Koszyk serwisowy

Data: 2018-04-06 17:05:16
Autor: Budzik
Koszyk serwisowy
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

Proponuje w ramach piątkowego wyluzowania małą zabawę. Porównajmy
koszty typowego serwisu posiadanych aut - to co niedawno robiliście
i pamiętacie. Ceny części z takiej półki, z jakiej korzystacie.
Podawanie cen robocizny nie ma sensu.

Zaczynam od swojej Kii Sportage II:

- komplet tarcz i klocków na przód 530 zł
- komplet amortyzatorów na tył - 400 zł
- łączniki stabilizatora - 50 zł
- olej (6 l) + filtr - 200 zł
- sprzęgło kompletne - 700 zł

Podsumowując - dość drogo. Miałem auta z tańszymi częściami.

Ducato 2.0 2012 115KM
Ostatnio:
- łozysko koło 120zł
- reneracja rozrusznika 150
- pekniety waz dolotowy do intercoolera 200zł
- komplet sprzegło + dwumasa + wysprzeglik - ok 3000 - kpina z ludzi.

130KM ducato 2.3 nie musi miec dwumasy, a tutaj 115KM musi - to tak a propos tego ze mnie ktos kieds przekonywał, ze dwumasa musi być bo moc wieksza...

Wniosek - nigdy wiecej takich wynalazkowych silników w busach, tylko standardowe...
Co z tego ze oszczedne, co z tego ze przyjemnie sie jedzie, ze ciagnie od niskich obrotów jak cena czesci powala...

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Koszyk serwisowy