Kot zabił rowerzystę!

Data: 2009-03-09 09:07:29
Autor: Tomasso
Kot zabił rowerzystę!
Użytkownik "Tomek Li" napisał:

Hełm,
nie wiadomo czemu, leżał na jego nogach

A tę informację to gdzie znalazłeś? Bo wg mnie nie ma w artykule o tym mowy.

Sformułowanie "lying face down with the bicycle at its feet" oznacza, że nieboszczyk spoczywał na jezdni twarzą w dół, a rower znajdował się u jego stóp.

Data: 2009-03-09 15:14:28
Autor: Wojtek
Kot zabiłrowerzystę!
> [...]

Sformułowanie "lying face down with the bicycle at its feet" oznacza, że nieboszczyk spoczywał na jezdni twarzą w dół, a rower znajdował się u jego stóp.

No właśnie - o kasku to tam wogóle nie napisali - może dlatego zginął, bo go nie miał - wyglebił się na kocie, wyrżnął głową w asfalt...
Mnie kiedyś kask uratował jak mi koleś wyjął Mercedesem rower spod tyłka - skręcał w boczną drogę i zahaczył mnie, wypychając rower do rowu - ja przeleciałem zgrabnie przez jego bagażnik i wyrżnąłem w glebę - plecami i łbem. Tłumaczenie: "myślałem, że pan też będzie skręcał" - nie muszę dodawać, że nie dałem żadnego powodu do takiego myślenia ;-) Efekt: parę sinaków i otarć, parę dziurek w gaciach. Rower - cudem cały - odbił się od Merca i wpadł w trawkę do rowu - nawet koła nie pogięte.
W.     --

Data: 2009-03-09 15:51:20
Autor: Heming
Kot zabiłrowerzystę!
Wojtek pisze:
Rower - cudem cały - odbił się od Merca i wpadł w trawkę do rowu - nawet koła nie pogięte.

Wszak co mercedes to mercedes. ;)

Data: 2009-03-10 09:32:24
Autor: click
Kot zabiłrowerzystę!
Heming pisze:
Wojtek pisze:
Rower - cudem cały - odbił się od Merca i wpadł w trawkę do rowu - nawet koła nie pogięte.

Wszak co mercedes to mercedes. ;)

e tam
ja bez kasku skasowalem w mercedesie drzwi i szybe
glowa nie tknieta nawet
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Kot zabił rowerzystę!