Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

Data: 2009-05-21 01:51:40
Autor: szczurwa
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
Co chwila któryś z banków podnosi opłaty za wypłaty z obcych
bankomatów. Czy ktoś na grupie orientuje się, jaki to jest koszt dla
banku, jesli klient wypłaca pieniądze z obcego ATM-u ?

Data: 2009-05-21 04:00:40
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 21 Maj, 10:51, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
Co chwila któryś z banków podnosi opłaty za wypłaty z obcych
bankomatów. Czy ktoś na grupie orientuje się, jaki to jest koszt dla
banku, jesli klient wypłaca pieniądze z obcego ATM-u ?

Nie wiem, ale koszt utrzymania i wlasnej sieci rowniez zapewne sporo
kosztuje - calkiem mozliwe, ze przeliczajac na koszt pojedynczej
transakcji w bankomacie wlasnym i obcym, moze byc to zblizone.

Data: 2009-05-21 13:13:20
Autor: kris
Użytkownik <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:33c44247-698c-409c-ab71-92682024e8f8f16g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Ale mając własną sieć banki zarabiaja równiez na wypłacajacych spoza sieci;))
No i dodatkowo posiadanie własnej sieci to argument dla zakłądających konto.
Nawet Skoki własna siec uruchomiły i jest już ona chyba jedną z większych pod względem liczby bankomatów

Krzysiek

Data: 2009-05-21 13:15:29
Autor: Szymon
[...]

Wydaje mi się też, że te koszty są coraz większe w przeliczeniu na transakcję, bo jednak coraz więcej osób przekonuje się do KK i przelewów, przez co odwiedza bankomat zdecydowanie rzadziej niż 5-10 lat temu. Coraz więcej bonusów przy płatnościach kartami, więcej miejsc gdzie można realizować te płatności i gotówka przestaje być niezbędna. A jednak bankomatów jest całkiem sporo i tym samym koszty ich utrzymania rosną w przeliczeniu na transakcję.

Data: 2009-05-21 14:52:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

"kris" gv3d0h$3j3$1@news.onet.pl

No i dodatkowo posiadanie własnej sieci to argument dla zakłądających konto.

Dla mnie najlepiej wypada Polbank -- nie ma swoich bankomatów
poza placówkami, ale wiem, że Eurobankowe bankomaty są wszędzie
tam gdzie, są galerie, tak więc jeśli szukam makulatury w obcym
mieście, mogę jej szukać w galeriach, a pobieranie z Polbankowych
kont w Eurobankowych bankomatach jest dla mnie bezpłatne. :)

Data: 2009-05-21 13:32:22
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik szczurwa napisał:
Co chwila któryś z banków podnosi opłaty za wypłaty z obcych
bankomatów. Czy ktoś na grupie orientuje się, jaki to jest koszt dla
banku, jesli klient wypłaca pieniądze z obcego ATM-u ?

Jeśli chodzi o wypłaty w .pl to bodajże ryczałtowo ok. 4-5 PLN (tak się mi kojarzy z postów z lat minionych) ale żadnej oficjalnej wiedzy nie posiadam. W każdym bądź razie prowizje typu x% min y PLN czy x% + y PLN gdy y jest "w okolicach" 4-5 PLN są najprawdopodobniej legalnym rozbojem w biały dzień, czarną noc i kiedykolwiek indziej ;-(.

Przemek

Data: 2009-05-21 14:15:42
Autor: kris

Użytkownik "Przemysław Kowalik" <przemolog@ANTISPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:gv3e49$63r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale banki to nie instytucje charytatywne i póki co nie ma jeszcze obbowiazku korzystać z ich usług;))
A że chcą zarabiać to chyba oczywiste
A oferta jest jeszcze na tyle zróznicowana że można znależć bank z darmowym konte, mozna mieć darmowa kartę i znależć bank z darmowymi wypłatami z bankomatów

Krzysiek

Data: 2009-05-21 05:45:59
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 21 Maj, 14:15, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Przemysław Kowalik" <przemo...@ANTISPAMo2.pl> napisał w
> [...]

konte, mozna mieć darmowa kartę i znależć bank z darmowymi wypłatami z

Autorowi chodzilo o koszt transakcji jakim obciazaja wlasciciele
bankomatow banki klientow korzystajacych z ich maszyn.

