Koszt wypłaty z bankomatu dla banku

Data: 2009-05-23 13:45:45
Autor: Tomasz Opalski
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisał(a):
Co chwila ktorys z bankow podnosi oplaty za wyplaty z obcych
bankomatow. Czy ktos na grupie orientuje sie, jaki to jest koszt dla
banku, jesli klient wyplaca pieniadze z obcego ATM-u ?

Kilka dni pojawił sie artykuł GP i tu na końcu twierdz± że to 4-5 PLN od transakcji. http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/319438,banki_wprowadzaja_oplaty_za_wyp
laty_pieniedzy_z_bankomatow_innych_firm.html

Tomek

Data: 2009-05-24 07:39:38
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
On 23-05-09 15:45, Tomasz Opalski wrote:
Kilka dni pojawił sie artykuł GP i tu na końcu twierdzą że to 4-5 PLN od
transakcji.

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/319438,banki_wprowadzaja_oplaty_za_wyp
laty_pieniedzy_z_bankomatow_innych_firm.html

Tomek

Z tego co pamietam, to srednio 2,5 zl za wyplate mozna liczyc. Jednym slowem na kazdej obcej, platnej wyplacie, bank cos tam zarabia. W przypadku oplaty procentowej, sa to bardzo duze pieniadze.
Czyli tak - Alior doplaca i to niezle. Z drugiej strony nie ponosi oplat za wystawienie wlasnych maszyn.

Data: 2009-05-24 09:33:08
Autor: szczurwa
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
On 24 Maj, 07:39, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:

[...]

Dzięki. Z powyższego wynika, że jestem strasznie deficytowym klientem
dla Aliora.

Data: 2009-05-24 18:36:37
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Dzięki. Z powyższego wynika, że jestem strasznie deficytowym klientem
dla Aliora.

Ja również, więc albo pewnie z czasem oferta Aliora się zmieni albo wprowadz± jakie¶ ograniczenia.

--
Mithos

Data: 2009-05-24 18:29:29
Autor: Mithos
Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
Czyli tak - Alior doplaca i to niezle. Z drugiej strony nie ponosi oplat za wystawienie wlasnych maszyn.

Mam w Alior konto niecały miesiąc. Wypłacałem z bankomatów (różnych, częściowo dla testów) jakieś 10 razy czyli kosztowałem bank 25-40 PLN (w zależności od stawek). Do tego bank nic na mnie zarobił, bo trzymam w nim niewielkie środki (akurat tyle aby oprocentowanie zniwelowało opłatę za kartę).

Gdzie tutaj jest zysk banku ? Jak długo można prowadzić taką politykę ?

--
Mithos

Data: 2009-05-24 09:39:36
Autor: szczurwa
Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
On 24 Maj, 18:29, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Mam w Alior konto niecały miesi±c. Wypłacałem z bankomatów (różnych,
czę¶ciowo dla testów) jakie¶ 10 razy czyli kosztowałem bank 25-40 PLN (w
zależno¶ci od stawek). Do tego bank nic na mnie zarobił, bo trzymam w
nim niewielkie ¶rodki (akurat tyle aby oprocentowanie zniwelowało opłatę
za kartę).

Ja w maju miałem znacznie więcej wypłat. Kiedy¶ ten dobrobyt się
skonczy.

Data: 2009-05-24 17:14:05
Autor: donald

"Tomasz Opalski" <okemot@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gv8um9$bg7$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jaki bank poniusl by koszt jak by zamiast bankomatow musial stawiac odzialy?
Ile kosztowalo by wynajecie budynku a ile dziury w scianie? Ile kosztuje praca kasierki, ochroniaza, czy skarbiec?
Dlaczego w odziale wyplata jest za darmo? Czyvby bankomat byl drozszy niz caly budynek banku wraz z pracownikami?
Czy teraz wreszcie widac, jak banki okradaja ludzi w Polsce?
Bankomat to zolty wynalazek dla banku a nie dla klienta! To ograniczenie kosztow nieomal o 99% a w Polsce wy jeszcze za to placicie i zastanawiacie sie ile faktycznie to kosztuje... bo co? Bo nie chcecie by bank ponosil wiekszych kosztow? Czy moze boicie sie, ze zbankrutuje?
A czy bank martwi sie rownie troskliwoe o wasze pieniadze?

Data: 2009-05-24 09:36:40
Autor: szczurwa
On 24 Maj, 18:14, "donald" <don...@kaczor.corporation.pl> wrote:

[...]

Mnie osobi¶cie do zadania tego pytania sprowadziła ciekawo¶ć. Zyski i
straty banków to problem ich zarz±dów, im za to płac±, wiec niech się
martwi±.

Koszt wypłaty z bankomatu dla banku