Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru

Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru

Data: 2019-07-22 13:39:37
Autor: ąćęłńóśźż
Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
"Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk) podwyższył cenę (na pozostałe 49 sztuk).
Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na prawidłowy.
Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?

Data: 2019-07-22 19:43:02
Autor: u2
Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
W dniu 22.07.2019 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:

Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?

nie, ale droga sądowa to droga przez mękę:)
--
I love love

Data: 2019-07-22 23:00:39
Autor: Robert Tomasik
Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
W dniu 22.07.2019 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:
Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
"Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk)
podwyższył cenę (na pozostałe 49 sztuk).
Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na
prawidłowy.
Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?

Jeśli konsument zamawiał powiedzmy czerwone, a dostał zielone, należy o
tego podejść tak. Nadal czekam na czerwone. Zielone, którego nie
zamawiałem leży i czeka. Sprzedawca, który wysłał to bez zamówienia może
sobie przyjechać. Ewentualnie możemy się jakoś dogadać. Ale zaczynamy od
tego, że czekam na czerwone.

Data: 2019-07-23 16:59:56
Autor: Budzik
Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
"Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk)
podwyższył cenę (na pozostałe 49 sztuk). Kupujący może zwrócić
(uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na prawidłowy. Czy
kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?
Wszystkie koszty swojej pomyłki powinien poniesc sprzedawca.
Czasami nie warto kopac sie z koniem, czasami sugestia wystawienia nega wystarczy a czasami trafi sie na uczciwego który nie robi kłopotów.
Przerobiłem chyba kazdy przypadek :)))

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
Bird Johnson

Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona