Kotem po oczach w TVN24

Data: 2017-06-24 17:24:26
Autor: Lepudruk
Kotem po oczach w TVN24
Rzecz miała się tak. W pewnej małej wsi był sobie sołtys z poglądami
wyraźnie za PO. Sołtys ma kota. Może nie jest to tak szlachetne i dobrze
urodzone zwierzę jak kotka prezesa ale zwyczajny dachowiec. PiS wszelkim
sposobami chciał pozbyć się sołtysa i zastąpić swojakiem, który miał wielki
apetyt na nowy żłób. Sołtys się nie dawał i pokazywał konkurentowi gest
Kozakiewicza. Ale PiS-owiec był wytrwały i wciąż szukał okazji. No i dorwał
sołtysa. Własciwie nie sołtysa, a jego kota. Kot jak to kot wędrował sobie
po tym miasteczku-wsi i pech chciał, że przebiegał na drugą stronę drogi tuz
pod oknami PiS-owca. PiS-owiec zrobił zdjęcie i złożył doniesienie na
policję, że kot zachował się niepoprawnie na drodze publicznej. Nie miało to
znaczenia, że droga była tzw. nieutwardzona czyli zwykły piach porosły
kępkami trawy. Wazne, że kot nie przechodził po "przejsciu" tylko obok okien
PiS-owca. Odbyła się rozprawa, sędzina odczytała paragrafy. Winny jest
sołtys. Otrzymał mandat 250 zł co poskutkuje tym, że po 1-wsze kot nie
dostanie przez długi okres żarcia no i w "niewolę popadł" jak mówił Pawlak w
"Samych Swoich".

Brawo PiS! Brawo!

--
Lepudruk

[...]