Koszt wymiany paska rozrządu - Golf IV TDI

Data: 2009-09-14 17:47:24
Autor: netgear
Koszt wymiany paska rozrządu - Golf IV TDI
Czeka mnie wymiana paska rozrządu w tym aucie (rocznik 1998, silnik 1,9 TDI - 110KM). Pytałem w sklepie o koszt zestawu i wynosi on ok. 860zł. Aż mi szczęka mi opadła. Pytać jeszcze w innych sklepach, czy to faktycznie tyle może kosztować? Sorry za to pytanie, ale auto mam od niedawna, a moja wiedza nt. samochodów jest znikoma :).

No chyba tyle to kosztuje, ja zleciłem wszystko mechanikowi i w podobnej cenie komplet zakupił SKF bez pompy wody. Za wymiane plus olej i jakies tam uszczelniacze wału i wałka rozrządu zapłaciłem 1400 zł.

Koszt wymiany paska rozrządu - Golf IV TDI