Juz moj wpis byl nie na temat, bo dotyczyl jedynie zwrocenia uwagi, ze
koszt wlasny banku dla wlasnych bankomatow moze byc zblizony lub nawet
wyzszy.

Ceny dla klienta sa w tym nieistotne.

Data: 2009-05-21 12:10:15
Autor: szczurwa
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
On 21 Maj, 14:45, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:

To w końcu ile, Twoim skromnym zdaniem, kosztuje bank wypłata z obcego
bankomatu ? 1-2 złote czy jakiś procent od transakcji ?

Data: 2009-05-21 14:35:09
Autor: ąćęłńóśźż
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
Oczywiście:  najem marmurka, budowa lady, komputer, sejf i płaca kasjerki są za darmo...
JaC

-- -- -

Ale banki to nie instytucje charytatywne i póki co nie ma jeszcze obbowiazku korzystać z ich usług

Data: 2009-05-21 15:08:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

"ąćęłńóśźż" gv3hpj$80s$1@news.wp.pl

[...]

-=-

Wobec tych kosztów, bankomaty prawie nic nie kosztują. :)

Podobnie z robotami w fabrykach -- jeden robot, dzielnie (czy mnożnie)
wykonujący pracę robotnika, kosztuje tyle, co pół roku tegoż robotnika. :)
A pracować może taki robot tak długo, aż się zepsuje -- jak mi powiedziano. ;)
(czyli do czasu, aż przestanie być potrzebny, aż go zastąpi robot nowszej generacji)

BTW -- właśnie kończy się wystawa robotyki w Poznaniu. :)

Jako mały chłopiec nie godziłem się z podziałem społeczeństwa na robotników
i ,,szlachtę'' i powiedziałem Bogu, że jak dorosnę, :) ten stan rzeczy ma
ulec zmianie. Ten stan, to nie znaczy moje upodobanie, ale podział na
robotników i szlachtę zażywającą rozkoszy życia.

Bóg wysłuchał, choć ja, mogąc należeć do szlachty, wolałem życie niemal kloszarda.

-=-

A roboty wyglądają pięknie. :) Wykonują prace bez macierzystych,
bez strajków, bez marudzenia... Są tylko robotami i automatami.

W tym roku pogoda (wilgoć i niska temperatura) oraz wysokie koszty
noclegowania w Poznaniu uniemożliwiły mi odwiedzenie tej wystawy,
ale może za rok... :)

-=-

Bankomat w zestawieniu z kasjerką jest niemal za free.
Nie myli się, nie męczy, nie kradnie (ponoć te mBankowe
nie kradły samodzielnie, ale pomagali im ludzie -- ludzie
są dziwni i nieodpowiedzialni) nie choruje (co najwyżej
psuje się, a i to rzadko) nie rości pretensji...

Kasjerce trzeba dać krzesło i długopis -- wraz z całą resztą.
Pensję, osłony socjalne, emeryturę itd...

Data: 2009-05-21 23:29:35
Autor: donald

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:gv3jpb$6c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wiec teraz juz wiadmo skad zlodziejstwo bankow!
Bankomat dla banku to zyla zlota. Koszt wynajecia dziury w sciane to grosze... a koszt wynjaecia pomieszczenia, zatrudnienie panienki i jak juz ktos napisal sejfu to kosmos.
Banki nie powiny pobierac zadnej oplaty z bankomatu! Nawet jesli to bedie obcy bankomat.
Ale Polska to inny kraj wiec w Polsce wszystko jest mozliwe.
Poza tym z wielu postow na tej grupie bije dzina torska o banki! A ze te nie sa organizacjami charytatywnymi, a ze musza zarabiac, a nic nie ma za darmo ect... wszystko fajnie, tylo zestawcie do tego swoje pieniadze, jak wy w oczach banku jestescie charytatywni:) Pomyslcie ile godzin w roku musicie pracowac na bank.. Czy bank dal wam cos w zamian? Aha karte i konto... oraz 0.01% na ROR.

