Kowalski kupi auto w leasingu?

Data: 2009-12-30 13:01:53
Autor: Tadeusz
Kowalski kupi auto w leasingu?

Użytkownik "andreas" <> napisał w wiadomości ...

Czy Polacy zrezygnują z posiadania swojego, własnego coraz bardziej starzejącego się samochodu na rzecz co trzy lata nowego modelu, który nie będzie ich własnością, ale który pozwoli na zasypanie kanału w garażu? :)

jak zwykle w PL leczenie syfa plastrem...
problem nie jest w kredycie czy leasingu tylko w tym,
ż przeciętny Polak ma generalnie za mało pieniędzy.
Ja z założenia kupuję tylko używane, bo nie stać mnie na
40 - 50% utraty wartości w 3 lata, a kanału w garażu nigdy
nie potrzebowałem i nie przewiduję takiej potrzeby :)

Tadeusz

Data: 2009-12-30 17:59:53
Autor: Abecadło
Kowalski kupi auto w leasingu?
problem nie jest w kredycie czy leasingu tylko w tym,
że przeciętny Polak ma generalnie za mało pieniędzy.
Tak jak wszyscy na świecie ;-)

Ja z założenia kupuję tylko używane, bo nie stać mnie na
40 - 50% utraty wartości w 3 lata,
Używane też tyle tracą :-)
pewnie chodziło ci o podstawę od której liczone jest owe 40%

Data: 2009-12-31 08:37:19
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Abecadło" <> napisał w wiadomości ...
problem nie jest w kredycie czy leasingu tylko w tym,
że przeciętny Polak ma generalnie za mało pieniędzy.
Tak jak wszyscy na świecie ;-)

pocieszaj się...
a jak już ci przejdzie to porównaj średnie dochody
przeciętnego Polaka, Niemca i Amerykanina

Ja z założenia kupuję tylko używane, bo nie stać mnie na
40 - 50% utraty wartości w 3 lata,
Używane też tyle tracą :-)
pewnie chodziło ci o podstawę od której liczone jest owe 40%

po pierwsze napewno nie tyle tylko mniej,
po drugie w konkretnych złotówkach jest
to nieporównywalnie mniej...

Kowalski kupi auto w leasingu?