Data: 2015-09-21 18:23:07 | |
Autor: masti | |
Kosztowna "jako¶ć Siemensa" w Warszawskim metrze przed s±dem | |
A. Filip wrote:
[ciach cytat z gazety] a ty co masz na ten temat do powiedzenia? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2015-09-21 20:30:14 | |
Autor: Shrek | |
Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem | |
On 2015-09-21 20:23, masti wrote:
A. Filip wrote: Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcze¶niej również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po szynach, to co¶ się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z jakiej stali maj± być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki). Shrek. |
|
Data: 2015-09-21 20:33:00 | |
Autor: u2 | |
Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem | |
W dniu 2015-09-21 o 20:30, Shrek pisze:
On 2015-09-21 20:23, masturbator wrote:te szrek, ale co ty z masturbatorem dyskutujesz, siemens wraz z innymi niemieckimi firmami zostaly przylapany na gigantycznym lapowkarstwie w Grecji, a taka malenka Polska lezy od Grecji o rzut beretem:) -- General Skalski o zydach w UB : "Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach : "Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego, takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita', 'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni tworza mowe nienawisci". |
|
Data: 2015-09-21 20:55:14 | |
Autor: A. Filip | |
Kosztowna | |
Shrek <1@wp.pl> pisze:
On 2015-09-21 20:23, masti wrote: Teraz ma to być coś innego. http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspiro-brak-woli-wspolpracy-siemensa-50407.html | [...] Według obserwacji przewoźnika problemy wynikają z konstrukcji wózka, | nieuwzględniającej profilu linii. Kontakt koła i szyny następuje w zdecydowanej | większości przypadku w dwóch miejscach – powierzchni tocznej, jak i obrzeża | koła – podczas gdy w pozostałych składach styk jest przeważnie jednopunktowy. | | – Fakty pozwalają nam przypuszczać, że w tym przypadku winny jest tabor. W | zleconych przez nas badaniach jest wyraźna sugestia, że przyczyną jest | podłużna sztywność wózka – ponad dwukrotnie większa niż w przypadku pojazdu | Metropolis, który jest konstrukcją tego samego typu. To powoduje dwupunktową | pracę tych pojazdów i jest *błędem projektowym*. [...] -- A. Filip Ci, którzy studiują księgi, nie pragną przez to uzyskać godności, lecz ich umysł pragnie zgłębić wiedzę. (Przysłowie mandżurskie) |
|
Data: 2015-09-22 08:30:15 | |
Autor: Shrek | |
Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem | |
On 2015-09-21 20:55, A. Filip wrote:
Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej Cholera wie o co naprawdę chodzi, bo po pierwsze "biegły" ustalił to co zamówił zleceniodawca (czyli Metro), a po drugie nie pada tam żadne sformułowanie z tego raportu, a barwne opisy pana z zarządu Metra (jak piłowanie szyn pilniczkiem). A że Siemens pewnie bez winy nie jest, to inna sprawa. Shrek. |
|