Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Data: 2010-08-08 09:24:05
Autor: ToMasz
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
 Gwidon pisze:
Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
Mnie wyszło 240 zł rocznie, a wam?

http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip

Niby nie majątek, ale jednak coś, poza tym w Polsce jest 14 mln samochodów.
Rozproszenie strat i koncentracja korzyści - tak działają najlepsi oszuści.
Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga
znaczny zysk.
Srane w banie ze tak sie wyrażę. PRzejście z etylini 95 na ON a
tymbardziej gaz da wielokrotnie wiekszy zysk, niż strata wywołana przez
zapalone światła. wiele osób ma sprzet audio zużywający wiecej niż
żarówki. Ilu z nas kupuje auto które mało pali? bezawaryjność,
bezpieczeństwo, "jakiego ma kopa" to są kryteria! Oszczędność.... gdzies
tam jest, najwyżej na gaz sie przerobi.

tyle ze jak nam sie coś nakazuje, to najpierw jest NIE!, potem
ewentualnie, być moze sie zastanowimy czy zakaz/nakaz ma sens, ale i tak
bedziemy sie buntować. A moze by tak dzienne diodowe zamontować i dać
sobie spokój.... Tylko na co by było wtedy narzekać.....

ToMasz

PS

W mojej miejscowości na obszarze 10km na 10km jest jedna wielka budowa.
koszmar. autostrada, obwodnica, wyburzenia, zalania rozbudowa,
przebudowa- gorzej być nie może. wsiadłem wiosną na rower, mam świety
spokój. Wiem ze to grupa smaochodowa, ale na litość boską, do sracza też
będziemy chcieli jeździć autami, a potem zrobimy obrażoną minę ze sie nieda?

Data: 2010-08-08 12:16:12
Autor: jacek2v
On 8 Sie, 09:24, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]

będziemy chcieli jeździć autami, a potem zrobimy obrażoną minę ze sie nieda?

:)
No to ponarzekam: przydałoby się więcej ścieżek rowerowych :D

BTW: Google świetnie pozycjonuje reklamy, obok pojawiły mi się linki
do dziennych świateł LED :D

Pzdr.

Data: 2010-08-09 16:50:32
Autor: MadMan
Dnia Sun, 8 Aug 2010 12:16:12 -0700 (PDT), jacek2v napisał(a):

No to ponarzekam: przydałoby się więcej ścieżek rowerowych :D

Nie, przydałyby się takie dobrze zrobione. Mamy masę gównianych,
nieoznaczonych, wybudowanych niezgodnie z obowiązującym prawem,
prowadzących znikąd donikąd przez nic. No ale jeszcze parę lat i może drogowcy się zorientują, że najlepszym
rozwiązaniem jest metrowy pas dla rowerów w jezdni - tanio dla
budującego, wygodnie i bezpiecznie dla użytkownika. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-09 11:37:11
Autor: jacek2v
On 9 Sie, 16:50, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

rozwiązaniem jest metrowy pas dla rowerów w jezdni - tanio dla
budującego, wygodnie i bezpiecznie dla użytkownika.

Eeee tam WIĘCEJ !!!! :)

Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok