Koszt wymiany paska rozrządu - Golf IV TDI

Data: 2009-09-14 19:14:42
Autor: niebieski_kret
Koszt wymiany paska rozrządu - Golf IV TDI
olej sklep...
chociażby to.... http://www.allegro.pl/item730112419_rozrzad_pompa_1_9_tdi_vw_golf_iv_polo_bora_1_9.html
+ jakieś 350zł za robotę.

Użytkownik "Mariusz" <szmiit@[WYTNIJ_TO]interia.eu> napisał w wiadomości news:h8ln18$7uv$1news.interia.pl...
Czeka mnie wymiana paska rozrządu w tym aucie (rocznik 1998, silnik 1,9 TDI - 110KM). Pytałem w sklepie o koszt zestawu i wynosi on ok. 860zł. Aż mi szczęka mi opadła. Pytać jeszcze w innych sklepach, czy to faktycznie tyle może kosztować? Sorry za to pytanie, ale auto mam od niedawna, a moja wiedza nt. samochodów jest znikoma :).

Wielkie dzięki z góry za informacje.
Mariusz.

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4310 (20090805) __________

Koszt wymiany paska rozrządu - Golf IV TDI