Data: 2009-05-22 21:05:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

"donald" pBkRl.103626$tb.58901@newsfe07.ams2

Poza tym z wielu postow na tej grupie bije dzina torska o banki! A ze te nie sa organizacjami charytatywnymi,

Bo nie są!

a ze musza zarabiac,

Bo muszą!!

a nic nie ma za darmo

Nie ma. :)

Banki muszą zarabiać, nie mogą liczyć na dobroczynność klientów,
więc muszą liczyć się z klientami, bo tu nie ma niczego za darmo
 -- zaufania klienta za darmo bank nie dostanie. :)

Data: 2009-05-23 11:19:24
Autor: donald

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:gv6t2c$ete$2inews.gazeta.pl...

[...]

A banki wiedza, ze klienci kasyu z nieba nie maja i by miec musz pracowac, czest ciezko i dlugo?
Czy bank traktuje klienta jak organizacje harytatywna do dawania?

Data: 2009-05-24 03:53:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

"donald" Q4QRl.80237$iK7.48612@newsfe08.ams2

A banki wiedza, ze klienci kasyu z nieba nie maja i by
miec musz pracowac, czest ciezko i dlugo?

Tak.

Czy bank traktuje klienta jak organizacje harytatywna do dawania?

Nie.

Postscriptum: Widzę (z kuchennego okna, poprzez zasłonięte drewniane żaluzje)
              niebieskie niebo, a to znak, że wstaje Słoneczko... Idę spać...
Kilkanaście lat temu budziłem się codziennie, aby ;) zobaczyć wschód Słońca.
Wstawałem, podchodziłem do balkonowych drzwi, odsuwałem zasłonę, patrzyłem
przed siebie i zadawałem sobie pytanie -- po jaką cholerę znowu wstałem?!

Lunatykowałem i budziłem się dopiero wówczas, gdy stwierdzałem, :) że znowu
patrzę na wschodzące Słoneczko, choć wcale tego nie chcę!!! Widziałem ogromny
krzyż pobliskiego kościoła i to durne Słońce... :) I wqrwiałem się, bo nijak
nie potrafiłem z tym Słońcem wygrać walki :) -- wstawałem z łóżka, lazłem do
drzwi balkonowych, stawałem przed nimi, odsuwałem zasłonę i... budziłem się...

Później mi przeszło

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

wqrwianie się. :) Jakoś się pogodziłem z tą przypadłością. :) A po jakimś
czasie zmieniłem adres ;) zamieszkania...

Data: 2009-05-24 17:10:21
Autor: donald

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:gva9a7$mn0$1inews.gazeta.pl...

[...]

To dlaczego go okradaja na kazdym kroku?
Powiedz mi ile wynosi poniesiony koszt przez bank z:
utrzymanie konta
utrzymanie karty debetowej/kredytowej?
ile kosztuje ban przelew?
Jesli np. w UK to wdszystko jest za darmo, to skad roznice cenowe w Polsce? Bo jeszcze jedna kwote dla wszystkich bym zrozumial, ale eroznice i to idace nieraz w 100%... czy to nie zlodziejstwo?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Data: 2009-05-24 23:42:39
Autor: Miernik
donald <donald@kaczor.corporation.pl> wrote:
To dlaczego go okradaja na kazdym kroku?
Powiedz mi ile wynosi poniesiony koszt przez bank z:
utrzymanie konta
utrzymanie karty debetowej/kredytowej?
ile kosztuje ban przelew?

Jakie to ma znaczenie? Koszt sam w sobie nie ma Ĺźadnego znaczenia.

Cenę usługi sprzedawca ustala taką by (cena-koszt) razy ilość osób
skłonnych kupić po danej cenie była jak najwyższa. Nie ma to nic
wspólnego ze złodziejstwem, słyszałeś może o czymś takim jak zysk (też
na "z" ale to zupełnie inne pojęcie).

Data: 2009-05-25 00:28:43
Autor: pmlb

"Miernik" <public@public.miernik.name> wrote in message news:20090524214239.978.d.NOFFLEturbacz.local...
[...]

Ma decydujacy bo ty go ponosisz.

[...]

