Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Kosztowna "jako¶ć Siemensa" w Warszawskim metrze przed s±dem

Kosztowna "jako¶ć Siemensa" w Warszawskim metrze przed s±dem

Data: 2015-09-21 18:23:07
Autor: masti
Kosztowna "jako¶ć Siemensa" w Warszawskim metrze przed s±dem
A. Filip wrote:

[ciach cytat z gazety]
a ty co masz na ten temat do powiedzenia?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-09-21 20:30:14
Autor: Shrek
Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem
On 2015-09-21 20:23, masti wrote:
A. Filip wrote:

[ciach cytat z gazety]
a ty co masz na ten temat do powiedzenia?

Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcze¶niej również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po szynach, to co¶ się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z jakiej stali maj± być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki).

Shrek.

Data: 2015-09-21 20:33:00
Autor: u2
Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem
W dniu 2015-09-21 o 20:30, Shrek pisze:
On 2015-09-21 20:23, masturbator wrote:
A. Filip wrote:

[ciach cytat z gazety]
a ty co masz na ten temat do powiedzenia?

Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcze¶niej
również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po szynach,
to co¶ się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były obręcze, bo
łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali niż szyny.
Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z
jakiej stali maj± być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki).

Shrek.

te szrek, ale co ty z masturbatorem dyskutujesz, siemens wraz z innymi niemieckimi firmami zostaly przylapany na gigantycznym lapowkarstwie w Grecji, a taka malenka Polska lezy od Grecji o rzut beretem:)



--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-21 20:55:14
Autor: A. Filip
Kosztowna
Shrek <1@wp.pl> pisze:
On 2015-09-21 20:23, masti wrote:
A. Filip wrote:

[ciach cytat z gazety]
a ty co masz na ten temat do powiedzenia?

Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej
również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po
szynach, to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były
obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali
niĹĽ szyny. Dziwne, ĹĽe po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie
ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to
monobloki).

Shrek.

Teraz ma to być coś innego.

http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspiro-brak-woli-wspolpracy-siemensa-50407.html
| [...] Według obserwacji przewoźnika problemy wynikają z konstrukcji wózka,
| nieuwzględniającej profilu linii. Kontakt koła i szyny następuje w zdecydowanej
| większości przypadku w dwóch miejscach – powierzchni tocznej, jak i obrzeża
| koła – podczas gdy w pozostałych składach styk jest przeważnie jednopunktowy.
|
| – Fakty pozwalają nam przypuszczać, że w tym przypadku winny jest tabor. W
| zleconych przez nas badaniach jest wyraĹşna sugestia, ĹĽe przyczynÄ… jest
| podłużna sztywność wózka – ponad dwukrotnie większa niż w przypadku pojazdu
| Metropolis, ktĂłry jest konstrukcjÄ… tego samego typu. To powoduje dwupunktowÄ…
| pracę tych pojazdów i jest *błędem projektowym*. [...]

--
A. Filip
Ci, którzy studiują księgi, nie pragną przez to uzyskać godności, lecz ich
umysĹ‚ pragnie zgĹ‚Ä™bić wiedzÄ™.  (PrzysĹ‚owie mandĹĽurskie)

Data: 2015-09-22 08:30:15
Autor: Shrek
Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem
On 2015-09-21 20:55, A. Filip wrote:

Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej
również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po
szynach, to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były
obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali
niĹĽ szyny. Dziwne, ĹĽe po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie
ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to
monobloki).

Shrek.

Teraz ma to być coś innego.

http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspiro-brak-woli-wspolpracy-siemensa-50407.html

Cholera wie o co naprawdę chodzi, bo po pierwsze "biegły" ustalił to co zamówił zleceniodawca (czyli Metro), a po drugie nie pada tam żadne sformułowanie z tego raportu, a barwne opisy pana z zarządu Metra (jak piłowanie szyn pilniczkiem).

A ĹĽe Siemens pewnie bez winy nie jest, to inna sprawa.

Shrek.

Kosztowna "jako¶ć Siemensa" w Warszawskim metrze przed s±dem

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona