Koszulka termoaktywna z odblaskami

Data: 2017-10-01 21:07:27
Autor: Jacek
Koszulka termoaktywna z odblaskami
Szukam koszulki na rower 2w1, która miałaby jakieś elementy odblaskowe i była albo termoaktywna, albo przynajmniej fajna w noszeniu.
Najlepiej, żeby była letnia i z krótkim rękawem (jak będzie zimno, to zawsze pod spód coś można włożyć).
Na razie znalazłem coś takiego:
https://www.rogelli.pl/koszulka-na-rower-rogelli-umbria-czarno-zolta-odblaskowa/
Tylko cena, jak dla mnie za wysoka. Mogę wydać max 150.
Ostatecznie mogłaby być jakaś mini-kamizelka odblaskowa, żeby być w zgodzie z przepisami ale nie mieć na sobie takiej luźnej płachty.
Poradzicie coś?
Jacek

Data: 2017-10-02 07:24:36
Autor: m4rkiz
On 2017-10-01 21:07, Jacek wrote:
Ostatecznie mogłaby być jakaś mini-kamizelka odblaskowa, żeby być w
zgodzie z przepisami ale nie mieć na sobie takiej luźnej płachty.

moze szelki odblaskowe?

Data: 2017-10-02 09:14:37
Autor: kawoN
W dniu 01.10.2017 o 21:07, Jacek pisze:
> Szukam koszulki na rower 2w1, która miałaby jakieś elementy odblaskowe i
> była albo termoaktywna, albo przynajmniej fajna w noszeniu.achty.
> Poradzicie coś?
Może to
http://www.brubeck.pl/pl/content/koszulka-rowerowa-unisex-z-krótkim-rękawem

Tylko że to jest chyba niezbyt mocny materiał.

pozdr.
kawoN

Data: 2017-10-02 13:14:17
Autor: Łukasz Kroczka
Koszulka termoaktywna z odblaskami
W dniu 01.10.2017 o 21:07, Jacek pisze:
Ostatecznie mogłaby być jakaś mini-kamizelka odblaskowa, żeby być w zgodzie z przepisami

Jakie przepisy masz tu na myśli?

Data: 2017-10-02 14:12:05
Autor: Jacek
W dniu 02.10.2017 o 13:14, Łukasz Kroczka pisze:
W dniu 01.10.2017 o 21:07, Jacek pisze:
Ostatecznie mogłaby być jakaś mini-kamizelka odblaskowa, żeby być w zgodzie z przepisami

Jakie przepisy masz tu na myśli?
Jadąc poza teren zabudowanym mam mieć kamizelkę odblaskową.
Jestem w błędzie? Nawet jak nie muszę, to po ostatniej jeździe wolę mieć.
Jacek

Data: 2017-10-02 06:46:37
Autor: Jacek G.
W dniu poniedziałek, 2 października 2017 14:12:09 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> Jakie przepisy masz tu na myśli?
Jadąc poza teren zabudowanym mam mieć kamizelkę odblaskową.
Jestem w błędzie? Nawet jak nie muszę, to po ostatniej jeździe wolę mieć.
Może pomyliło ci się z wprowadzonym w 2013 r obowiązkiem posiadania po zmroku poza terenem zabudowanym elementów odblaskowych przez pieszych.
Rower powinien mieć odpowiednie oświetlenie i to wszystko.
Na pewno kolorowa odzież pomaga zauważyć rowerzystę, ale kamizelki kojarzą mi się ze służbami drogowymi, remontowymi, jakimiś wypadkami na drodze itp. Nie wyglądają zbyt estetycznie na rowerzyście, a mogą nawet wprowadzać w błąd kojarząc rowerzystę z osobami/zdarzeniami, o których powyżej wspomniałem.
--
Jacek G.

Data: 2017-10-02 15:49:01
Autor: Piotr Majka
W dniu 02.10.2017 o 15:46, Jacek G. pisze:

[...]

I jakie skutki ma mieć ta "pomyłka" o której piszesz?

Data: 2017-10-02 17:33:19
Autor: borsuk
W dniu 2017-10-02 o 15:49, Piotr Majka pisze:

I jakie skutki ma mieć ta "pomyłka" o której piszesz?

