Koszt klepania błotnika

Data: 2011-10-04 11:11:30
Autor: to
Koszt klepania błotnika
begin Jarek P.
Samochód: Skoda Fabia, świeżo po dyskusji na skrzyżowaniu z innym
kierowcą, czy większym chamstwem jest wpychanie się z pasa do jazdy na
wprost w zakorkowany lewoskręt tuż przed światłami, czy niewpuszczeniem
przed siebie "grzecznie migajÄ…cego kierunkowskazem" samochodu, mimo ĹĽe
ten bardzo usilnie wjechać się stara.

Ale tak z drugiej strony faktem jest, że prędzej wzejdą dwa słońca niż Fabia wpuści w korku. --

Data: 2011-10-04 04:41:19
Autor: Jarek P.
Koszt klepania błotnika
On 4 PaĽ, 13:11, to <t...@xyz.abc> wrote:

Ale tak z drugiej strony faktem jest, że prędzej wzejd± dwa słońca niż
Fabia wpu¶ci w korku.

W korku ot tak, bo zmieniasz pas - zawsze. Przy zanikaj±cym pasie,
zwłaszcza je¶li nie robisz żadnych cyrków, tylko spokojnie dojedziesz
do końca tego pasa i tam będziesz się chciał wł±czyć do ruchu, mniej
więcej zachowuj±c zasadę "co drugi" - też zawsze.
Ale w przypadku, kiedy tuż przed skrzyżowaniem postanowisz wjechać na
zakorkowany kierunek z niezakorkowanego pasa - zapomnij. Niezależnie,
czy będę jechał kaszlem, czy maybachem, choćby w imię szacunku dla
tych wszystkich, którzy też stoj± w tym korku, ale dużo jeszcze stania
przed nimi - zapomnij.

J.

Data: 2011-10-04 14:36:28
Autor: MZ
Koszt klepania błotnika
W dniu 2011-10-04 13:41, Jarek P. pisze:

[...]

Niestety czasami nie ma innego wyj¶cia. Mam na my¶li np. skrzyżowania z
Puławsk± [DC] w godzinach popołudniowego szczytu. Skręcaj±c w Puławsk± w
lewo z dowolnej ulicy (np. z Odyńca) już nie ma szansy zajęcia prawego
zjazdowego pasa (za 200m jest zjazd w Doln± którego wszyscy namiętnie
używaj± żeby się dostać na Dolny Mokotów) bo zablokowały go samochody
które się nie zmie¶ciły na poprzednich ¶wiatłach na Puławskiej.
Mapka tutaj :
http://www.zumi.pl/,Warszawa_Ody%F1ca,Szukaj,21.024911600000003,52.1978224,1,3,namapie.html?

No i jedzie sobie taki delikwent powolutku ¶rodkowym pasem, migaj±c i
czekaj±c czy go kto¶ nie wpu¶ci bo co mu zostało. Oczywi¶cie może stan±ć
w miejscu i migać i zablokować kolejny pas, ale czy to będzie lepsze
rozwi±zanie? Czasami naprawdę nie ma możliwo¶ci ustawienia się na końcu
korka.

--
MZ
OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

Data: 2011-10-04 06:15:14
Autor: Jarek P.
Koszt klepania błotnika
On 4 PaĽ, 14:36, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

No i jedzie sobie taki delikwent powolutku rodkowym pasem, migaj c i
czekaj c czy go kto nie wpu ci bo co mu zosta o. Oczywi cie mo e stan
w miejscu i miga i zablokowa kolejny pas, ale czy to b dzie lepsze
rozwi zanie? Czasami naprawd nie ma mo liwo ci ustawienia si na ko cu
korka.

Fakt, takie sytuacje s± pechowe dla delikwenta, bo stoi wtedy na z
góry przegranej pozycji, wygl±daj±c wypisz wymaluj jako i ten cwaniak,
co omin±ł cały korek i się wpycha. Ale my¶lę, że tu dużo zależy od
samej postawy - jeste¶ na przegranej pozycji, można dyskutować czy z
twojej winy, czy nie, ale nie kozakuj i się nie wpychaj na siłę.

J.

Data: 2011-10-04 13:25:38
Autor: Lewis
Koszt klepania błotnika
W dniu 2011-10-04 13:11, to pisze:
[...]

Wczoraj mnie wpuściła srebrna fabia, w Białymstoku, jechałem na zamek :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-10-04 13:41:47
Autor: Dman-666
Koszt klepania błotnika
Tak se patrze i patrze jak Lewis nawija makaron na uszy:

> Ale tak z drugiej strony faktem jest, że prędzej wzejdą dwa słońca niż
> Fabia wpuści w korku.

Wczoraj mnie wpuściła srebrna fabia, w Białymstoku, jechałem na zamek
:)

no jakbym Cie jadacego (na kuniu) na zamek zoczyl to tez bym hamplowal ;)

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-10-04 13:48:41
Autor: Lewis
Koszt klepania błotnika
W dniu 2011-10-04 13:41, Dman-666 pisze:
[...]

;)

Haha no tak, "suwak" / "zamek" wielkiej kopii i błyszczącej zbroi nie miałem :P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Koszt klepania błotnika