Koszty przejazdu - świadek w sprawie fotorada ru

Data: 2013-01-21 10:03:11
Autor: Marcin N
Koszty przejazdu - świadek w sprawie fotorada ru
Czytałem niedawno, że zmieniły się przepisy dot. zwrotów kosztu przejazdu, gdy jest się wzywanym do składania zeznań jako świadek.

Czy to prawda, że mogę uzyskać zwrot kosztów przejazdem samochodem?
Co w sytuacji, gdy kilku świadków ma szansę przyjechać jednym samochodem?
Czy mogę zażyczyć sobie przesłuchania przez policję w pobliżu miejsca zamieszkania?

--
MN

Koszty przejazdu - świadek w sprawie fotorada ru