Data: 2018-03-30 13:51:24 | |
Autor: ToMasz | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
W dniu 30.03.2018 o 11:49, elmer radi radisson pisze:
On 2018-03-30 11:44, T. wrote:generator prądotwórczy dieslowski o mocy 10kW. teraz większość aut ma dpfy, jaieś badania. a generatorki dieslowsie nie musza spełniać żadnych norm. ToMasz |
|
Data: 2018-03-30 14:55:51 | |
Autor: J.F. | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9l8bs$2lh$1@dont-email.me...
W dniu 30.03.2018 o 11:49, elmer radi radisson pisze: A jak sie komus wyczerpia akumulatory,generator prądotwórczy dieslowski o mocy 10kW. teraz większość aut ma dpfy, jaieś badania. a generatorki dieslowsie nie musza spełniać żadnych norm. Z rura do kabiny - prosze bardzo :-) Tylko na 10 kW szybko nie pojedziesz ... ale 90 za ciezarowka moze sie uda :-) Dziwi mnie, ze nie kombinuja z hybrydami. Po miescie na pradzie, w trasie na silniczku, i nie ma sie co bac braku pradu. Za malo radykalne ? J. |
|
Data: 2018-03-30 15:51:54 | |
Autor: kk | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
W dniu 2018-03-30 o 14:55, J.F. pisze:
Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9l8bs$2lh$1@dont-email.me... Ale kto nie kombinuje ? |
|
Data: 2018-03-30 16:38:08 | |
Autor: RadoslawF | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
W dniu 2018-03-30 o 14:55, J.F. pisze:
A jak sie komus wyczerpia akumulatory,generator prądotwórczy dieslowski o mocy 10kW. teraz większość aut ma dpfy, jaieś badania. a generatorki dieslowsie nie musza spełniać żadnych norm. Za drogie. Pierwsze hybrydy nie miały takiej opcji a dzisiejsze to chyba 30 km na aku maks. Ze sporym ograniczeniem prędkości w dodatku. Pozdrawiam |
|
Data: 2018-03-30 16:57:18 | |
Autor: J.F. | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9li50$8nk$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2018-03-30 o 14:55, J.F. pisze: Dziwi mnie, ze nie kombinuja z hybrydami. Za drogie. A jednak jedna firma robi i sie sprzedaja. I sa tansze niz cale elektryki :-) Pierwsze hybrydy nie miały takiej opcji Co tez jest bardzo ciekawe ... dogadali sie z urzedem skarbowym czy co ? a dzisiejsze to chyba To niech troche ulepsza baterie - 30km i 80km/h w zasadzie mnie satysfakcjonuje - po miescie oczywiscie. J. |
|
Data: 2018-03-30 17:32:22 | |
Autor: Cavallino | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
W dniu 30-03-2018 o 16:57, J.F. pisze:
a dzisiejsze to chyba Jeśli piszecie o hybrydach innych plugin to raczej 5 niż 30 km. Więcej na prądzie toto nie pojedzie. |
|
Data: 2018-03-30 18:33:20 | |
Autor: ToMasz | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
To niech troche ulepsza baterieto niech wynajdą teleporty.jest inne rozwiązanie, eklologiczne, tanie. samochód z benzynową instalacją rozruchową, bakiem na 10 litrów a główny napęd na LPG. w kołach/rozruszniku silnik 2kw który umożliwia toczenie sie w korku ToMasz |
|
Data: 2018-03-31 08:32:05 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
W dniu 30.03.2018 o 18:33, ToMasz pisze:
jest inne rozwiązanie, eklologiczne, tanie. samochód z benzynową instalacją rozruchową, bakiem na 10 litrów a główny napęd na LPG. w kołach/rozruszniku silnik 2kw który umożliwia toczenie sie w korku Wsadź tam jeszcze więcej elementów, to będzie ekologiczniej ;-) -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2018-03-30 20:24:34 | |
Autor: kk | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
W dniu 2018-03-30 o 16:57, J.F. pisze:
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9li50$8nk$1@node1.news.atman.pl... 15km zimą przez cały tydzień ? To musiałbyś mieć tylko 1,5km do pracy. |
|
Data: 2018-04-03 12:03:34 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Koszt ładowania elektryka w trasie | |
On 2018-03-30 13:51, ToMasz wrote:
generator prądotwórczy dieslowski o mocy 10kW. teraz większość aut ma dpfy, jaieś badania. a generatorki dieslowsie nie musza spełniać żadnych norm. Ale gdzie, zajmujacy caly bagaznik? Nie mowiac o paliwie. I pewnie jakas setka kg. dodatkowej masy zwiekszajacy zuzycie energii? -- memento lorem ipsum |