Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru

Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru

Data: 2019-07-22 23:00:39
Autor: Robert Tomasik
Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
W dniu 22.07.2019 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:
Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
"Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk)
podwyższył cenę (na pozostałe 49 sztuk).
Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na
prawidłowy.
Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?

Jeśli konsument zamawiał powiedzmy czerwone, a dostał zielone, należy o
tego podejść tak. Nadal czekam na czerwone. Zielone, którego nie
zamawiałem leży i czeka. Sprzedawca, który wysłał to bez zamówienia może
sobie przyjechać. Ewentualnie możemy się jakoś dogadać. Ale zaczynamy od
tego, że czekam na czerwone.

Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona