Koszulka rebreatherowa (market)

Data: 2010-05-10 12:04:01
Autor:
Koszulka rebreatherowa (market)
Witam!

Mamy w sprzedaży koszulki z motywem rebreatherowym.
Zapraszamy na nasza stronę po więcej info.

Pozdrawiamy,
Dive Quest Team
www.divequest.pl

Data: 2010-05-10 15:00:26
Autor: ~BitPump
Koszulka rebreatherowa (market)
Mamy w sprzedaży koszulki z motywem rebreatherowym.

Myślałem, że to będą raczej coś w stylu:
http://frontlinemerch.ca/images/DEA105.jpg
http://tinyurl.com/27v6pnz
http://tinyurl.com/34cjle7
http://ecko.imageg.net/graphics/product_images/pECKO1-5644601dt.jpg

~BitPump

Data: 2010-05-11 08:31:10
Autor: nitrox20
[...]

  Jaka gramatura ?
  Jaki producent koszulki ?
  Jaka metoda zdobienia?
tych informacji mi brak

Pozdrawiam
Kazik

Data: 2010-05-11 07:13:54
Autor:
nitrox20@poczta.onet.pl napisał(a):
> Witam!
> Zapraszamy na nasza stronę po więcej info.
> Dive Quest Team
> www.divequest.pl
>   Jaka gramatura ?
  Jaki producent koszulki ?
  Jaka metoda zdobienia?
tych informacji mi brak

Pozdrawiam
Kazik

185 g, 100 % bawełna, producent Stedman, termotransfer. :)

Koszulka rebreatherowa (market)