Koszyk na bidon do ciasnej ramy

Data: 2012-06-30 10:57:26
Autor: PK
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
Witam,
Szukam "drugiego" koszyka na bidon do ramy. Rama niestety mała
i trochę nietypowa, więc nie jest łatwo.
Aktualnie mam ~6-letniego Cateye BC-300 i generalnie pełen zachwyt,
ale drugiego takiego niestety nie wcisnÄ™.
Widzę dwie możliwości:
1) koszyk z cienkim mocowaniem do ramy (max ~5mm - w tym 2mm na
główkę śruby).
2) koszyk wysunięty "w górę" względem śrub, tzn. dolna śruba blisko
dolnej krawędzi koszyka.

W obu przypadkach zależy mi na elastyczności, żebym mógł wyciągać bidon
trochÄ™ "w bok" (tak jak mogÄ™ w Cateye).
Cena do ~30zł lub najtańszy spełniający wymagania :).
ObiecujÄ…co wyglÄ…da np.
http://www.topeak.com/products/Bottle-Cages/ModulaCageEX/
ale nie mogę go znaleźć w sklepach w Warszawie, a jestem ciekaw
solidności tej przekombinowanej regulacji.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-06-30 13:57:23
Autor: Jacek G.
On 30 Cze, 12:57, PK <k...@nospam.pl> wrote:
Witam,
Szukam "drugiego" koszyka na bidon do ramy. Rama niestety mała
i trochę nietypowa, więc nie jest łatwo.
Nie wiem czy będzie to dla Ciebie najlepsze rozwi±zanie, ale miałem
też problem z uchwytem na bidon do damki mojej żony. Wreszcie
znalazłem w Decathlonie co¶ takiego:
http://www.decathlon.com.pl/PL/mocow-koszyk-na-bid-apb-300-20714193/
Sam koszyk może być dowolny, ze standardowym mocowaniem na ¶ruby.
Przymocowałem to do golenia amortyzatora i jak na razie działa całkiem
nieĽle, no może czasem na jakich¶ wertepach nieco się zsuwa, ale muszę
spróbować znaleĽć na to jaki¶ sposób.
W praktyce wygl±da to tak:
http://www.jacekg.netai.net/Test/uchwyt.jpg
Widać wspomaganie gumk±, ale to dlatego, że sam uchwyt nie do końca
pasował do butelki.
--
Jacek G.

Data: 2012-06-30 14:26:17
Autor: rmikke
On Saturday, June 30, 2012 10:57:23 PM UTC+2, Jacek G. wrote:
> [...]
Nie wiem czy będzie to dla Ciebie najlepsze rozwi±zanie, ale miałem
też problem z uchwytem na bidon do damki mojej żony. Wreszcie

Blargh.

Posiadam i mogę oddać za dwa piwa czy co¶ koło tego.
Moim zdaniem nadaje się najwyżej do trzymania w tym butli od AirZounda, bo lekka. Butelka 0,7 już tym miota jak szatan.

Data: 2012-06-30 22:23:22
Autor: piecia aka dracorp
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
Dnia Sat, 30 Jun 2012 14:26:17 -0700, rmikke napisał(a):

Posiadam i mogę oddać za dwa piwa czy coś koło tego.
Moim zdaniem nadaje siÄ™ najwyĹĽej do trzymania w tym butli od AirZounda,
bo lekka. Butelka 0,7 juĹĽ tym miota jak szatan.

A zamocowanie opaskami zaciskowymi nie polepszy mocowania?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-07-01 07:56:29
Autor: Robert Wysocki
> [...]

On 30 Cze, 12:57, PK <k...@nospam.pl> wrote:
> Witam,
> Szukam "drugiego" koszyka na bidon do ramy. Rama niestety mała i
Nie wiem czy będzie to dla Ciebie najlepsze rozwiązanie, ale miałem też
problem z uchwytem na bidon do damki mojej żony. Wreszcie znalazłem w
Decathlonie coĹ› takiego:
[...]

Potwierdzam. Ale po wsadzeniu pod mocowanie gumek od starych swiatelek trzyma sie znacznie lepiej, nawet na duzych wertepach nie opada.

R.

Data: 2012-06-30 22:21:38
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sat, 30 Jun 2012 13:57:23 -0700, Jacek G. napisał(a):

http://www.decathlon.com.pl/PL/mocow-koszyk-na-bid-apb-300-20714193/
Sam koszyk może być dowolny, ze standardowym mocowaniem na śruby.
Przymocowałem to do golenia amortyzatora i jak na razie działa całkiem
nieĹşle, no moĹĽe czasem na jakichĹ› wertepach nieco siÄ™ zsuwa, ale muszÄ™
spróbować znaleźć na to jakiś sposób.
W praktyce wyglÄ…da to tak:
http://www.jacekg.netai.net/Test/uchwyt.jpg Widać wspomaganie gumką, ale
to dlatego, że sam uchwyt nie do końca pasował do butelki.
Że ja tego nie widziałem jak byłem ostatnio w Decathlonie. W góralu mam mocowanie tylko na jeden koszyk.

Cudo które muszę kupić.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-06-30 14:20:40
Autor: rmikke
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
On Saturday, June 30, 2012 12:57:26 PM UTC+2, PK wrote:

Obiecuj±co wygl±da np.
http://www.topeak.com/products/Bottle-Cages/ModulaCageEX/
ale nie mogę go znaleĽć w sklepach w Warszawie, a jestem ciekaw
solidno¶ci tej przekombinowanej regulacji.

