Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?

Data: 2010-07-16 23:29:18
Autor: Pszemol
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
"Michał" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:i1n418$ijm$1news.onet.pl...
Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie dużo czy nie?
Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata wartości, naprawy i części (także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.

Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

Sugerujesz że jakiekolwiek niezabytkowe 20 letnie auto po przejechaniu
100km może stracić na wartości? :-)))

Data: 2010-07-17 09:46:51
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-07-17 06:29, Pszemol pisze:

Sugerujesz że jakiekolwiek niezabytkowe 20 letnie auto po przejechaniu
100km może stracić na wartości? :-)))

Ja już mam takiego jednego 30-o latka, który podczas jazdy zyskuje na wartości ;)

Data: 2010-07-17 08:22:25
Autor: Pszemol
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message news:4c415ff2$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na wartości po zatankowaniu do pełna :-)
Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

Data: 2010-07-17 15:32:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du¿o czy ma³o?
W dniu 2010-07-17 15:22, Pszemol pisze:
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
W dniu 2010-07-17 06:29, Pszemol pisze:

Sugerujesz ¿e jakiekolwiek niezabytkowe 20 letnie auto po przejechaniu
100km mo¿e straciæ na warto¶ci? :-)))

Ja ju¿ mam takiego jednego 30-o latka, który podczas jazdy zyskuje na
warto¶ci ;)

Auto 20 letnie zwykle zyskuje du¿o na warto¶ci po zatankowaniu do pe³na :-)
¯eby nie wiem jakie BMW to by³o to po 20 latach jest to ju¿ prawie z³om.

Mhm. Popatrz sobie na ceny zadbanych e24 na mobile.de. Te twoje (ponad) dwudziestoletnie prawie z³omy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-17 09:13:04
Autor: Pszemol
"Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> wrote in message news:i1sbef$qbs$1news.dialog.net.pl...
[...]

Na ¿artach widzê siê nie znasz za dobrze... :-)

Data: 2010-07-17 15:49:13
Autor: Michał
Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy ma ło?

Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na wartości po zatankowaniu do pełna :-)
Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

JakieÅ› powody konkretne?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-17 09:14:51
Autor: Pszemol
"Michał" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:i1scd7$g96$2news.onet.pl...
Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na wartości po zatankowaniu do pełna :-)
Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

JakieÅ› powody konkretne?

Ludzie, to był żart! Ale jesteście wyczuleni... ;-)

Data: 2010-07-17 16:49:39
Autor: Michał
[...]

Dobrze że nie napisałeś tego później bo za parę h mógłbym się tak tłumaczyć w lesie po wykopaniu dołu. O ile stare BMW by zapaliło żeby po Ciebie dojechać ;)

Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?