Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało ?

Data: 2010-07-15 15:55:42
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało ?
Witam

Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie dużo czy nie?
Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata wartości, naprawy i części (także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.

Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-15 07:45:40
Autor: Olleo
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
Czy je¶li całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jako¶ specjalnie
dużo czy nie?

Nie. Tyle, to ja place na same paliwo ;)
--
Olleo

Data: 2010-07-15 16:01:48
Autor: Robert Wicik
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1n418$ijm$1news.onet.pl...
Czy je¶li całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jako¶ specjalnie dużo czy nie?
Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata warto¶ci, naprawy i czę¶ci (także filtry i opony)... no chyba że czego¶ zapomniałem.
Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

Taniutko. Ale tylko dlatego, że auto mało traciło już na warto¶ci i łyka LPG.

Data: 2010-07-15 16:06:03
Autor: Adam Szewczak
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i1n4a4$jic$1@news.onet.pl...
[...]

    No wlasnie, ja nie wliczalem wszystkich kosztow i mnie wychodzi samo paliwo + oleje i fitry = 18 zl/100 km.

PZDr
Adam

Data: 2010-07-15 16:23:50
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?

No wlasnie, ja nie wliczalem wszystkich kosztow i mnie wychodzi samo
paliwo + oleje i fitry = 18 zl/100 km.

Jakie¶ 1.0 + LPG?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-15 16:50:21
Autor: Adam Szewczak
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?

Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i1n5lv$o6t$1@news.onet.pl...

    Nie, 1.4 diesel.

PZDr
Adam

Data: 2010-07-15 18:31:29
Autor: Michał
W dniu 2010-07-15 16:50, Adam Szewczak pisze:

Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup

No wlasnie, ja nie wliczalem wszystkich kosztow i mnie wychodzi samo
paliwo + oleje i fitry = 18 zl/100 km.

Jakie¶ 1.0 + LPG?

a jakie auto dokładnie? Policz wszystkie koszty

Pozdrawiam

Data: 2010-07-15 23:12:37
Autor: Adam Szewczak
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?

Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1nd5b$g7s$1news.onet.pl...
[...]

    No wlasnie od poczatku nie liczylem wszystkich kosztow.
Polo 1.4D 1992 rok.

PZDr
Adam

Data: 2010-07-16 10:23:55
Autor: gosmo
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1n50g$lt7$1news.onet.pl...
[...]

Ciekawe jak to możliwe,  miałem (wła¶ciwie teraz to już mój brat) Polo 1.4D (jako¶ 92r-94r) i spalało 4.5-5.5l/100km, czyli 5lx4.40zł = 22zł, za oleje i filtry musieli Ci płacić :) Albo twój pali sporo poniżej 4l/100km ¦REDNIO (je¶li w tym s± ceny olejów i filtrów). Ale fakt, auto dostaje 5 za ekonomię.

Data: 2010-07-15 16:36:49
Autor: neoniusz
[...]

Tyle (60zl/100km) to mnie samo paliwo wychodzi przy silniku 2,5l.

Data: 2010-07-15 16:38:03
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du�o czy m a�o?

Tyle (60zl/100km) to mnie samo paliwo wychodzi przy silniku 2,5l.

spalanie 13 litrów benzyny? Dość dużo... też chyba jakieś starsze auto?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-15 15:53:56
Autor: Robert Rędziak
On Thu, 15 Jul 2010 16:38:03 +0200, Michał <michal_www@onet.pl> wrote:

Tyle (60zl/100km) to mnie samo paliwo wychodzi przy silniku 2,5l.

spalanie 13 litrów benzyny? Do¶ć dużo... też chyba jakie¶ starsze auto?

 Po mie¶cie przy 170-200KM i normalnym używaniu?

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-07-15 16:42:43
Autor: neoniusz
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du?o czy ma?o?
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1n6gk$qqp$1news.onet.pl...

Tyle (60zl/100km) to mnie samo paliwo wychodzi przy silniku 2,5l.

spalanie 13 litrów benzyny? Do¶ć dużo... też chyba jakie¶ starsze auto?

