Koszykówka to taki prosty sport

Data: 2010-06-07 14:42:37
Autor: Tomasz Radko
Koszykówka to taki prosty sport
Chodzi o to, żeby wrzucać taki duży, kulisty przedmiot do wysoko
zawieszonej obręczy. Jest to tym łatwiejsze, im bliżej obręczy stoimy i
im więcej mamy wzrostu.

W G2 przez pierwsze 36 minut jednemu graczowi nie sprawiało to większych
problemów. Na dziewięć prób trafił siedem razy. Inni byli pod tym
względem słabsi. Na sześć minut przed końcem gracz ten wrócił na parkiet
po odsapce. Jego drużyna prowadziła wtedy 88-85.

Zagadka #1 - ile rzutów oddał wspomniany gracz do końca meczu?
Zagadka #2 - jakim wynikiem zakończyło się ostatnich sześć minut?
Zagadka #3 - kto oddał w całym meczu najwięcej rzutów: zawodnik z FG5
70% (i ponad 1.5 punktu na possession) czy też może gracz z FG% 40% (i
poniżej 1 punktu na possession)?

pzdr

TRad

PS Zagadka #4 - zgadnijcie, co ja o tym sÄ…dzÄ™.

Nagroda - lutownica na spirytus (ale bez spirytusu).

Data: 2010-06-07 15:38:08
Autor: wiLQ
Koszykówka to taki prosty sport
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W G2 przez pierwsze 36 minut jednemu graczowi nie sprawia³o to wiêkszych
problemów. Na dziewiêæ prób trafi³ siedem razy.

Czym wyczerpal swoj limit rzutow na wieczor!

PS Zagadka #4 - zgadnijcie, co ja o tym s±dzê.

Cieszysz sie, ze dzieki temu seria potrwa troche dluzej? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Koszykówka to taki prosty sport