Zysk a zlodziejstwo to co innego, jesli byl by panstwowy bank w ktorym jasno i wyraznie napisane by bylo co i dlaczego to sie zgodze, ale jesli na wszystko istnieje zlota sekwencja "tajemnica bankowa" to cos ktos chce ukryc.
W UK to rzad wymogl na bankach by wszystko zwiazane z prowadzeniem rachunku a szczegolne z pieniedzmi obywatela bylo dla obywatela jasne i przejrzyste - czy to problem w Poslce?
Zrozum, ja bym sobie zyczyl tylko uczciwosci bankowej nic wiecej.
Problem w tym ze tak naprawde nie masz wyboru. Niby masz tych bankow w Polsce jak lodu w zimie, ale czy faktycznie masz wybor? To samo z telekomunikacja, jaki masz wybor...
Ja nie mam konta w Polsce i miec nie zamierzam, ale wiem, ze jak bym potrzebowal (nie zawsze gotowka sie da wszystko zalatwic) to bede musial za to placic haracz i to mi sie nie podoba. Bo nawet nie wiem za co place.
A jak nie wiem za co place to na 100% jestem rabany po kieszeni.

Data: 2009-05-25 23:29:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

"pmlb" RKkSl.17318$zS4.10340@newsfe29.ams2

Problem w tym ze tak naprawde nie masz wyboru. Niby masz tych bankow w Polsce jak lodu w zimie, ale czy faktycznie masz wybor?

Ja nie narzekam. :) Banków ci u nas dostatek. :)

To samo z telekomunikacja, jaki masz wybor...

Nie mam żadnego -- telekomunikacja dla mnie nie istnieje. :)
Telekomunikacja to koszmar, z którego się zbudziłem. :)
Oby już mnie ten koszmarny sen nie nawiedzał nigdy a szefostwo
telekomunikacji oby poszło z przysłowiowymi torbami. :)

Korzystam z Plusa i z Tlenofonu. :)

Obok telekomunikacji odbija się mi niesmacznie sklep, w którym
kupiłem gówno :) (przepraszam za  słowo 'sklep') AMT z etykietą
'przetwornica' czy 'konwerter' oraz hurtownia (przepraszam
za  słowo 'hurtownia') Popularna, w której też kupiłem gówno,
ale z etykietą 'grzałka do pralki'...

W ostatnim z tych miejsc odmówiono przyjęcia reklamacji ode mnie
(na nieszczęście mam dowód tego, że tam byłem -- i to jaki!!!)
a w przedostatnim reklamację przyjęto i jest ona rozpatrywana
bezskutecznie gdzieś od 21 kwietnia br... :)

Na wszelki wypadek podaję adresy tych dwóch kloak:

 AMT, Alicja Riliszkis
 15-157 Białystok
 ul. Jutrzenki 14
 Sklep w galerii Kwadrat
 15-113 Białystok
 ul. Gen. Wł. Andersa 38

 PHU Popularna
 Barbara Popławska
 02-472 Warszawa
 ul. Popularna 18
 Hurtownia Białystok
 15-463 Białystok
 ul. Czysta 12

Ja nie mam konta w Polsce i miec nie zamierzam,

A ja mam całą masę, choć się ewakuuję co jakiś czas z jakiegoś. :)
Na oku mam bank Volkswagena, ale że nie mam takiego samochodu, więc...
Nordea (jak czytam) nie szanuje Marka Belki, więc...

ale wiem, ze jak bym potrzebowal (nie zawsze gotowka sie da wszystko zalatwic)

Nie zawsze. Prawie zawsze można prawie wszystko załatwić gotówką
i rozumem. :) (zawsze i wszystko poza załatwieniem odroczenia
ostatecznego spotkania ze swoim Stwórcą)

to bede musial za to placic haracz i to mi sie nie podoba. Bo nawet nie wiem za co place.
A jak nie wiem za co place to na 100% jestem rabany po kieszeni.

