Koszty uzyskania przychodu

Data: 2012-01-17 17:56:52
Autor: Lukasz Olesiejuk
Koszty uzyskania przychodu
Witam,
Wlasnie zabralem sie za rozliczenie mojego PITu i zastanowila mnie jedna rzecz.
W rubryce 36 PIT11 (Koszt uzyskania przychodow) mam kwote 1223,75.

Mieszkam w innej miejscowosci niz zaklad pracy.
Czy na PIT-37 moge wpisac kwote wyzsza niz mam na PIT-11?
Wg mnie, ale wole sie upewnic, moge tam wpisac 1668,72zl.

Co o tym sadzicie?