Kowalski kupi auto w leasingu?

Data: 2009-12-30 18:06:11
Autor: mbuniek
Kowalski kupi auto w leasingu?
"Eksperci przewidują, że pomysł Ministerstwa Gospodarki zaowocuje wzrostem sprzedaży aut osobowych. Chodzi o leasing konsumencki dla osób fizycznych."
http://www.pb.pl/2/a/2009/12/21/Kowalski_kupi_auto_w_leasingu

Jak jest Wasza opinia?
Czy Polacy zrezygnują z posiadania swojego, własnego coraz bardziej starzejącego się samochodu na rzecz co trzy lata nowego modelu, który nie będzie ich własnością, ale który pozwoli na zasypanie kanału w garażu? :)

Taki sam poroniony pomysl jak doplata do nowego jak zezlomujesz stary, ludzie nie maja kasy na samochody, i posiadaja starsze wieksze samochody bo maja 4 osobowa rodzine i nowa panda nie jest dla nich rozwiazaniem, a czy Leasing/doplata/kredyt i tak trzeba miec kase, do tego dochodzi swiadomosc ze placa a nie jest ich. Nowy samochod to drogie przeglady za ktore koniec koncow musi zaplacic lasingobiorca, nawet jak uzywane auto generuje podobne koszty to sa rozciagniete w czasie.
Pewnie znajdzie sie troche osob ktore skozystaja z tego pomysly jak i teraz biora kredyty ale nie zmieni to stanu posiadania z 10 letniego na nowy. Sam mam kompakta z 2003 roku i kupno auta z tego segmentu nowego czyli jakies 60 tys minimum to dla mnie nierealne.

Buniek

Kowalski kupi auto w leasingu?