Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Koszty ochrony przed terroryzmem [German Wings]

Koszty ochrony przed terroryzmem [German Wings]

Data: 2015-03-26 18:25:45
Autor: A. Filip
Koszty ochrony przed terroryzmem [German Wings]
Dla ochrony przed terrorystami (pasażerami) kokpit samolotu rejsowego zmieniono
w "małą twierdzę" do której jeden pilot drugiego po prostu nie dopuścił z
wiadomym skutkiem.

Warto sobie skojarzyć że jak zwykle jeden rodzaj zagrożenia zamieniono na inny
i przyszÅ‚o do zapÅ‚acenia ceny.  Warto chociażby pomyÅ›leć w takim jaki bÄ™dzie
koszt do zapłacenia za antyterrorystycznego "Wielkiego Brata" i *kiedy* wymiana
przestanie się opłacać.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Książka jest niczym ogród, który można wÅ‚ożyć do kieszeni.  (PrzysÅ‚owie chiÅ„skie)

Data: 2015-03-26 10:42:44
Autor: szklanynocnik
Koszty ochrony przed terroryzmem [German Wings]
u¿ytkownik A. Filip napisa³:
 
Warto sobie skojarzyæ ¿e jak zwykle jeden rodzaj zagro¿enia zamieniono na inny
i przysz³o do zap³acenia ceny.  Warto chocia¿by pomy¶leæ w takim jaki bêdzie
koszt do zap³acenia za antyterrorystycznego "Wielkiego Brata" i *kiedy* wymiana
przestanie siê op³acaæ.



No to tera wszystkim pilotom chipy na praw± lub lewa rêkê i odbiornik
przy wej¶ciu, albo jaki skaner oka, palca to nie bo terory¶ci
odetn±:)

Data: 2015-03-26 18:57:52
Autor: ada
Koszty ochrony przed terroryzmem [German Wings]
W dniu 2015-03-26 o 18:25, A. Filip pisze:
Dla ochrony przed terrorystami (pasażerami) kokpit samolotu rejsowego zmieniono
w "małą twierdzę" do której jeden pilot drugiego po prostu nie dopuścił z
wiadomym skutkiem.

Warto sobie skojarzyć że jak zwykle jeden rodzaj zagrożenia zamieniono na inny
i przyszÅ‚o do zapÅ‚acenia ceny.  Warto chociażby pomyÅ›leć w takim jaki bÄ™dzie
koszt do zapłacenia za antyterrorystycznego "Wielkiego Brata" i *kiedy* wymiana
przestanie się opłacać.

W 2001 roku, po tragicznych wydarzeniach w Nowym Jorku, kabiny wszystkich samolotów pasażerskich zostały wyposażone w pancerne drzwi, które otwiera się za pomocą kodów. Znają je piloci oraz personel pokładowy. Nie można jednak wykluczyć, że istnieją też inne zabezpieczenia.

Chorzewski uważa, że może być to dodatkowa, wewnętrzna blokada drzwi, której zadaniem jest powstrzymanie ingerencji terrorystów czy jakichkolwiek innych, nieuprawnionych osób, które próbują się wedrzeć do środka. Ekspert obawia się, że jeden z pilotów mógł świadomie zablokować drzwi, tak by uniemożliwić koledze powrót za stery.


Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/raport-katastrofa-airbusa-w-alpach/aktualnosci/news-katastrofa-airbusa-nie-mozna-wykluczyc-samobojstwa-pilota,nId,1705244#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Koszty ochrony przed terroryzmem [German Wings]

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona