Kownacki ułaskawia!

Data: 2011-03-07 13:02:18
Autor: Azxse
Kownacki ułaskawia!
Prawie i sprawiedliwie. Nie ma to jak rodzinka!

AAA

Data: 2011-03-07 14:58:57
Autor: Krzysztof
Kownacki ułaskawia!

Użytkownik "Azxse" <azxse@firstunit.uk> napisał w wiadomo¶ci news:4d74c944$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Prawie i sprawiedliwie. Nie ma to jak rodzinka!
W końcu długi pece też sobie umorzyli...prawie i sprawiedliwie.

K.

Data: 2011-03-07 15:50:21
Autor: u2
Kownacki ułaskawia!
W dniu 2011-03-07 14:58, Krzysztof pisze:

Użytkownik "Azxse" <azxse@firstunit.uk> napisał w wiadomo¶ci
Prawie i sprawiedliwie. Nie ma to jak rodzinka!
W końcu długi pece też sobie umorzyli...prawie i sprawiedliwie.

K.

A kto to jest Kownacki ?

Data: 2011-03-07 17:16:46
Autor: JanKo
Kownacki ułaskawia!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d74f0b2$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To taki kmiot jak ty, nigdy niczego nie wie.

JanKo

Data: 2011-03-07 20:21:21
Autor: Kaczysta
Kownacki ułaskawia!

[...]

To ten, ktorego L. Kaczyński wywalił swego czasu z Kancelarii za błedne decyzje i nieprzestrzeganie procedur. Po tym fakcie Konwacki na jaki¶ czas stał się ulubieńcem TVN, bo dziarsko srał na swego dawnego szefa.
AZ

Data: 2011-03-07 20:29:35
Autor: [he®sk]
Kownacki ułaskawia!
On Mon, 7 Mar 2011 20:21:21 +0100, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
To ten, ktorego L. Kaczyński wywalił swego czasu z Kancelarii za błedne decyzje i nieprzestrzeganie procedur. Po tym fakcie Konwacki na jaki¶ czas stał się ulubieńcem TVN, bo dziarsko srał na swego dawnego szefa.

 pewnie dlatego, ze wiedzial jaki numer odstawil s.p. juz lech.
 nie powiesz chyba, ze kownacki zmusil prezia do podpisania
 ulaskawienia. powien wprost: to kownacki byl zmuszany do  tego numeru i dlatego odszedl. nie badz naiwny. prezio byl  zbyt nadety by pozowlic komukolwiek na "prywate". on mogl,
 ale inni nie. przyklady: gruzja i smolensk.

Data: 2011-03-07 20:58:01
Autor: the_foe
Kownacki ułaskawia!
W dniu 2011-03-07 20:21, Kaczysta pisze:
To ten, ktorego L. Kaczyński wywalił swego czasu z Kancelarii za błedne
decyzje i nieprzestrzeganie procedur.

nieprawda, zwolnil go za wywiad. Kownacki poczul sie izolowany od Prezydenta przez "pretorianow" z PiS i wylal swe zale publicznie.

--
the_foe

Data: 2011-03-07 20:03:36
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]

nieprawda, zwolnil go za wywiad. Kownacki poczul sie izolowany od Prezydenta przez "pretorianow" z PiS i wylal swe zale publicznie.

 Podaj dowody na to co tu wypisujesz.

Data: 2011-03-07 21:11:09
Autor: the_foe
Kownacki ułaskawia!

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/92090,kownacki-zwolniony-zastapi-go-stasiak.html

--
the_foe

Data: 2011-03-07 20:42:36
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):

>   Podaj dowody na to co tu wypisujesz.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/92090,kownacki-zwolniony-zastap
i-go-stasiak.html

to jest opinia jednej strony ktora sie czuje pokrzywdzona. A gdzie opinia drugiej?

Data: 2011-03-07 21:34:10
Autor: u2
Kownacki ułaskawia!
the_foe<the_foe@wupe.pl>  napisaĹ‚(a):

[...]

Ty, nic tutaj nie ma o żalach do pretorianów. Kownacki był szefem
kancelarii, a skrytykował Kaczkę za rzekomy bałagan. Jako szef
kancelarii powinien zadbać aby nie było bardachu, ale on w Moskwie chowany :

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/91800,kownacki-prezydent-jest-wielkoduszny.html

"Rober Mazurek: Politura panu z krzeseł schodzi.
Piotr Kownacki: Bo się trzymam stołka pazurami. Może kawę?

A ma pan dobrÄ…?
Mamy ekspres. A propos takich urządzeń, to jako dziecko mieszkałem w
Moskwie i stamtąd pamiętam dwa automaty. W jednym była szklanka na
strasznie grubym łańcuchu i napis "szampanskoje".

Saturator z szampanem?! NiemoĹĽliwe.
Słowo daję! Tego nawet nie próbowałem, mnie bardziej pociągał drugi
automat. Był tam wielki otwór do którego wkładało się głowę, naciskało
guzik i już było się spryskanym… perfumami. Na automacie był wielki
napis "duchi" i bardzo chciałem go wypróbować, ale rodzice zabraniali."

Data: 2011-03-07 20:45:19
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): Ty, nic tutaj nie ma o żalach do pretorianów. Kownacki był szefem
kancelarii, a skrytykował Kaczkę za rzekomy bałagan. Jako szef
kancelarii powinien zadbać aby nie było bardachu, ale on w Moskwie chowany :>

dobre sobie. Co za tupet. Narzeka na balagan kancelarii ktora kierowal:)

A kto mial tam zrobic porzadki? Duch swiety?

Data: 2011-03-07 21:28:02
Autor: u2
Kownacki ułaskawia!
[...]