Benzyna jest po 5zl. 12l po miescie przy aucie z 208KM to chyba nie jest zly wynik? Fakt faktem, ze ostatnio udalo mi sie spalic 23l/100km, ale to juz inna sprawa, bo nie zawsze jezdzi sie na ustawieniu PWR i wymuszonej recznej zmianie biegow :) No tak, starsze auto - z 2007 roku.

Data: 2010-07-15 21:35:50
Autor: J.F.
On Thu, 15 Jul 2010 16:38:03 +0200,  Michał wrote:
Tyle (60zl/100km) to mnie samo paliwo wychodzi przy silniku 2,5l.

spalanie 13 litrów benzyny? Do¶ć dużo... też chyba jakie¶ starsze auto?

Duzo ? Podziwiam opanowanie i zarzad drog w twoim miescie :-)

J.

Data: 2010-07-16 19:25:17
Autor: PSYLO
W dniu 2010-07-15 16:38, Michał pisze:
spalanie 13 litrów benzyny? Dość dużo... też chyba jakieś starsze auto?

12 litrów na 100 km to śmiesznie mało przy jeździe miejskiej.

--
PSYLO

Data: 2010-07-15 16:55:03
Autor: m

Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1n418$ijm$1news.onet.pl...
Witam

Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie dużo czy nie?

Gratulacje
Liczymy po mojemu
Koszt zakupu dupowozu 100
Koszt benzyny 25
Koszt innych zabiegĂłw 10
Razem 135
wychodzi 2,7 zł/km

Data: 2010-07-15 17:01:29
Autor: m
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?

Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1n418$ijm$1news.onet.pl...
wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie

Ile ta limuzyna jest warta ?
Ile kosztuje jej szofer ?

Co mi po 30 zĹ‚/50km, skoro szofer straci na to godzinÄ™. Koszt  szofera do limuzyny to 100 zĹ‚/h, chyba, ze szofer nie jest nic wart

Data: 2010-07-15 17:04:55
Autor: Olek
On 2010-07-15 15:55, Michał wrote:

Czy je¶li całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jako¶ specjalnie
dużo czy nie?

tyle to ja wydaję na samo paliwo / 100 km

Data: 2010-07-15 19:28:58
Autor: newsy_gazeta
Koszt przejechania 100 km = 60 pln duĹĽo czy ma Ĺ‚o?
Michał pisze:
[...]

mi w accordzie '99 2.0 wychodzi wlasnie ok 60gr/km, tyle, ze robilem w czasie 80kkm troche wiekszych rzeczy typu wymiana silnika, audio, przyciemnienie szybek, nowe reflektory itp itd, ogolnie doprowadzenie do fajnego stanu samochodu, kolejne lata i przebieg (mam nadzieje) zmniejsza troche cene za km (jakos honda sie psuc nie chce, wiec raczej eksploatacja + jakies tam czasem naprawy, ale nie takiego rzedu jak dotad)

Data: 2010-07-15 20:26:50
Autor: Tomasz Pyra
Michał pisze:
[...]

Takie rzeczy należałoby liczyć osobno koszty stałe (czyli utrata wartości, ubezpieczenia itp.) i osobno koszty zależne od ilości przejechanych kilometrów (paliwo, naprawy, opony, przeglądy).

Bo tak są pomieszane dane "na kilometr" z danymi "na rok" i wynik może wyjść cokolwiek dziwny... Np. u mnie ujemny, co przyznasz że trudno porównać ;)

Data: 2010-07-15 21:09:04
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln duĹĽo czy ma Ĺ‚o?

Takie rzeczy należałoby liczyć osobno koszty stałe (czyli utrata
wartości, ubezpieczenia itp.) i osobno koszty zależne od ilości
przejechanych kilometrĂłw (paliwo, naprawy, opony, przeglÄ…dy).

Czemu? Jedno wychodzi czy kupuje nowe 307 i nic nie dokładam czy kupuje stare BMW taniej i dokładam w częściach.

