Data: 2011-11-18 10:12:10 | |
Autor: Liwiusz | |
Koszty wysyłki gwarancyjnej. | |
W dniu 2011-11-18 09:52, Fitlz pisze:
Czas temu jakiś kupiłem jako konsument dysk twardy producenta seagate. Gwarancja? Niezgodność z umową? -- Liwiusz |
|
Data: 2011-11-18 11:41:55 | |
Autor: Mark | |
Koszty wysyłki gwarancyjnej. | |
Dnia Fri, 18 Nov 2011 10:12:10 +0100, Liwiusz napisał(a):
Gwarancja? Niezgodność z umową? Ale przeciez on nie kupowal dysku bezposrednio od seagate, czy wiec niezgodnosc towaru z umowa ma tu zastosowanie? Gwarancja jak najbardziej, ale IMO to mu kosztow przesylki nie zwroci, towar przeciez do serwisu sie dostarcza samemu. I tak niech sie cieszy, jesli postanowil realizowac gwarancje bezposrednio w Seagate, a nie u sprzedawcy u ktorego kupil, ze Seagate ma umowe z firma UPS ktora zbiera dyski z Polski i wysyla sama, bo inaczej musialby wysylac np do Holadnii I dla jasnosci - Seagate NIE MA polskiego biura, czy spolki zaleznej, zadnego oficjalnego przedstawicielstwa w Polsce, wiec nie sadze by jakiekolwiek roszczenia finansowe wobec Seagate mialy sens -- Mark |
|
Data: 2011-11-18 13:51:26 | |
Autor: Tomek | |
Koszty wysyłki gwarancyjnej. | |
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał: Gwarancja? Niezgodność z umową? A nie ma? |
|
Data: 2011-11-18 12:53:28 | |
Autor: jureq | |
Koszty wysyłki gwarancyjnej. | |
Dnia Fri, 18 Nov 2011 13:51:26 +0100, Tomek napisaĹ(a):
Ale przeciez on nie kupowal dysku bezposrednio od seagate, czy wiec Nie ma. Z dwu powodĂłw 1. patrz: temat 2. niezgodnoĹÄ z umowÄ odsyĹa siÄ sprzedawcy a nie producentowi |
|
Data: 2011-11-18 21:47:29 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Koszty wysyłki gwarancyjnej. | |
On Fri, 18 Nov 2011, Tomek wrote:
Mogłaby mieć, ale stroną która może wystąpić z roszczeniem byłby sprzedawca, a nie klient końcowy. Sprzedawcy przysługuje regres, ale klientowi nie przysługuje roszczenie "wprost". A klient najwyraźniej skorzystał "wprost z gwarancji". pzdr, Gotfryd |