Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence

Data: 2009-09-03 19:38:11
Autor: JarY
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
Witam
Jak w temacie?
Co się bardziej opłaca.

Data: 2009-09-03 19:38:47
Autor: JarY
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
W czajniku elektrycznym oczywiscie

Data: 2009-09-03 19:59:44
Autor: aLien
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
Czajnik elektryczny 2000W 1l wody 0,05 zł

Data: 2009-09-03 23:44:09
Autor: placek

Użytkownik "JarY" <jar...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:h7ouu7$9r8$1inews.gazeta.pl...

>W czajniku elektrycznym oczywiscie

A jeżeli mamy kuchenkę gazową na gaz z butli (cena ok. 60zł/butla)?

Jacek

Data: 2009-09-04 17:13:46
Autor: Czabu

Użytkownik "placek" <kecajkeczelaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:3dc49bfe-0371-462f-af7e-33a7271ce06938g2000yqr.googlegroups.com...

A jeżeli mamy kuchenkę gazową na gaz z butli (cena ok. 60zł/butla)?

Skąd Ty bierzesz taki drogi gaz? Ja ostatnio (2-3 tygodnie temu) płaciłem na Wasbruk'u 39zł...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-09-07 01:41:24
Autor: Moorek
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
Skąd Ty bierzesz taki drogi gaz? Ja ostatnio (2-3 tygodnie temu) płaciłem na
Wasbruk'u 39zł...

Szczecin - Orl*n - 59zł
Cena nie jest wyssana z palca. :-)

Data: 2009-09-07 15:08:35
Autor: Dawid
Moorek pisze:
Skąd Ty bierzesz taki drogi gaz? Ja ostatnio (2-3 tygodnie temu) płaciłem na
Wasbruk'u 39zł...

Szczecin - Orl*n - 59zł
Cena nie jest wyssana z palca. :-)
Polskie realia.Ładnie Was *kroją*.
U nas z dowozem 40-42 zł.
Pozdrawiam

Data: 2009-09-07 13:54:57
Autor: placek
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
On 4 Wrz, 17:13, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
wrote:

Skąd Ty bierzesz taki drogi gaz?

Być może cena nie jest aktualna, ostatni raz kupowałem na BP za 60,00
z ale to było w październiku ;). Teraz mnie czeka zakup więc jeszcze
nie wiem jaka jest aktualna cena. Swoją drogą 60 zł na prawie rok za
gaz to i tak niezły wynik (gospodarstwo dwuosobowe) :D

placek

Data: 2009-09-03 21:06:53
Autor: strach
"JarY" <jary21@gazeta.pl> wrote in message news:h7ouu7$9r8$1inews.gazeta.pl...
W czajniku elektrycznym oczywiscie

Było, poszukaj w archiwum.

Data: 2009-09-03 23:46:23
Autor: placek
On Sep 3, 9:06 pm, "strach" <stra...@gazeta.pl> wrote:
"JarY" <jar...@gazeta.pl> wrote in message

> W czajniku elektrycznym oczywiscie

Było, poszukaj w archiwum.

A w jaki sposób kolega ma podyskutować z archiwum? Zawsze mi się
wydawało że wielką zaleta usenetu są dyskusje, ale zawsze się znajdzie
jakiś mądrala który nie ma nic do dodania tylko odsyła do archiwum.

Data: 2009-09-04 16:12:55
Autor: strach
"placek" <kecajkeczelaw@gmail.com> wrote in message news:444ecdb1-40bf-43a7-919e-e1df29d7967937g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Dobrze Ci się wydawało, ale większość problemów została już rozwiązana i archiwum będzie najszybszą pomocą; poza tym pozwala nie wymyślać koła setny raz od nowa. Nie bronię dyskutować, tylko wtedy się pisze "w archiwum sprawdziłem, ale było za mało i chciałem kontynuować". Nie łudzisz się chyba, że większość powracających pytań rzeczywiście wymaga rozwinięcia i nie wynika z pominięcia archiwum?
http://netykieta.pl/regula=141

Data: 2009-09-03 21:39:08
Autor: XL
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
Dnia Thu, 3 Sep 2009 19:38:11 +0200, JarY napisał(a):

Witam
Jak w temacie?
Co się bardziej opłaca.

