Koszt klepania b³otnika

Data: 2011-10-05 19:21:02
Autor: Jarek P.
Koszt klepania b³otnika

U¿ytkownik "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:84ebc58b-baed-447a-942b-fdf82b033a37i28g2000yqn.googlegroups.com...

Panowie, grupowej pomocy potrzebujê.

Sprawa ma ci±g dalszy wymagaj±cy nastêpnych pytañ.
Sprawca us³yszawszy kwotê (800PLN) stwierdzi³, ¿e on spodziewa³ siê mniejszej sumy i ¿e w takim razie on bêdzie to chcia³ za³atwiæ przez ubezpieczenie.
OK, jego prawo, ale ja nie ukrywam, ¿e póki co nie jestem zainteresowany napraw± auta, to wgniecenie mi w niczym nie przeszkadza i najbardziej by³bym zainteresowany zap³at± za szkodê w gotówce, im szybciej, tym lepiej. Czy jest taka mo¿liwo¶æ w przypadku kasy z ubezpieczenia? ¯e jako poszkodowany dostaje po prostu wyp³atê do rêki czy te¿ na konto, bez przedstawiania faktury za naprawê?
A je¶li tak, to jak siê to odbywa? Domy¶lam siê, ¿e bêdzie potrzebna wizyta rzeczoznawcy z jego ubezpieczalni, ale czy ubezpieczyciel sam wyceni warto¶æ szkody i tyle wyp³ac±, czy tez ja mówiê, ile chcê, a oni moga najwy¿ej tej kwoty nie zaakceptowaæ?

J.

Data: 2011-10-05 21:10:22
Autor: J.F.
Koszt klepania b³otnika
Dnia Wed, 5 Oct 2011 19:21:02 +0200, Jarek P. napisa³(a):
[...]

Zazwyczaj to oni mowia ze z kosztorysu im tyle wychodzi.

J.

Koszt klepania b³otnika