Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Data: 2010-08-09 00:20:42
Autor: z
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
  Gwidon pisze:
Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
Mnie wyszło 240 zł rocznie, a wam?

http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip

Niby nie majątek, ale jednak coś, poza tym w Polsce jest 14 mln samochodów.
Rozproszenie strat i koncentracja korzyści - tak działają najlepsi oszuści.
Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga
znaczny zysk.

W podobnym temacie wciskania ludziom kitu
Ładowarka telefoniczna podłączona do prądu (bez ładowania telefonu) przez cały rok na okrągło zużywa prąd warty 0,65 zł !!!

Może niech się ci "wspaniali" ekolodzy zajmą tematem świateł.
Takie zwalczanie jednego kitu drugim :-)

Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok