Koszulka, bluza z własnym nadrukiem.

Data: 2010-04-07 12:58:39
Autor: Maciek
Koszulka, bluza z własnym nadrukiem.
Witka,

szukam firm, która specjalizuje się w produkcji koszulek rowerowych (MTB, Downhill) z własnym nadrukiem. Znalazłem na razie P&J Sport z Tczewa ale chętnie zapoznam się z jakimiś innymi ofertami.

Dzięki z góry!

Maciek

Data: 2010-04-07 04:39:27
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Apr 7, 11:58 am, "Maciek" <hophop...@op.pl> wrote:
[...]

http://www.cmtsport.com/

robili koszulki kolarskie na transcarpatie 4 lata temu i imho sa
zajebistej jakosci.

Data: 2010-04-07 13:39:40
Autor: kml

Użytkownik "Maciek" <hophophop@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000013e5.4bbc655fnewsgate.onet.pl...
[...]

google.pl - jak ostatnio szukałem dla siebie to wywaliło przynajmniej 4 różne firmy w Polsce.

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-07 13:50:52
Autor: Maciek
> [...]

> Maciek

google.pl - jak ostatnio szukałem dla siebie to wywaliło przynajmniej 4 różne firmy w Polsce.

Firm jest dużo oferujących sam nadruk ale mi chodzi o takie które również koszulki szyją. Google o jakości niewiele powie a tutaj ktoś może się podzieli doświadczeniem.

Maciek

Data: 2010-04-07 15:35:11
Autor: kml

Użytkownik "Maciek" <hophophop@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000013ec.4bbc719cnewsgate.onet.pl...

Firm jest dużo oferujących sam nadruk ale mi chodzi o takie które również
koszulki szyją. Google o jakości niewiele powie a tutaj ktoś może się podzieli
doświadczeniem.

No to ja znalazłem to szyły u siebie i dopuszczały jakieś tam waracje w temacie więc nie jest aż tak źle. źle to było z kontaktem z nimi.

Data: 2010-04-07 14:44:46
Autor: Rycki
[...]

http://inkdividual.pl/
http://distance.pl/
http://www.martombike.pl/
http://www.questsport.pl/
http://poland.viking-sport.com/

Pzdr,
Rycki

Data: 2010-04-07 15:41:40
Autor: solar
W dniu 2010-04-07 12:58, Maciek pisze:
[...]

Już podane CMT, poza tym Topprint w Łodzi i BCM Novatex.
Weź tylko pod uwagę, że musisz zaprojektować całą koszulkę - materiał wyjściowy to biały szablon całej koszulki, na którym musisz ponanosić elementy, przygotować PDF i wysłać im całość.

"Niezdolność klęczenia uznać trzeba za istotę elementu diabolicznego."
                                                   kardynał Ratzinger

Data: 2010-04-07 21:28:37
Autor: Bartek Grimm
Użytkownik "Maciek" <hophophop@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.000013e5.4bbc655f@newsgate.onet.pl...
Witka,

szukam firm, która specjalizuje się w produkcji koszulek rowerowych (MTB,

Attique   -    www.attique.pl    .

Bartek Grimm

Data: 2010-04-08 05:51:41
Autor: Majki
[...]