A musi?

--

Ikselka.

Data: 2009-09-04 05:42:48
Autor: Jacek
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
W Krakowie musi Ikselko. Musi
Jacek

Data: 2009-09-08 01:15:51
Autor: ZbyszekZ
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
On Sep 3, 7:38 pm, "JarY" <jar...@gazeta.pl> wrote:
Witam
Jak w temacie?
Co się bardziej opłaca.

Gaz ma różne ceny, prąd bardziej stabilne.
Zapewne zagotowanie litra wody na gazie wychodzi ciut taniej aż do
spalenia pierwszego czajnika. Wtedy koszt zakupu nowego może znacząco
podnieść cenę gotowania wody.
Tak więc trzeba liczyć nie tylko koszt ale i parę innych ważnych
elementów jak wygoda, bezpieczeństwo itp. itd zwłaszcza że koszt jest
na poziomie góra kilkudziesięciu zł rocznie.

--
ZZ@private

Data: 2009-09-08 10:48:16
Autor: kris

Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:bac4af31-3991-4734-9142-134561781cf8z24g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Czajnik na kuchenke gazową to koszt od 15zł
Taki za 15-20zł(nierdzewka) służy mi srednio 2lata
Najtańszy elektryczny to 30zł- kupiłem taki na budowę- spalił sie po dwóch tygodniach.
Działajacy dłużej jak rok elektryczny czajni to koszt ok 100zł

Krzysiek

Data: 2009-09-08 02:28:49
Autor: ZbyszekZ
On Sep 8, 10:48 am, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "ZbyszekZ" <zbysz...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:bac4af31-3991-4734-9142-134561781cf8z24g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

tygodniach.
Działajacy dłużej jak rok elektryczny czajni to koszt ok 100zł

Taaa, fakt mój dowmowy kosztował więcej, ale ten w piwnicy i na
działce to właśnie za 10-30zł (z bazarku). Oba działają od kilku lat,
ważne by mial automatyczny wyłącznik.
A homo budowlaniec czego nie zepsuje to zniszczy, przykład budowy nie
jest miarodajny :-)

--
ZZ@private

Data: 2009-09-08 11:15:38
Autor: BQB
kris pisze:
[...]

I w obu przypadkach "zarasta" kamieniem.

Data: 2009-09-08 11:26:30
Autor: kris

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4aa620b9$1news.home.net.pl...
kris pisze:
[...]

To chyba zalezy od wody.
Tu gdzie mieszkam nie ma takiego problemu. Kamień na czajnikach praktycznie nie wystepuje.
Ale kilka lat temu mieszkałem w innej miejscowości i faktycznie po kilku miesiącach czajniki zakamienione solidnie były.

Krzysiek

Data: 2009-09-08 19:20:17
Autor: Boombastic
[...]

Licząc szczegółowo to trzeba równiez uwzględnić koszt zakupu, montaż i amortyzację czajnika elektrycznego i kuchni gazowej z czajnikiem.

Data: 2009-09-09 07:49:06
Autor: Marex
Boombastic <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Licząc szczegółowo to trzeba równiez uwzględnić koszt zakupu, montaż i amortyzację czajnika elektrycznego i kuchni gazowej z czajnikiem.
     Wyszłoby na to, że i ta kuchnia gazowa z czajnikiem  słuzy wyłącznie dla tegoż czajnika.Chyba ma znacznie szersze zastosowanie, w odróznieniu od czajnika elektrycznego....??! Więc porównywanie amortyzacji w jednakowych wąskich zadaniach - jakos nie bardzo.
                                                          Pozdrawia~M

Data: 2009-09-09 11:58:38
Autor: Boombastic
[...]

Wystarczy przyjąć odpowiednie założenie co do udziału gotowania wody w całości użytkowania kuchenki. Zresztą pytający tak postawił pytanie, że nie wiadomo czy coś jeszcze gotuje na tej kuchence oprócz wody.
Tak samo można spytać się czy bardziej opłaca się zagotować wodę za pomocą elektrociepłowni czy czajnika elektrycznego.

Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence