Koszt odpisu aktu notarialnego wyodrębnienia mieszka nia

Data: 2009-03-06 10:04:38
Autor: Cavallino
Koszt odpisu aktu notarialnego wyodrębnienia mieszka nia
Użytkownik "andy" <richart@poczta.fm> napisał w wiadomości news:goqghp$fql$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Mam mieszkanie własnościowe (spóldzielcze) jestem umówiony na wizytę u notariusza w celu sporządzenia aktu notarialnego wyodrębienia mojego mieszkania, Notariusz poinformował mnie że kosztu to ok. 900 zł. Zdziwiło mnie to bo powinny wynosić ok. 650 zł. wtedy powiedziano mnie że muuszę zapłacić za 4 odpisy aktu notarialnego (po ok. 500 zł - jeden)

Chyba Ci się zera pomyliły, albo matematyka nie bardzo Ci się zgadza.

Data: 2009-03-06 12:32:51
Autor: andy
Koszt odpisu aktu notarialnego wyodrębnienia mieszkania
Zgadza sie odpis 50 zł, ALE pytanie było: czy ja mam płacić czy kancelaria notarialna
, jako ta ktora ma obow. powiadomioc odpowiednie instytucje !?

Koszt odpisu aktu notarialnego wyodrębnienia mieszka nia