Koszyk świadczeń - rząd kolejny raz nas okrada.

Data: 2009-07-21 08:04:29
Autor: WW
Koszyk świadczeń - rząd kolejny raz nas okrada.
Witam

Pozwolę sobie przypomnieć, że ubezpieczenie to UMOWA a wiec nie można jej jednostronnie zmienić.
Składki mam płacić cale życie, ale jak rząd ma się wywiązać ze swoich zobowiązań, to jednostronnie zmienia umowę ograniczają swoje własne powinności.
To tak jak bym ubezpieczył samochód a po wypadku ubezpieczyciel oświadczył, że właśnie podjęto uchwalę że odszkodowanie będzie obejmowało tylko silnik a karoserii już nie.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-07-21 06:22:25
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Witam

Pozwolę sobie przypomnieć, że ubezpieczenie to UMOWA a wiec nie można jej jednostronnie zmienić.

W socjalizmie można. W socjalizmie wszystko można, dał na przykład baal-tse-
rovivh, zmieniając swego czasu jednostronnie ni z gruszki ni z pietruszki oprocentowanie kredytów mimo że umowy kredytobiorców z PKO nie dopuszczały, o ile mi wiadomo, takiej możliwosci.
J-23

Data: 2009-07-21 08:37:08
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Witam

Pozwolę sobie przypomnieć, że ubezpieczenie to UMOWA a wiec nie można jej jednostronnie zmienić.

W socjalizmie można.

Przeoczyłem ostatnie 20 lat ????

Data: 2009-07-22 06:55:05
Autor:
On Tue, 21 Jul 2009 08:04:29 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-22 06:55:05
Autor:
[...]

 nie szerz defetyzmu. "koszyk" ma okreslac co siostrzyczka
 z lapiduchem maja robic w ramach ubezpieczenia, a za co  domagac sie dodatkowej kasy. dzis pacjent nie wie czy w ramach
 wizyty maja mu zabandazowac glowe, a agrawke ma kupic sam czy
 czekac na kase z nfz. taka check lista obowiazkow sprawi ze
 lapiduchy beda jeczec a musza zrobic. moim zdaniem to dobre  rozwiazanie. wiem, wiem, szkoda, ze tego nie wymyslila lewica ;O)

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-22 10:39:46
Autor: WW
<heÂŽsk> pisze:
[...]

To nie tak.
Jak zawierałem ubezpieczenie, to CAŁE leczenie miało być za darmo - taka była umowa.
Żądanie dziś jakiejkolwiek dopłaty, to złamanie tej umowy.
Tak na to trzeba patrzeć.

Jak znam Ĺźycie, to na początku koszyk będzie "prawie pełen" ale, jako Ĺźe rozporządzeniem on stanowiony -  będzie po cichu opróşniany.
Znowu obudzimy się z ręką w nocniku. :-(

Czy nikt tu tego nie widzi ?

Data: 2009-07-22 18:28:17
Autor:
On Wed, 22 Jul 2009 10:39:46 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

To nie tak.
Jak zawierałem ubezpieczenie, to CAŁE leczenie miało być za darmo - taka była umowa.

 a tak konkretnie to co mialo wchodzic w zakres leczenia ?

Żądanie dziś jakiejkolwiek dopłaty, to złamanie tej umowy.

 koszyk precyzuje jakie swiadczenia wchodza w zakres obowiazkow.
 np. zapychanie zeba "srebrem" to swego czasu standard. dzis nikt
 nie chce zapychac sobie dziury czyms czarnym. wiec pacjent chce
 by zabek wygladal jak mleczny, a eskulap mowi: doplacisz iles_tam,
 zrobie ci zabki na cacy. pacjent nie wie czy lapiduch ma racje czy
 robi go w bambuko i chce pociagnac kase na "remont gabinetu".
Tak na to trzeba patrzeć.

 tak na to trzeba patrzec. to, ze grzesio jest "przeciw" nie oznacza,
 ze ty tez masz byc antykoszykowy.

Jak znam życie, to na początku koszyk będzie "prawie pełen" ale, jako że rozporządzeniem on stanowiony -  będzie po cichu opróżniany.

 przez kogo?
Znowu obudzimy się z ręką w nocniku. :-(

 na szczescie na strazy mamy czujna lewice ;o)))

Czy nikt tu tego nie widzi ?

 widzisz, twoje myslenie jest nieco obciazone doswiadczeniami
 z przeszlosci i wcale sie nie dziwie, ze "podejrzewasz" przekret.
 moim zdaniem koszyk ukroci widzimisie lekarzy, ktorym nagle  zachcialo sie pracowac za wyplate, a nie "dobrowolne datki".
  --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-22 11:17:32
Autor: złodziejpodatków
> [...]

 lapiduchy beda jeczec a musza zrobic. moim zdaniem to dobre  rozwiazanie. wiem, wiem, szkoda, ze tego nie wymyslila lewica ;O)

Sistrzyczkqa z łapiduchem mają zrobić wszystko co niezbędne w celu ratowania życia i zdrowia pacjenta. Nie po to każdy z nas odprowadza ciężką kasę co miesiąc przez 40 lat aby jakiś d...k teraz kazał mi płacić drugi raz za coś co jemu się w chorej głowie ubzdurało.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-22 18:28:22
Autor:
Koszyk ¶wiadczeń - rz±d kolejny raz nas okr ada.
On Wed, 22 Jul 2009 11:17:32 +0200, "złodziejpodatków"
<eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
Sistrzyczkqa z łapiduchem mają zrobić wszystko co niezbędne w celu ratowania życia i zdrowia pacjenta. Nie po to każdy z nas odprowadza ciężką kasę co miesiąc przez 40 lat aby jakiś d...k teraz kazał mi płacić drugi raz za coś co jemu się w chorej głowie ubzdurało.

 wlasnie. koszyk ma ukrocic te widzimisie "sluzby zdrowia".

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Koszyk świadczeń - rząd kolejny raz nas okrada.