Tak co¶ kojarzę, co¶ mało osób przyzwoitych w polskiej polityce.

Data: 2011-03-07 20:19:47
Autor: Kaczysta
Kownacki ułaskawia!

Użytkownik "Azxse" <azxse@firstunit.uk> napisał w wiadomo¶ci news:4d74c944$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Prawie i sprawiedliwie. Nie ma to jak rodzinka!

AAA

Czyżby¶ zapomniał, że prezydent go wywalił z kancelarii? Wła¶nie za nieprzestrzeganie procedur i prywatę.
AZ

Data: 2011-03-07 20:27:21
Autor: [he®sk]
Kownacki ułaskawia!
On Mon, 7 Mar 2011 20:19:47 +0100, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
>
> AAA

Czyżby¶ zapomniał, że prezydent go wywalił z kancelarii? Wła¶nie za nieprzestrzeganie procedur i prywatę.

 wlasnie. dlaczego s.p. lech wywalil kowanckiego?  bo nie podobalo mu (kownackiemu) to co zrobil s.p. juz lech.
 to s.p. juz lech podpisal ulaskawienie a nie kownacki.
 moze powiesz, ze kownacki zmusil prezia do podpisania?
 smiechu warte. po cholere bronisz smierdzacej sprawy?

Data: 2011-03-07 19:47:44
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
[he?sk] <co.to.za.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[...]

rzeczywiscie smierdzaca sprawa, bo znowu sfabrykowalo ja GW-no i ktos z
Kancelarii obecnego prezydenta. Tego typu informacje o ulaskawieniach sa bowiem utajnione.

Data: 2011-03-07 20:56:35
Autor: the_foe
Kownacki ułaskawia!
W dniu 2011-03-07 20:19, Kaczysta pisze:

[...]

a kto mial motyw na przymkniecie oka? Kownacki czy Prezydent? Gdyby ulaskawiono pania Marte Kaczynska tez bys powiedzial ze to Kownacki za plecami Prezydenta? Nie badzmy smieszni. Wytlumaczenie jest proste jak drut. Kumpel meza Marty ma problemy zwraca sie do pana Dubienieckiego, ten prosi o wstawiennictwo swoja zone, ta biegnie do tatusia, a tatus, kochajacy, zrobi wszytko dla corki. Co mu zalezy, skoro to wyjdzie na jaw dopiero po tym jak zakonczy prezydenture?

--
the_foe

Data: 2011-03-07 20:02:12
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
[...]

udowodnij, ze tak wlasnie bylo jak insynuujesz.

Data: 2011-03-07 21:11:58
Autor: the_foe
Kownacki ułaskawia!
W dniu 2011-03-07 21:02,  obserwator pisze:
udowodnij, ze tak wlasnie bylo jak insynuujesz.

kwa, wylazles mi z KFa! Juz Cie dodaje.... PLONK

--
the_foe

Data: 2011-03-07 20:49:42
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-07 21:02,  obserwator pisze:
> udowodnij, ze tak wlasnie bylo jak insynuujesz.

kwa, wylazles mi z KFa! Juz Cie dodaje.... PLONK

nie dosc ze mnie oczerniles wczesniej na tej grupie, teraz kiedy bezpodstawnie
oczerniasz S.P Prezydenta, wrzeszczysz, ze dales mnie do KF?

Plonkujesz bos oszczercza i klamca ktory nie ma kompletnie zadnych argumentow
merytorycznych na potwierdzenie tego co tutaj wypisuje.

Moralne i intelektualne dno.

Data: 2011-03-07 22:19:23
Autor: u2
Kownacki ułaskawia!
W dniu 2011-03-07 21:49,  obserwator pisze:
[...]

Nie oczekuj od agenciaka intelektualnego przygotowania. On w
dezinformowaniu ćwiczony :)

Data: 2011-03-07 21:22:03
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie oczekuj od agenciaka intelektualnego przygotowania. On w
dezinformowaniu ćwiczony :)

ale jakis wyjatkowo slaby agenciak:) Klamie po prostu glupio i w zywe oczy.

Data: 2011-03-07 22:23:41
Autor: u2
Kownacki ułaskawia!
W dniu 2011-03-07 22:22,  obserwator pisze:

Nie oczekuj od agenciaka intelektualnego przygotowania. On w
dezinformowaniu ćwiczony :)

ale jakis wyjatkowo slaby agenciak:) Klamie po prostu glupio i w zywe oczy.

Im bezczelniejszy to u agenciaków oznacza skuteczniejszy :)

Data: 2011-03-07 21:27:18
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> ale jakis wyjatkowo slaby agenciak:) Klamie po prostu glupio i w zywe oczy.

Im bezczelniejszy to u agenciaków oznacza skuteczniejszy :)

 mnie sie jednak poddal i zaryl twarza w grunt:))

Data: 2011-03-07 22:28:59
Autor: u2
Kownacki ułaskawia!
W dniu 2011-03-07 22:27, obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Wypróbował wszystkie chwyty poniżej pasa i poległ :)

Data: 2011-03-07 21:47:38
Autor: obserwator
Kownacki ułaskawia!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Wypróbował wszystkie chwyty poniżej pasa i poległ :)

...i schowal jak strus glowe w piasek:)

Data: 2011-03-07 23:11:19
Autor: u2
Kownacki ułaskawia!
W dniu 2011-03-07 22:47,  obserwator pisze:

Wypróbował wszystkie chwyty poniżej pasa i poległ :)

..i schowal jak strus glowe w piasek:)

Beznadziejny przypadek prostackiego dezinformatora :)

Kownacki ułaskawia!