Kot to nie to samo

Data: 2013-06-19 08:38:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Kot to nie to samo
Pomysł wychowania seksualnego dzieci w szkole to jest jakiś akt szaleństwa – twierdzi Kaczyński. Ale niestety największym szaleństwem jest to, że Kaczyński wypowiada się o seksie. A mówi rzeczy kuriozalne (jak to Kaczyński).

“Mamy do czynienia z jakąś niezwykle gwałtowną i intensywnie podjętą próbą wprowadzenia Polski w stan, który nie ma nic wspólnego ani z naszą kulturą, ani z naszym historycznym doświadczeniem. Jest to próba wniesienia do Polski czegoś, co można tak naprawdę określić jako akt agresji kulturowej”.

Szanowni bywalcy czy czytacie to samo co ja? Czy aby nie mylą nas oczy? Kaczyński mówi tu wprost, że seks (w tym i wychowanie) to jest coś co “nie ma nic wspólnego z naszą kulturą” i  z naszym doświadczeniem historycznym. On tak naprawdę powiedział!

Jakim trzeba być doskonałym baranem, żeby wygadywać takie pierdoły?  Staram się tu jak mogę unikać brzydkich i niecenzuralnych słów, ale kurwa jego dokumentnie już pojebało! Jego umysł sparciał, szare komórki wyschły.

Panie Jarosławie drogi, ja wiem, że z pana stary i zniewieściały  kawaler, który nigdy z seksem raczej nie miał nic wspólnego. To sporo tłumaczy. Ale proszę mi wierzyć, żeby mówić o seksie to trzeba mieć jakieś doświadczenie, kot to nie to samo.

http://tiny.pl/hsfjd

Data: 2013-06-19 02:13:56
Autor: khanula
Kot to nie to samo
W dniu roda, 19 czerwca 2013 08:38:37 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Pomys wychowania seksualnego dzieci w szkole to jest jaki akt szalestwa - twierdzi Kaczyski. Ale niestety najwikszym szalestwem jest to, e Kaczyski wypowiada si o seksie. A mwi rzeczy kuriozalne (jak to Kaczyski).

"Mamy do czynienia z jak niezwykle gwatown i intensywnie podjt prb wprowadzenia Polski w stan, ktry nie ma nic wsplnego ani z nasz kultur, ani z naszym historycznym dowiadczeniem. Jest to prba wniesienia do Polski czego, co mona tak naprawd okreli jako akt agresji kulturowej".

Szanowni bywalcy czy czytacie to samo co ja? Czy aby nie myl nas oczy? Kaczyski mwi tu wprost, e seks (w tym i wychowanie) to jest co co "nie ma nic wsplnego z nasz kultur" i  z naszym dowiadczeniem historycznym. On tak naprawd powiedzia!

Jakim trzeba by doskonaym baranem, eby wygadywa takie pierdoy?  Staram si tu jak mog unika brzydkich i niecenzuralnych sw, ale kurwa jego dokumentnie ju pojebao! Jego umys sparcia, szare komrki wyschy.

Panie Jarosawie drogi, ja wiem, e z pana stary i zniewieciay  kawaler, ktry nigdy z seksem raczej nie mia nic wsplnego. To sporo tumaczy. Ale prosz mi wierzy, eby mwi o seksie to trzeba mie jakie dowiadczenie, kot to nie to samo.

podobnie wypowiadaja sie hierarchowie, ktorzy twierdza ze seks jet powodem spadku dzietnosci w Polsce...?! jak sie komus seks kojarzy z chudymi posladkami ministranta to tak, to z takiego seksu dzieci nie bedzie!

Data: 2013-06-19 10:38:42
Autor: mkarwan
Kot to nie to samo
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51c151ef$0$1254$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2013-06-19 19:36:31
Autor: Parvus
Kot to nie to samo
[...]

Prezes jako ekspert od wszystkiego zna się na wszystkim. Uwielbiam jak zajmuje stanowisko na dowolny temat. Ubaw po pachu!

Kot to nie to samo