No tak -- bo coś stanowi zawsze 100% tego czegoś. ;)
To już raz opisałem ,,naukowo'' na tej grupie. :)

-=-

Dochodzę (nie mylić z orgazmem -- proszę) do wniosku, że Polacy źle
czują się w swojej nowej (IV, III czy VI lub V -- nie wiem) Ojczyźnie
i najchętniej przywitaliby kolejne rozbiory oraz podzieliliby wszystkich
ludzi dookoła siebie na ,,nas'' i na ,,onich''. ;) Oczywiście stawianie
oporu ,,onim'' byłoby kool, a współpraca z ,,onimi'' byłaby zbrodnią
narodową -- nawet lekarz, leczący uczciwie zwykłych ludzi (nawet dzieci)
byłby przeklinanym i piętnowanym TW, gdyby leczył uczciwie :) w czasie
takiego kolejnego rozbioru, okupacji czy czasu innej PRLi... (bo przeca
to by była porządna praca dla okupanta, czyli haniebna kolaboracja)

Porządny i kochany przez naród byłby jedynie pijaczek sączący pyfko
lub chlający siarkę marki wino i bredzący w porywach otrzeźwienia
o walce z ,,onimi''...

BTW... Któregoś razu podpełz do mnie jakiś pijak w sklepie i mamrotał
coś o tym, że ,,on nie Piecia i mi nie daruje''... Ponieważ nie miałem
ochoty na kąpiel (a mógł mnie po prostu obrzygać) starałem się jakoś
odejść z pola jego rażenia i nawet poprosiłem obsługantkę w sklepie
o wezwanie policji lub ochraniarza... Obsługantka patrzyła na mnie
jak na zbrodniarza, :) który chce zamordować poczciwego i kochanego
pijaczka... :)

Od dawna w tym sklepie nie robię zakupów -- taniej mam w innych...
No... I z tych innych sklepów mogę pójść do domu z torbami bezpłatnymi. :)

Data: 2009-05-25 01:30:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

"Miernik" 20090524214239.978.d.NOFFLE@turbacz.local

[...]

Złodziejstwo (niby od czynienia zła) oznacza zabieranie po kryjomu,
ukradkiem -- czyli takie zabieranie, o którym krzywdzony :) nie wie
w czasie, gdy jest krzywdzony.

Banki czasami rabują, nie tylko kradną. :) Czyi zabierają za
wiedzą, ale wbrew woli klienta.

Data: 2009-05-25 00:01:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

"donald" YjeSl.77628$0V4.16134@newsfe25.ams2

To dlaczego go okradaja na kazdym kroku?

Bo częściej nie potrafią -- pracownicy banków to tylko ludzie... ;)

Powiedz mi ile wynosi poniesiony koszt przez bank z:
utrzymanie konta

 -- wielkość ta leży poza możliwościami urządzeń pomiarowych

utrzymanie karty debetowej/kredytowej?

 -- niewiele więcej, ale nadal nie można tego policzyć
    (to jak z żarówką jednowatową -- niby energię ciągnie,
    ale licznikiem nie kręci)

ile kosztuje ban przelew?

 -- nie wiem (pewnie płacą jakimś ryczałtem)

Jesli np. w UK to wdszystko jest za darmo,

 -- ale to protestanci, bezBożnicy; z nami ich równasz?!

to skad roznice cenowe w Polsce? Bo jeszcze jedna kwote dla wszystkich bym zrozumial, ale eroznice i to idace nieraz w 100%... czy to nie zlodziejstwo?

100%? Zazwyczaj takie są ,,różnice'' pomiędzy czymś i zerem. ;)

x/(x-0)=1=100% ;)

Postscriptum: Teraz mnie wschody i zachody Słońca nie budzą. :)
              Budzi mnie ból pleców, ból kolan, świst w uszach...
Ale nadal to gadzie życie -- czekam na Słońce, na wysoką temperaturę,
na niską wilgotność, na wycieczki... Na to, aby wreszcie upuścić nieco
nawisu szmalowego, który mi stale rośnie i rośnie... ;)

Data: 2009-05-21 23:41:09
Autor: Mithos
Przemysław Kowalik pisze:
Jeśli chodzi o wypłaty w .pl to bodajże ryczałtowo ok. 4-5 PLN (tak się mi kojarzy z postów z lat minionych) ale żadnej oficjalnej wiedzy nie posiadam.