Sprawdzałe¶ sklep Gianta przy Placu Zbawiciela?
Maj± też drugi na Gocławiu przy pętli i chyba jeszcze co¶ na Targówku i sprzedaj± ToPeaka, OIDP.

Data: 2012-07-01 01:19:07
Autor: krzysztof d±browski
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
Data: 2012-07-01 10:09:50
Autor: pablo eldiablo
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
krzysztof d±browski <602410310@wp.pl> napisał(a):

polecam co¶ takiego:

http://twomark.pl/koszyk-bidonu-specialized-zee,p,22507
k.

albo tańsza wersja, też ułatwiaj±cy wyjmowanie bidonu na bok:
http://www.cyklotur.com/pl-PL/produkt/69908/432/KOSZYK-NA-BIDON-ABC-35-AUTHOR

Data: 2012-07-01 10:34:16
Autor: PK
On 2012-07-01, pablo eldiablo <jazzee@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
http://twomark.pl/koszyk-bidonu-specialized-zee,p,22507
albo tańsza wersja, też ułatwiający wyjmowanie bidonu na bok:
http://www.cyklotur.com/pl-PL/produkt/69908/432/KOSZYK-NA-BIDON-ABC-35-AUTHOR

Oba wyglądają całkiem nieźle. Speca bym nie skreślał - ich akcesoria
generalnie schodzą słabo i łatwo znaleźć promocje w okolicy 50%.
W ten sposób kupiłem rękawiczki oraz torbę podsiodłową (i co tu kryć:
sÄ… to jedne z lepszych rzeczy, jakie mam na/przy sobie w czasie jazdy).

Na pewno obejrzę oba. Dzięki :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-03 17:24:38
Autor: Tomasso
Użytkownik "krzysztof d±browski" napisał:

polecam co¶ takiego:

http://twomark.pl/koszyk-bidonu-specialized-zee,p,22507

a.. Cyt.: "niepowtarzalny krztałt"

To musi bydĽ dobre.

Data: 2012-06-30 14:42:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
PK, 30 Jun 2012 10:57:26 GMT, pl.rec.rowery:
Szukam "drugiego" koszyka na bidon do ramy. Rama niestety mała
i trochę nietypowa, więc nie jest łatwo.
Aktualnie mam ~6-letniego Cateye BC-300 i generalnie pełen zachwyt,
ale drugiego takiego niestety nie wcisnę.
Widzę dwie możliwo¶ci:
1) koszyk z cienkim mocowaniem do ramy (max ~5mm - w tym 2mm na
główkę ¶ruby).
2) koszyk wysunięty "w górę" względem ¶rub, tzn. dolna ¶ruba blisko
dolnej krawędzi koszyka.

A może...
<http://www.cyklotur.com/pl-PL/produkt/25901/432/UCHWYT-POD-SIODLO-NA-KOSZYK-BIDONU-T6202-TACX>
?

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-06-30 19:10:12
Autor: Robert Wysocki
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
Dnia Sat, 30 Jun 2012 14:42:07 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

A moĹĽe...
<http://www.cyklotur.com/pl-PL/produkt/25901/432/UCHWYT-POD-SIODLO-NA-
KOSZYK-BIDONU-T6202-TACX>
?

Kurcze, fajny patent.
Gdzies we Wroclawiu mozna dostac, czy tylko w necie?

R.

Data: 2012-06-30 19:42:28
Autor: PK
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
On 2012-06-30, Marek 'marcus075' Karweta
<m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:
A moĹĽe...
<http://www.cyklotur.com/pl-PL/produkt/25901/432/UCHWYT-POD-SIODLO-NA-
KOSZYK-BIDONU-T6202-TACX>
?

No nie wiem. Mam dużą torebkę podsiodłową i byłoby się trudniej dostać.
Poza tym w triatlonie to siÄ™ pewnie sprawdza, ale mi zdarzajÄ… siÄ™
jakieś zjazdy strome (nawet w byle lesie pod Warszawą) i lubię mieć
miejsce za d...

Na razie skupiam siÄ™ na wykorzystaniu dziury w ramie :). Sytuacja chyba
nie jest aĹĽ tak beznadziejna.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-06-30 15:45:49
Autor: szymek
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
Użytkownik "PK" <kosu@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjutn0a.91k.kosulocalhost.localdomain...

Obiecuj±co wygl±da np.
http://www.topeak.com/products/Bottle-Cages/ModulaCageEX/
ale nie mogę go znaleĽć w sklepach w Warszawie, a jestem ciekaw
solidno¶ci tej przekombinowanej regulacji.

Widziałem ten bidon w Go Sporcie. Nie przygl±dałem mu się jako¶ mocno, ale na pierwszy rzut okiem nie wygl±da Ľle

Data: 2012-06-30 15:48:59
Autor: szymek
Koszyk na bidon do ciasnej ramy
Użytkownik "szymek" <testeruser@USUNamorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jsn042$p30$1mx1.internetia.pl...

Widziałem ten bidon w Go Sporcie.

Koszyk na bidon oczywi¶cie :-)

Data: 2012-07-01 16:49:42
Autor:
[...]

Mam takie dwa.
I sprawiaj± do¶ć dobre wrażenie, nie mam obaw że co¶ pęknie.
A regulacja jest fajna bo można do bidonu to mieć ustawione albo do buteli PET
0,5l która jest mniejszej ¶rednicy.
Można to dostać w GOSPORT. Wersja biała lub czarna.

--

Koszyk na bidon do ciasnej ramy