Kowalski widzę cie

Data: 2009-10-27 16:53:13
Autor: Jerzy Olszewski
Kowalski widzę cie
Ej, Kowalski, widzę Cię. Grasz w pokera. Jutro zgłoś się do fiskusa z podatkiem :)))

Data: 2009-10-27 16:59:36
Autor: kigam
Kowalski widzę cie

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości
Ej, Kowalski, widzę Cię. Grasz w pokera. Jutro zgłoś się do fiskusa z
podatkiem :)))

Kaczor Donald zabija kurę znoszącą złote jaja to dopiero są jaja. To jednak
jest krwawy Donald i to taką socjalistyczną czerwienią.

Data: 2009-10-27 16:40:30
Autor: kc
Kowalski widzę cie
kigam <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Kaczor Donald zabija kurę znoszącą złote jaja to dopiero są jaja. To jednak
jest krwawy Donald i to taką socjalistyczną czerwienią.

 Może i znosi jaja, ale uzależnia. Zwłaszcza młodych. Następny ruch to giełda. Giełda to dopiero uzależnienie.

Pójdę sie teraz napić, póki można.

Czego to się nie robi dla słupka. Jutro 95% poparcia

kc --

Data: 2009-10-27 18:21:08
Autor: george
Kowalski widzę cie

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hc77pu$g04$1inews.gazeta.pl...
> [...]

giełda. Giełda to dopiero uzależnienie.

Pójdę sie teraz napić, póki można.

Czego to się nie robi dla słupka. Jutro 95% poparcia

spoko, Donald wysłał sygnał do "branży", pierzcie kase ile możecie, żadnych zmian nie przewiduje.
5- lat ??? toż to kurwa wieczność.

george

Data: 2009-10-27 17:25:11
Autor: kc
Kowalski widzę cie
george <george___@vp.pl> napisał(a):
spoko, Donald wysłał sygnał do "branży", pierzcie kase ile możecie,
żadnych
zmian nie przewiduje.
5- lat ??? toż to kurwa wieczność.

george

Chyba masz rację, bo gdyby był konsekwentny, to powinien zdelegalizować też stocznie.

kc

Data: 2009-10-27 18:34:01
Autor: george
Kowalski widzę cie

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hc7adm$p9j$1inews.gazeta.pl...
[...]

"zdelegalizował" coś ? LOL.. szybki jest..

george

Data: 2009-10-27 17:36:50
Autor: kc
Kowalski widzę cie
george <george___@vp.pl> napisał(a):
"zdelegalizował" coś ? LOL.. szybki jest..

george

Obiecał. Ja tam wierzę panu premierowi jak coś obieca.

kc

Data: 2009-10-27 18:40:55
Autor: george
Kowalski widzę cie

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hc7b3h$rqm$1inews.gazeta.pl...
george <george___@vp.pl> napisał(a):

"zdelegalizował" coś ? LOL.. szybki jest..

george

Obiecał. Ja tam wierzę panu premierowi jak coś obieca.

kc

smoke and mirrors...:).

george

Data: 2009-10-27 17:54:23
Autor: kc
Kowalski widzę cie
george <george___@vp.pl> napisał(a):
> Obiecał. Ja tam wierzę panu premierowi jak coś obieca.
>
> kc

smoke and mirrors...:).

george
 To o wierze czy o delegalizacji hazardu?

:)

kc

Data: 2009-10-27 18:58:02
Autor: george
Kowalski widzę cie

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hc7c4f$233$1inews.gazeta.pl...
> [...]

smoke and mirrors...:).

george

To o wierze czy o delegalizacji hazardu?

wydaje mi sie że wiesz o czym :).

george

Data: 2009-10-27 19:36:46
Autor: marfi
Kowalski widzę cie
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> napisał w wiadomości news:hc7614$dhh$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  Komu znoszą złote jaja???

--
marfi

Data: 2009-10-27 21:12:51
Autor: kigam
Kowalski widzę cie

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednak
> jest krwawy Donald i to taką socjalistyczną czerwienią.

No właśnie, Ty jako inteligentny gość zadałeś sobie to pytanie od razu a
pajace ze wszystkich rządów nie potrafią uregulować tego przez całe lata. U
Sekielskiego wypowiadał się specjalista, że należałoby zainstalować
specjalny moduł  (nawet były prace nad tym w ministerstwie) przesyłający
dane on-line z maszyn np. wpływ - wypływ i po sprawie. Ja rozumiem, że wtedy
jakiś Zbychu mógł blokować ale teraz. Podrapali się w głowę, a że tam nic
nie ma to wymyślili, zabijemy tą krowę, co prawda dużo mleka by dała ale
bodła nas suka rogami to ma za swoje. A my mamy inne krowy i będziemy je
doili 3 razy dziennie zamiast 2, to tak żeby już nie o kurach.

Data: 2009-10-27 21:28:23
Autor: marfi
Kowalski widzę cie
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> napisał w wiadomości news:hc7krt$nhi$1nemesis.news.neostrada.pl...
doili 3 razy dziennie zamiast 2, to tak żeby już nie o kurach.

  IMO automaty są szkodliwe i nie powinny być łatwo dostępne ale obawiam się, że może być tak jak kilka lat temu (chyba w czasach rządów SLD), że zostały "zdelegalizowane" i w efekcie na wszystkich automatach pojawiły się "legalizujące" nalepki o treści zbliżonej do "Automat do gier zręcznościowych - nie wypłaca żadnych wygranych" i to była prawda bo wygranych nie wypłacał automat ale wypłacała "pani Jadzia" nie dzieląc się z fiskusem a tylko z innymi biznesmenami.

--
marfi

Data: 2009-10-27 21:49:43
Autor: skippy
Kowalski widzę cie

Użytkownik "kigam"

[...]

A po co montować jakis moduł i go kontrolować penalizować, skoro gość zamiast wrzucić te 15zł od babci do dziury kupi małpkę, będzie miał kilka min real odlot, co zostanie zafiskalizowane istniejącym juz modułem kasy fiskalnej.

Data: 2009-10-27 18:19:01
Autor: skippy
Kowalski widzę cie

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hc755m$lng$2atlantis.news.neostrada.pl...
Ej, Kowalski, widzę Cię. Grasz w pokera. Jutro zgłoś się do fiskusa z podatkiem :)))

no nie wyszło obcinane projektów w 2005-7, nie wyszło
IV RP by stała zerowo opodatkowanymi pralniami wszędzie
i nie będzie na szczęście

Kowalski widzę cie