Koszulki na film 4x5 cali

Data: 2010-12-20 20:28:32
Autor: Jakub Roguski
Koszulki na film 4x5 cali
Może ktoś potrzebuje:

http://allegro.pl/koszuli-na-filmy-4x5-cali-100szt-bez-pvc-i1378307502.html

Jakub
=====================
Jakub Roguski
http://www.roguski.eu

Data: 2010-12-20 14:29:01
Autor: pl.rec.foto.cyfrowa
Koszulki na film 4x5 cali
Chetnie oddam za darmo, kilka tysiecy "koszulek na negatywy", tej
samej firmy co w powyzszym ogloszeniu,  a takze "koszulki" kilku
innych firm.
Sa to "koszulki  na rozne formaty negatywow, od malego obrazka do
8x10cala.
Maly obrazek jest na krotkie i dlugie odcinki filmow.
Mam tez do oddania kilkaset koszulek na "srajdy" maloobrazkowe w
ramkach.
Kilka setek koszulek pergaminowych tez jest do oddania ale nie
pamietam juz na jakie to formaty negatywow.

Wszystko lezy juz pare lat bezuzyteczne, szkoda bylo wyzucic a na
handlowanie tym nie bylo ani potrzeby ani czasu.
Do odebrania w NJ z mozliwoscia dostarczenia w promieniu 100 Mil,  lub
tez na Florydzie albo wzdloz drogi miedzystanowej z NJ na Floryde.

Poniewaz w okresie siateczno noworocznym bede sporo na wyjazdach, to
nie zawsze bede mogl szybko odpisac.

veri

Data: 2010-12-21 11:09:20
Autor: Piotr Sz.
Koszulki na film 4x5 cali
Do odebrania w NJ z mozliwoscia dostarczenia w promieniu 100 Mil,

Jesli NJ = Nowy Jaworow, to ja sie pisze, tylko nie wiem czy w ilosci Mil sie mieszcze.

;-)

Piotr Sz.

Data: 2010-12-21 12:47:29
Autor: pl.rec.foto.cyfrowa
Koszulki na film 4x5 cali
On Dec 21, 5:09 am, "Piotr Sz." <pi...@WYTNIJTOszkut.com> wrote:
> Do odebrania w NJ z mozliwoscia dostarczenia w promieniu 100 Mil,

Jesli NJ = Nowy Jaworow, to ja sie pisze, tylko nie wiem czy w ilosci Mil
sie mieszcze.

;-)

Nigdzie nie zastrzegalem, ze nie mozna odebrac osobiscie lub przez
umyslnego,
pod adresem: 301 N.Park Ave, Linden, NJ - po uprzednim umowieniu sie.

Juz sie zglosilo osmiu chetnych  na "koszulki" do filmow typ135

Dodatkowo mam do oddania za darmo:
18 magazynkow na slajdy, Kodak Carousel Transvue 140
2 powiekszalniki Omega 4x5 cala
1 film procesor ILFORD na wszystkie rodzaje filmow w tasmie i cietych
do szerokosci 8 cali (nie pamietam modelu, ale moge sprawdzic w
czwartek i zrobic jego zdjecia)
5 koreksow metalowych roznej wielkosci
okolo 15 szpulek metalowych na filmy typu 135 i 120/220 do koreksow
metalowych

Po nowym roku bede mial sporo wiecej sprzetu do oddania w zwiazku z
likwidacja pracowni w NJ.

Veri

Data: 2010-12-22 21:43:46
Autor: JA
Koszulki na film 4x5 cali
On 2010-12-20 20:28:32 +0100, Jakub Roguski <adres@stopka.maila.pl> said:

Może ktoś potrzebuje:

Dla pewności zapytam. Jest ich tam sto arkuszy?
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-12-22 23:54:58
Autor: Jakub Roguski
Koszulki na film 4x5 cali
On 2010-12-20 20:28:32 +0100, Jakub Roguski <adres@stopka.maila.pl> said:

Może ktoś potrzebuje:

Dla pewności zapytam. Jest ich tam sto arkuszy?

Podobno, a przynajmniej tak w fabryce napisali :-)

Jakub
Jakub Roguski
http://www.roguski.eu

Koszulki na film 4x5 cali