Bo tak sÄ… pomieszane dane "na kilometr" z danymi "na rok" i wynik moĹĽe
wyjść cokolwiek dziwny... Np. u mnie ujemny, co przyznasz że trudno
porównać ;)

To auto zyskuje Ci na wartości? Zabytek jakiś?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-15 22:01:35
Autor: Tomasz Pyra
Michał pisze:

[...]

To też ciężko dokładnie policzyć.

Bo nie tylko na częściach oszczędzasz kupując nowe i bardziej bezawaryjne auto.

W starym aucie np. padnie klima w drodze na wakacje w sposób którego nie da się naprawić w pierwszym lepszym warsztacie na szybko. Po powrocie do domu będzie to kosztować powiedzmy 1000zł, ale to nie znaczy że faktyczna "strata" to było tylko 1000zł. Bo lipcowe trasy w aucie bez klimy - bezcenne.

I m.in. za to płaci się kupując nowy samochód - że on jest w miarę pewny że nie wykręci numeru w najmniej spodziewanym momencie.
Bo awaria niekoniecznie musi być droga żeby była upierdliwa.

[...]

Tanio kupić, drogo sprzedać.
Można wykupić auto służbowe od firmy, można dostać w prezencie, kupić zepsute i naprawić, wygrać itp.

I wtedy bardziej miarodajne będzie jak się powie że jeden powiedzmy na aucie póki co zyskał 10000zł, a drugi wydał 5000zł i ok - to jeden z kosztów.

A koszty zależne od kilometra jeden ma wtedy 40gr/km, a drugi 50gr/km i to już można porównywać co tak naprawdę wychodzi taniej.

Drugi argument za rozdzieleniem kosztów stałych i kosztów zależnych od kilometra będzie taki, że jak się chcesz porównać z grupowiczami, to każdy robi inne przebiegi, a siłą rzeczy najtaniej kilometr wyjdzie tym którzy jeżdżą więcej i mają mniej samochodów.
Taniej będzie też zrezygnować np. z AC (i nie rozbić auta) :)

A porównanie samych kosztów zależnych od kilometra powie Ci prawdę czy jeździsz oszczędnie czy nie, a nie to czy masz głowę do interesów :)

Data: 2010-07-15 23:12:13
Autor: J.F.
On Thu, 15 Jul 2010 21:09:04 +0200,  Michał wrote:
Takie rzeczy należałoby liczyć osobno koszty stałe (czyli utrata
warto¶ci, ubezpieczenia itp.) i osobno koszty zależne od ilo¶ci
przejechanych kilometrów (paliwo, naprawy, opony, przegl±dy).

Czemu? Jedno wychodzi czy kupuje nowe 307 i nic nie dokładam czy kupuje stare BMW taniej i dokładam w czę¶ciach.

A jak wychodzi odwrotnie ? 307 wymaga dokladania, a stara sierra nie
:-)

Ale tak czy inaczej propozycja bardzo rozsadna - jeden powie ze OC go
kosztuje 10gr/km, a drugi ze 1200zl/rok .. tylko ze amortyzacja nie
jest kosztem stalym, ale tak powiedzmy 25%/4 lata i 25%/150kkm ..

J.

Data: 2010-07-16 07:40:44
Autor: Seba
Dnia Thu, 15 Jul 2010 23:12:13 +0200, J.F. napisał(a):

A jak wychodzi odwrotnie ? 307 wymaga dokladania, a stara sierra nie
:-)

Weż przestań, bo zaraz Kenickie będzie miał 'tysioncpiencet' uwag do
tego stwierdzenia ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-07-18 12:47:19
Autor: J.F.
On Fri, 16 Jul 2010 07:40:44 +0200,  Seba wrote:
[...]

Niech poczeka z uwagami az jego 307 bedzie miala 20 lat :-)

J.

Data: 2010-07-15 21:34:16
Autor: J.F.
On Thu, 15 Jul 2010 15:55:42 +0200,  Michał wrote:
Czy je¶li całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jako¶ specjalnie dużo czy nie?

