Koszt przejechania 100 km = 60 pln du¿o czy ma³o?

Data: 2010-07-15 23:20:27
Autor: Micha³
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du¿o czy ma³o?
Micha³ <michal_www@onet.pl> napisa³(a):
Witam

Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie dużo czy nie?
Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata wartości, naprawy i części (także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.

Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

To mniej wiêcej tyle samo co reno safrane 18letnie, bez utraty warto¶ci.

tylko reno jest sporo cichsze, bezpieczniejsze i ma lepsze zawieszenie ;)

pozdrawiam.

Data: 2010-07-15 23:25:35
Autor: Micha³
Koszt przejechania 100 km = 60 pln du¿o czy ma³o?
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

tylko reno jest sporo cichsze, bezpieczniejsze i ma lepsze zawieszenie ;)

a i chyba bez czê¶ci, ale chyba z oponami - dobra ju¿ mi siê pomiesza³o wszystko - kiedy¶ to przeliczy³em.

ale ogólnie to tanio jedna sporo taniej ni¿ bardzo stare renault.
i pewnie sporo wiêcej ni¿ nowy vw passat.

i pewnie podobnie do 7mki e65

pozdrawiam.

--

Koszt przejechania 100 km = 60 pln du¿o czy ma³o?