Kowal zrezygnował z PJN-"Czas odpocz±ć od młócenia słomy"

Data: 2011-03-26 08:23:35
Autor: cytryna
Kowal zrezygnował z PJN-"Czas odpocz±ć od młócenia słomy"
Były polityk PiS, europoseł Paweł Kowal zrerygnował z członkostwa w PJN – wynika z informacji, do których dotarł wprost.pl. Polityk dwa miesi±ce temu informował kolegów z PJN o swojej rezygnacji drog± elektroniczn±: "czas odpocz±ć od młócenia słomy" – pisał Kowal. "Nie chcę firmować czego¶, co jest konstruowane poza kontrol± osób, które poparły projekt" – napisał Kowal w e-mailu wysłanym do liderów ugrupowania, którym kieruje Joanna Kluzik-Rostkowska.

Zamieszanie z udziałem europosła miało się zacz±ć 24 stycznia po naradzie w biurze poselskim Elżbiety Jakubiak. Dzień póĽniej Kowal wysłał e-maile do założycieli PJN o tytule: "I to by było na tyle".

No to nasze(?) gospodynie domowe zostały wydymane przez Palikota oraz ferajnę
Donia z massmediów. Do Sejmu wejd± z wycieczk± szkoln± co najwyżej.Tak kończ±
zdrajcy i osoby niegodne zaufania społecznego. Bye, bye Krostkowska&jaKubek.

--

Kowal zrezygnował z PJN-"Czas odpocz±ć od młócenia słomy"