Jak to kolega mowil - skoro US pozwala odliczyc 83gr, to na pewno nie
jest mniej :-)

Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata warto¶ci, naprawy i czę¶ci (także filtry i opony)... no chyba że czego¶ zapomniałem.
Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

LPG, duzy przebieg roczny, nie wliczasz amortyzacji...

J.

Data: 2010-07-15 19:45:32
Autor: Samotnik
Dnia 15.07.2010 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

Wlicza, ale ta w przypadku 20-letniego BMW 7er, wartego 2000 zł, jest
pomijalna.
--
Samotnik

Data: 2010-07-15 22:19:59
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du?o czy ma?o?

Wlicza, ale ta w przypadku 20-letniego BMW 7er, wartego 2000 zł, jest
pomijalna.

Jeżdż±cego, 100% sprawnego 7er to za 2000 zł to nie ma :) Prosty powód: dobry komplet kół ze sprawnymi oponami do jazdy kosztuje więcej :)

Ale ogólnie s± to niskie kwoty przy kwotach rzędu kilkudziesięciu tysięcy jakie wychodz± po latach...

Pozdrawiam

Data: 2010-07-15 22:23:09
Autor: neoniusz
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du?o czy ma?o?
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1nqhr$q2p$1news.onet.pl...
Ale ogólnie s± to niskie kwoty przy kwotach rzędu kilkudziesięciu tysięcy jakie wychodz± po latach...

Kilkadziesiat tysiecy? Kupujesz co tydzien takiego jednego na czesci?

Data: 2010-07-15 22:27:31
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du?o czy ma?o?

Kilkadziesiat tysiecy? Kupujesz co tydzien takiego jednego na czesci?

Oczywiście chodziło o kilkadziesiąt tysięcy jakie wydaje się na auto (na wszystko razem) po latach. Czyli

koszt_kilometra x duza_ilosc_kilometrow

Ĺ‚opatologicznie:

0,60 * 45 000 = duża liczba a dokładnie 27 000 zł

jak ma liczba więcej niż "19" na początku i czy cyfry to się mówi że jest to kilkadziesiąt tysięcy.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-15 22:45:56
Autor: neoniusz
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du?o czy ma?o?
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1nqvu$qs3$1news.onet.pl...
czy cyfry

http://so.pwn.pl/

Data: 2010-07-15 22:31:10
Autor: Michał
[...]

Dobrze powiedziane :) Dlatego uważam że 0,60 zł to nie dużo.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-15 23:20:27
Autor: Michał
Michał <michal_www@onet.pl> napisał(a):
[...]

To mniej więcej tyle samo co reno safrane 18letnie, bez utraty warto¶ci.

tylko reno jest sporo cichsze, bezpieczniejsze i ma lepsze zawieszenie ;)

pozdrawiam.

Data: 2010-07-15 23:25:35
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

tylko reno jest sporo cichsze, bezpieczniejsze i ma lepsze zawieszenie ;)

a i chyba bez czę¶ci, ale chyba z oponami - dobra już mi się pomieszało wszystko - kiedy¶ to przeliczyłem.

ale ogólnie to tanio jedna sporo taniej niż bardzo stare renault.
i pewnie sporo więcej niż nowy vw passat.

i pewnie podobnie do 7mki e65

pozdrawiam.

Data: 2010-07-16 14:28:57
Autor: ::[TOOMAS]::
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
W dniu 2010-07-15 15:55, Michał pisze:
Witam

[...]

Mi po 15000tys wychodzi 79.29 PLN/100km. Kia Ceed 1.6PB

Data: 2010-07-16 14:50:50
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?

Mi po 15000tys wychodzi 79.29 PLN/100km. Kia Ceed 1.6PB

A jak± utratę warto¶ci liczyłe¶ i ile auto ma lat?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-16 14:55:51
Autor: Bydlę
::[TOOMAS]:: wrote:

> Mi po 15000tys wychodzi 79.29 PLN/100km. Kia Ceed 1.6PB

Czyli razem:

11 893 500 zł.

