24:09
Autor: AW
W dniu 2010-08-07 22:02, Gwidon pisze:
[...]

Ależ ja myślę całkiem samodzielnie. Na dowód mogę napisać, że potrafię tak skonfigurować swój czytnik żeby nie rozpierdalał postów moich przedpiśców, czego ty najwyraźniej nie jesteś w stanie ogarnąć, Gwidonie ;->

PS. Na kierunkowskazach też oszczędzasz?

--
AW

Data: 2010-08-08 14:45:25
Autor: Gwidon
[...]

Poczytaj do czego zostały zaprojektowane kierunkowskazy, a do czego światła
mijania.

Data: 2010-08-10 11:22:11
Autor: kamil

"Gwidon" <guidonn@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:i3ke58$p4a$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Najwyraźniej jesteś za biedny żeby jeździć
samochodem.

Biedny to ty jesteś, za biedny,  żeby myśleć samodzielnie.

Kopytko!

Data: 2010-08-11 20:58:32
Autor: Seba
Dnia Tue, 10 Aug 2010 11:22:11 +0100, kamil napisał(a):

Najwyraźniej jesteś za biedny żeby jeździć
samochodem.

Biedny to ty jesteś, za biedny,  żeby myśleć samodzielnie.

Kopytko!

O! Dzięki za poprawę humoru :)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-08-11 10:20:14
Autor: Sebastian Kaliszewski
Gwidon wrote:
[...]

To kolego sam myśl samodzielnie i sam sobie policz. Zweryfikuj czy ten programik wypisuje z sensem czy bez sensu.

\SK

Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok