Koty wy¿ar³y mi fragment izolacji akustycznej

Data: 2015-04-26 12:49:52
Autor: Hinek
Koty wy¿ar³y mi fragment izolacji akustycznej
U¿ytkownik "Budzik"  napisa³

Koty wy¿arly mi czê¶æ izolacji akustycznej miedzy komor± silnika a kabin±.

St±pasz po cienkim lodzie....Koty wy¿ar³y?  Oj, nara¿asz siê :)

--
Hinek

Data: 2015-04-26 10:59:55
Autor: Budzik
Koty wy¿ar³y mi fragment izolacji akustycznej
U¿ytkownik Hinek hinek@fuck.pl ...

Koty wy¿arly mi czê¶æ izolacji akustycznej miedzy komor± silnika a
kabin±.
St±pasz po cienkim lodzie....Koty wy¿ar³y?  Oj, nara¿asz siê :)

Wydrapa³y?
Mówisz ze inne zwierzêta?
Mimo wszystko to chyba nie jest meritum problemu... :)

Koty wy¿ar³y mi fragment izolacji akustycznej