Jedena¶cie milionów to kupa kasy.
;>

--
Bydlę

Data: 2010-07-16 15:01:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-07-16, Bydlę <bydle@bydle.com> wrote:

> Mi po 15000tys wychodzi 79.29 PLN/100km. Kia Ceed 1.6PB

Czyli razem:

11 893 500 zł.

Jedena¶cie milionów to kupa kasy.

Jak za przebieg piętnastu milionów kilometrów to i tak całkiem tanio :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-07-16 23:29:18
Autor: Pszemol
"Michał" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:i1n418$ijm$1news.onet.pl...
[...]

Sugerujesz ĹĽe jakiekolwiek niezabytkowe 20 letnie auto po przejechaniu
100km może stracić na wartości? :-)))

Data: 2010-07-17 09:46:51
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-07-17 06:29, Pszemol pisze:

Sugerujesz ĹĽe jakiekolwiek niezabytkowe 20 letnie auto po przejechaniu
100km może stracić na wartości? :-)))

Ja już mam takiego jednego 30-o latka, który podczas jazdy zyskuje na wartości ;)

Data: 2010-07-17 08:22:25
Autor: Pszemol
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message news:4c415ff2$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na wartości po zatankowaniu do pełna :-)
Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

Data: 2010-07-17 15:32:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-17 15:22, Pszemol pisze:
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
W dniu 2010-07-17 06:29, Pszemol pisze:

Sugerujesz że jakiekolwiek niezabytkowe 20 letnie auto po przejechaniu
100km może stracić na warto¶ci? :-)))

Ja już mam takiego jednego 30-o latka, który podczas jazdy zyskuje na
warto¶ci ;)

Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na warto¶ci po zatankowaniu do pełna :-)
Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

Mhm. Popatrz sobie na ceny zadbanych e24 na mobile.de. Te twoje (ponad) dwudziestoletnie prawie złomy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-17 09:13:04
Autor: Pszemol
"Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> wrote in message news:i1sbef$qbs$1news.dialog.net.pl...
[...]

Na żartach widzę się nie znasz za dobrze... :-)

Data: 2010-07-17 15:49:13
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln duĹĽo czy ma Ĺ‚o?

Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na wartości po zatankowaniu do pełna :-)
Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

JakieĹ› powody konkretne?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-17 09:14:51
Autor: Pszemol
"Michał" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:i1scd7$g96$2news.onet.pl...
Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na wartości po zatankowaniu do pełna :-)
Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

JakieĹ› powody konkretne?

Ludzie, to był żart! Ale jesteście wyczuleni... ;-)

Data: 2010-07-17 16:49:39
Autor: Michał
[...]

Dobrze że nie napisałeś tego później bo za parę h mógłbym się tak tłumaczyć w lesie po wykopaniu dołu. O ile stare BMW by zapaliło żeby po Ciebie dojechać ;)

Data: 2010-07-17 23:06:16
Autor: Kenny
[...]

Fajny wynik, pewnie dzieki LPG.

Moja Marea Weekend 1.6 benz roznik 2000 - 0,70gr/km (na podstawie poltora roku, 24kkm, wliczone wszystko).

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-07-17 23:08:15
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln duĹĽo czy ma Ĺ‚o?

Moja Marea Weekend 1.6 benz roznik 2000 - 0,70gr/km (na podstawie
poltora roku, 24kkm, wliczone wszystko).

ciekaw jestem ile i jakie naprawy były?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-17 23:29:10
Autor: Kenny
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1t64e$idv$1news.onet.pl...

Moja Marea Weekend 1.6 benz roznik 2000 - 0,70gr/km (na podstawie
poltora roku, 24kkm, wliczone wszystko).

ciekaw jestem ile i jakie naprawy były?

Od razu po kupnie w 2008 r. cale hamulce, caly wydech. Potem lewy lacznik drazka, prawy wahacz, kable wys. napiecia, pasek klinowy, swiece.

--
Pozdr.
Kenny

Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało ?