Koszulka - NY

Data: 2012-05-24 13:59:15
Autor: Budzik
Koszulka - NY
Znajomy bedzie jakis czas w NY.
Chciałbym aby przywiozł mi koszulke NY.
Pytanie gdzie go wysłąć aby kupił oryginalną?
Jakich cen się spodziewać?
A moze lepiej i taniej zeby zamówić wysyłkowo i zeby wysłali mu na jego adres w NY?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2012-05-24 09:04:31
Autor: Leszczur
Koszulka - NY
On 24 Maj, 15:59, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
[...]

NBA Store na 5th Avenue. To bardzo fajny sklep - mozesz nawet kupic
oryginalna koszylke MJ'a z rownie orygnalnym autografem za jedyne 2000
$.
Wade z tego co pamietam byl ze 3 razy tanszy.  Poza tym do wyboru do
koloru - koszulki, stroje treningowe, buty, piłki, pierdoły takie jak
kubki, materace, reczniki...
No chyba ze jestem fanem Knicks to w MSG tez jest dobry sklepik, ale
na darmo szukac tam koszulek Garnetta ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-05-25 04:59:11
Autor: Budzik
Koszulka - NY
Osobnik posiadający mail leszczur@acn.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

2000, Wade 3 razy tanszy - fajnie :)

A jakies koszulki "pralne" o odpowiednio nizszej cenie?
Jakie są realia cenowe? Rozumiem, że ewentualne kupowanie wysyłkowe nie ma większego sensu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2012-05-25 03:12:32
Autor: Leszczur
Koszulka - NY
On 25 Maj, 06:59, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadający mail leszc...@acn.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> No chyba ze jestem fanem Knicks to w MSG tez jest dobry sklepik, ale
> na darmo szukac tam koszulek Garnetta ;-)

Ale nie dla Wade'a - to musi mocno obijać jego miłość własną ;-)

A jakies koszulki "pralne" o odpowiednio nizszej cenie?
Jakie są realia cenowe?

Realia cenowe są takie, że ile kasy byś nie miał to dasz radę
wydać. :-)
Z tego co pamiętam to ceny były podobne do tych ktore masz na
store.nba.com
Czyli replika koszulki meczowej circa 70-80 USD, a T-shirty za 30-40.
Z tą różnica, ze kupując w sieci musisz jeszcze zapłacić za transport,
a powyżej jakieś kwoty (200 USD?) dochodzi cło.

Rozumiem, że ewentualne kupowanie wysyłkowe nie ma większego sensu?

Jak masz kuriera, który Ci to kupi, to go wykorzystaj. Tylko sprawdź
rozmiary w sieci, żebyś nie dostał czegoś w rozmiarze worka na
kartofle, albo kubraczka dla ratlerka. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Koszulka - NY