Kowalski widzę cie

Data: 2009-10-27 16:59:36
Autor: kigam
Kowalski widzę cie

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości
Ej, Kowalski, widzę Cię. Grasz w pokera. Jutro zgłoś się do fiskusa z
podatkiem :)))

Kaczor Donald zabija kurę znoszącą złote jaja to dopiero są jaja. To jednak
jest krwawy Donald i to taką socjalistyczną czerwienią.

Data: 2009-10-27 16:40:30
Autor: kc
Kowalski widzę cie
kigam <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Kaczor Donald zabija kurę znoszącą złote jaja to dopiero są jaja. To jednak
jest krwawy Donald i to taką socjalistyczną czerwienią.

 Może i znosi jaja, ale uzależnia. Zwłaszcza młodych. Następny ruch to giełda. Giełda to dopiero uzależnienie.

Pójdę sie teraz napić, póki można.

Czego to się nie robi dla słupka. Jutro 95% poparcia

kc --

Data: 2009-10-27 18:21:08
Autor: george
Kowalski widzę cie

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hc77pu$g04$1inews.gazeta.pl...
> [...]

giełda. Giełda to dopiero uzależnienie.

Pójdę sie teraz napić, póki można.

Czego to się nie robi dla słupka. Jutro 95% poparcia

spoko, Donald wysłał sygnał do "branży", pierzcie kase ile możecie, żadnych zmian nie przewiduje.
5- lat ??? toż to kurwa wieczność.

george

Data: 2009-10-27 17:25:11
Autor: kc
Kowalski widzę cie
george <george___@vp.pl> napisał(a):
spoko, Donald wysłał sygnał do "branży", pierzcie kase ile możecie,
żadnych
zmian nie przewiduje.
5- lat ??? toż to kurwa wieczność.

george

Chyba masz rację, bo gdyby był konsekwentny, to powinien zdelegalizować też stocznie.

kc

Data: 2009-10-27 18:34:01
Autor: george
Kowalski widzę cie

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hc7adm$p9j$1inews.gazeta.pl...
[...]

"zdelegalizował" coś ? LOL.. szybki jest..

george

Data: 2009-10-27 17:36:50
Autor: kc
Kowalski widzę cie
george <george___@vp.pl> napisał(a):
"zdelegalizował" coś ? LOL.. szybki jest..

george

Obiecał. Ja tam wierzę panu premierowi jak coś obieca.

kc

Data: 2009-10-27 18:40:55
Autor: george
Kowalski widzę cie

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hc7b3h$rqm$1inews.gazeta.pl...
george <george___@vp.pl> napisał(a):

"zdelegalizował" coś ? LOL.. szybki jest..

george

Obiecał. Ja tam wierzę panu premierowi jak coś obieca.

kc

smoke and mirrors...:).

george

Data: 2009-10-27 17:54:23
Autor: kc
Kowalski widzę cie
george <george___@vp.pl> napisał(a):
> Obiecał. Ja tam wierzę panu premierowi jak coś obieca.
>
> kc

smoke and mirrors...:).

george
 To o wierze czy o delegalizacji hazardu?

:)

kc

Data: 2009-10-27 18:58:02
Autor: george
Kowalski widzę cie

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hc7c4f$233$1inews.gazeta.pl...
> [...]

smoke and mirrors...:).

george

To o wierze czy o delegalizacji hazardu?

wydaje mi sie że wiesz o czym :).

george

Data: 2009-10-27 19:36:46
Autor: marfi
Kowalski widzę cie
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> napisał w wiadomości news:hc7614$dhh$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  Komu znoszą złote jaja???

--
marfi

Data: 2009-10-27 21:12:51
Autor: kigam
Kowalski widzę cie

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednak
> jest krwawy Donald i to taką socjalistyczną czerwienią.

No właśnie, Ty jako inteligentny gość zadałeś sobie to pytanie od razu a
pajace ze wszystkich rządów nie potrafią uregulować tego przez całe lata. U
Sekielskiego wypowiadał się specjalista, że należałoby zainstalować
specjalny moduł  (nawet były prace nad tym w ministerstwie) przesyłający
dane on-line z maszyn np. wpływ - wypływ i po sprawie. Ja rozumiem, że wtedy
jakiś Zbychu mógł blokować ale teraz. Podrapali się w głowę, a że tam nic
nie ma to wymyślili, zabijemy tą krowę, co prawda dużo mleka by dała ale
bodła nas suka rogami to ma za swoje. A my mamy inne krowy i będziemy je
doili 3 razy dziennie zamiast 2, to tak żeby już nie o kurach.

Data: 2009-10-27 21:28:23
Autor: marfi
Kowalski widzę cie
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> napisał w wiadomości news:hc7krt$nhi$1nemesis.news.neostrada.pl...
doili 3 razy dziennie zamiast 2, to tak żeby już nie o kurach.

  IMO automaty są szkodliwe i nie powinny być łatwo dostępne ale obawiam się, że może być tak jak kilka lat temu (chyba w czasach rządów SLD), że zostały "zdelegalizowane" i w efekcie na wszystkich automatach pojawiły się "legalizujące" nalepki o treści zbliżonej do "Automat do gier zręcznościowych - nie wypłaca żadnych wygranych" i to była prawda bo wygranych nie wypłacał automat ale wypłacała "pani Jadzia" nie dzieląc się z fiskusem a tylko z innymi biznesmenami.

--
marfi

Data: 2009-10-27 21:49:43
Autor: skippy
Kowalski widzę cie

Użytkownik "kigam"

[...]

A po co montować jakis moduł i go kontrolować penalizować, skoro gość zamiast wrzucić te 15zł od babci do dziury kupi małpkę, będzie miał kilka min real odlot, co zostanie zafiskalizowane istniejącym juz modułem kasy fiskalnej.

Kowalski widzę cie