Czyli taki Alior dopłaca do interesu wiele milionów dziennie ? Nie chce mi sie w to wierzyć.

--
Mithos

Data: 2009-05-23 13:45:45
Autor: Tomasz Opalski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisał(a):
Co chwila ktorys z bankow podnosi oplaty za wyplaty z obcych
bankomatow. Czy ktos na grupie orientuje sie, jaki to jest koszt dla
banku, jesli klient wyplaca pieniadze z obcego ATM-u ?

Kilka dni pojawił sie artykuł GP i tu na końcu twierdzą że to 4-5 PLN od transakcji. http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/319438,banki_wprowadzaja_oplaty_za_wyp
laty_pieniedzy_z_bankomatow_innych_firm.html

Tomek

Data: 2009-05-24 07:39:38
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 23-05-09 15:45, Tomasz Opalski wrote:
[...]

Z tego co pamietam, to srednio 2,5 zl za wyplate mozna liczyc. Jednym slowem na kazdej obcej, platnej wyplacie, bank cos tam zarabia. W przypadku oplaty procentowej, sa to bardzo duze pieniadze.
Czyli tak - Alior doplaca i to niezle. Z drugiej strony nie ponosi oplat za wystawienie wlasnych maszyn.

Data: 2009-05-24 09:33:08
Autor: szczurwa
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
On 24 Maj, 07:39, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:

[...]

Dzięki. Z powyższego wynika, że jestem strasznie deficytowym klientem
dla Aliora.

Data: 2009-05-24 18:36:37
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Dzięki. Z powyższego wynika, że jestem strasznie deficytowym klientem
dla Aliora.

Ja również, więc albo pewnie z czasem oferta Aliora się zmieni albo wprowadzą jakieś ograniczenia.

--
Mithos

Data: 2009-05-24 18:29:29
Autor: Mithos
Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
Czyli tak - Alior doplaca i to niezle. Z drugiej strony nie ponosi oplat za wystawienie wlasnych maszyn.

Mam w Alior konto niecały miesiąc. Wypłacałem z bankomatów (różnych, częściowo dla testów) jakieś 10 razy czyli kosztowałem bank 25-40 PLN (w zależności od stawek). Do tego bank nic na mnie zarobił, bo trzymam w nim niewielkie środki (akurat tyle aby oprocentowanie zniwelowało opłatę za kartę).

Gdzie tutaj jest zysk banku ? Jak długo można prowadzić taką politykę ?

--
Mithos

Data: 2009-05-24 09:39:36
Autor: szczurwa
On 24 Maj, 18:29, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

[...]

Ja w maju miałem znacznie więcej wypłat. Kiedyś ten dobrobyt się
skonczy.

Data: 2009-05-24 17:14:05
Autor: donald

"Tomasz Opalski" <okemot@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gv8um9$bg7$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jaki bank poniusl by koszt jak by zamiast bankomatow musial stawiac odzialy?
Ile kosztowalo by wynajecie budynku a ile dziury w scianie? Ile kosztuje praca kasierki, ochroniaza, czy skarbiec?
Dlaczego w odziale wyplata jest za darmo? Czyvby bankomat byl drozszy niz caly budynek banku wraz z pracownikami?
Czy teraz wreszcie widac, jak banki okradaja ludzi w Polsce?
Bankomat to zolty wynalazek dla banku a nie dla klienta! To ograniczenie kosztow nieomal o 99% a w Polsce wy jeszcze za to placicie i zastanawiacie sie ile faktycznie to kosztuje... bo co? Bo nie chcecie by bank ponosil wiekszych kosztow? Czy moze boicie sie, ze zbankrutuje?
A czy bank martwi sie rownie troskliwoe o wasze pieniadze?

Data: 2009-05-24 09:36:40
Autor: szczurwa
On 24 Maj, 18:14, "donald" <don...@kaczor.corporation.pl> wrote:

[...]

Mnie osobiście do zadania tego pytania sprowadziła ciekawość. Zyski i
straty banków to problem ich zarządów, im za to płacą, wiec niech się
martwią.

Koszt wypłaty z bankomatu dla banku