Koszulki na allegro

Data: 2009-05-09 17:22:18
Autor: Marian Paździoch
Koszulki na allegro
Witam,
czy sprzedaż tego typu koszulek: http://tinyurl.com/o5ytu7 jest legalna jeśli założymy, że sprzedający nie ma zgody producenta (właściciela logotypów)? Jest jakaś możliwość obejścia tego? Pytam, ponieważ na allegro jest multum wyrobów pracowni reklamowych ze znanymi logotypami i nie wiem czy jest to prawnie możliwe czy to taka szara strefa?

Wpadłem na taki pomysł. Jest może jakaś organizacja (odpowiednik np. zaiksu), dla której wpłacam haracz i mogę robić takie koszulki?

Pzdr.
Maniek

Koszulki na allegro