Takie, że możesz niepotrzebnie zwolnić, drogi Watsonie :)

Data: 2017-10-03 08:18:41
Autor: Piotr Majka
W dniu 02.10.2017 o 17:33, borsuk pisze:
W dniu 2017-10-02 o 15:49, Piotr Majka pisze:

I jakie skutki ma mieć ta "pomyłka" o której piszesz?

Takie, że możesz niepotrzebnie zwolnić, drogi Watsonie :)

Z mojego punktu - rowerzysty - to dobrze, wolę jak mnie minie 40km/h niż 60 :)

Data: 2017-10-06 13:22:29
Autor: rmikke
On Tuesday, 3 October 2017 08:18:43 UTC+2, Piotr Majka  wrote:

> Z mojego punktu - rowerzysty - to dobrze, wolę jak mnie minie 40km/h niż 60 :)

Tu bym się nie rozpędzał - w ciasnych miejscach wolę, żeby wyprzedzający mnie samochód zrobił to jak najszybciej.

Data: 2017-10-02 20:03:16
Autor: Prot Ogenes
On 2017-10-01 21:07, Jacek wrote:
[...]

Kolego, ty tu letnią koszulkę chcesz kupować, a niektórzy już opony wymienili na "zimowe" :-D

Tylko cena, jak dla mnie za wysoka. Mogę wydać max 150.
Ostatecznie mogłaby być jakaś mini-kamizelka odblaskowa, żeby być w zgodzie z przepisami [...]
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Chyba coś przoeczyliśmy. Jakiś art/paragraf znajdziesz na to?

pozdr
Prot

Data: 2017-10-02 18:19:29
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Mon, 02 Oct 2017 20:03:16 +0200, Prot Ogenes napisał(a):

Chyba coś przoeczyliśmy. Jakiś art/paragraf znajdziesz na to?
Bo jak schodzisz z roweru to jesteś już pieszym a poza terenem zabudowanym pieszy po zmroku musić mieć chyba kamizelkę.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-10-02 21:41:13
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 02.10.2017 o 20:19, Piotr aka dracorp pisze:
Bo jak schodzisz z roweru to jesteś już pieszym a poza terenem
zabudowanym pieszy po zmroku musić mieć chyba kamizelkę.

Jeżeli nic się nie zmieniło, to:
"od 31 sierpnia 2014 r. każdy pieszy, który porusza się po zmierzchu po drodze poza obszarem zabudowanym, musi mieć odblask umieszczony w sposób widoczny dla kierujących."

Jeżeli zejdziesz z roweru, ale nie wyłączysz świateł, to żaden mandat ci chyba nie grozi.
Jak kiedyś łatałem dętkę po zmroku, to odczepiłem światło od roweru i położyłem na plecaku kilka metrów przed (oświetlonym ulicznymi lampami) miejscem naprawy. Przepisy przepisami, rozum rozumem.

Inna sprawa, że odebrałem dziś kurtkę jesienną z dość konkretnymi odblaskami.
( https://www.startfitness.co.uk/adidas-trail-hybrid-mens-cycling-jacket-black-g82316.html )

Data: 2017-10-03 12:32:40
Autor: ń
Koszulka termoaktywna z odblaskami
Są szarfy odblaskowe (przez ramię), lub półkamizelki (jakby dwie szarfy na raz) - przepisy przepisami, ale być rozjechanym to żadna przyjemność.
Są elementy (taśmy) odblaskowe do naszywania / naklejania na tkaniny (polecam firmy 3M).
Można szukać wśród odzieży roboczej - będzie na pewno taniej, niż dla rowerzystów.

Data: 2017-10-02 21:43:27
Autor: m4rkiz
On 2017-10-02 20:19, Piotr aka dracorp wrote:
[...]

element odblaskowy

w dowolnym kolorze, dowolnej wielkosci

4a. Pieszy poruszający się po drodze po zmierzchu poza obszarem zabudowanym jest obowiązany używać elementów odblaskowych w sposób widoczny dla innych uczestników ruchu, chyba że porusza się po drodze przeznaczonej wyłącznie dla pieszych lub po chodniku.

Data: 2017-10-04 21:40:57
Autor: Mietek
Koszulka termoaktywna z odblaskami
W dniu 01.10.2017 o 21:07, Jacek pisze:
Szukam koszulki na rower 2w1, która miałaby jakieś elementy odblaskowe i była albo termoaktywna, albo przynajmniej fajna w noszeniu.
(...)

Ta jest pedalska, tej nie kupuj.

Mietek

Koszulka termoaktywna z odblaskami