Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?

Data: 2010-10-19 20:42:09
Autor: news.neostrada.pl
Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?
Witam
Chciałbym wycenić koszt wymiany dachu na dach z pokryciem gontami .
1. Demontaż starego pokrycia z blachy.
2. Montaż nowego pokrycia z:
a) płyta OSB 20mm
b) papa
c) gont bitumiczny  ok. 35 zł/m2
chodzi o cenę 1m kwadratowego średnią.BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;qmark
REV:20101019T184209Z
END:VCARD

Data: 2010-10-20 10:05:32
Autor: ***Einstein***
Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?
Witam
Wydaje mie sie, że nikt bez wczesniejszego "rozpozania terenu" nie poda ci ceny.
Pozdrawiam

Data: 2010-10-21 15:00:49
Autor: news.neostrada.pl
Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?

Witam
Wydaje mie sie, że nikt bez wczesniejszego "rozpozania terenu" nie poda ci ceny.
     witam
A "teren " jest "standartowy" ... tzn. budynek o wym. 10x10m z dachem dwuspadowym o wym. połaci 6x10m
Dach pokryty jest blachą płaską . Do remontu jest jeszcze komin (tzn. górna część) i wymiana rynien.
O rozpoznaniu finansowym nie piszę, bo i niema potrzeby (dla niektórych wykonawców jest to ważne ze względu
na to ile mogą wyciągnąć kasy!).  A mnie interesuje mnie ile może kosztować średnio, głównie robocizna tego
remontu.

Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?