Kozacy

Data: 2010-01-05 03:02:34
Autor: Lukasz Baranski
Kozacy
Wyłuskane z forum GoldenLine:

" Plan jest taki.........

4 facetów w wieku 34-44 przylatuje do New Delhi / pocz±tek lipca 2010

Kupujemy cztery motocykle Royal Enfield i wracamy do polski.....................

powrót planujemy w połowie sierpnia

żaden z nas dotychczas nie jeĽdził na motocyklu......................

/robimy dobre foto ,co oprócz naszego atrakcyjnego wygl±du :) może zachęcić Państwa do czę¶ciowego sponsorowania tego pomysłu (...)"

http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/1385604/s/1#26872976
dla osób z poza GL screenshot w±tku: http://img691.imageshack.us/img691/7875/kozacy.jpg

--
Lukasz B.
(jeszcze) NT650V, WAW

Data: 2010-01-05 17:12:22
Autor: Tytus z fabryki
Kozacy
Siemka
***"Lukasz Baranski"
Wyłuskane z forum GoldenLine:
" Plan jest taki.........

Tiaaa na tym formie maja niezle pomysly - troche slabiej z ich realizacja - a najbardziej rozwala mnie to ichnie hamerykanskie nazewnictwo - tam nie ma sprzedawcow  sa selerzy etc...no i co drugi to glowny specjalista albo prezes

Tytus z fabryki

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-01-05 15:57:29
Autor: AZ
Kozacy
On 2010-01-05, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

[...]

A no bo to sie robi z tego serwisu taka druga nasza-klasa swiatowcow zadnych
slawy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-08 13:29:57
Autor: (pj)
Kozacy
W dniu 2010-01-05 16:57, AZ pisze:
On 2010-01-05, Tytus z fabryki<tytus1@gazeta.pl>  wrote:

[...]

kiedys przez chwile mialem tam konto, ale jak na jakies spotkanie zorganizowane przez GL z okazji jakichstam targów w Wawie, przyszla panienka co przeczytala o nim i chciala poznac "interesujacych ludzi" a okazala sie zwykla kurwa, to se odpuscilem! ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-01-05 17:22:47
Autor: KJ Siła Słów
Kozacy
Tytus z fabryki pisze:

no i co drugi to glowny specjalista albo
prezes

No ja tam jestem prezesem, ale to 100% prawda jest.

KJ

Data: 2010-01-05 17:51:48
Autor: maverik
Kozacy

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomo¶ci news:hhvp5g$i7a$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tytus z fabryki pisze:

no i co drugi to glowny specjalista albo
prezes

No ja tam jestem prezesem, ale to 100% prawda jest.

jest nas 2ch, dla poprawy humoru zaraz kogo¶ zwolnię.. tylko co ja wtedy będę robił

Data: 2010-01-07 11:21:50
Autor: Michał Gut
Kozacy
no i co drugi to glowny specjalista albo

glowny specjalista to zazwyczaj oczko wyzej niz szeregowy zwykly pracownik zwany specjalist±:) a potocznie zwanym klepaczem:)

sir

Data: 2010-01-07 13:31:15
Autor: Monster
Kozacy
W dniu 2010-01-07 11:21, Michaďż˝ Gut pisze:
no i co drugi to glowny specjalista albo

glowny specjalista to zazwyczaj oczko wyzej niz szeregowy zwykly pracownik
zwany specjalist±:) a potocznie zwanym klepaczem:)

Coś w tym jest,niby tacy och ech a na wakacje za swoje fundusze nie bardzo im się uśmiecha pojechać:-/

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-01-07 12:37:13
Autor: AZ
Kozacy
On 2010-01-07, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Coś w tym jest,niby tacy och ech a na wakacje za swoje fundusze nie bardzo im się uśmiecha pojechać:-/

A Ty myslisz ze ile taki starszy specjalista zarabia zeby go bylo stac na taki
wypad? ;-) Co dziesiaty jest dyrektorem czy innym "wyzszym" ale z pensja
szeregowcat tytul ma tylko po to zeby w kontaktach z klientem jakos to wygladalo :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-07 13:58:53
Autor: Monster
Kozacy
W dniu 2010-01-07 13:37, AZ pisze:

[...]

Właśnie o to mnie się rozchodzi,dla mnie zasada jest prosta- mam czas i kasę to jadę,jak nie to siedzę w domu,no ale ja mam niskie stanowisko,jestem tylko"mężem swojej żony",no chyba że się Prezesem nazwę:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-01-07 14:17:09
Autor: Michał V-R
Kozacy
W dniu 2010-01-07 13:58, Monster pisze:
[...]

kasÄ™ to jadÄ™,jak nie to siedzÄ™ w domu,no ale ja mam niskie
stanowisko,jestem tylko"mężem swojej żony",no chyba że się Prezesem
nazwÄ™:-)

Powiem po sobie, ja zle nie mam, ale nie stac mnie na taki wypad, chyba, ze przez rok nigdzie bym nie jezdzil i oszczedzal.
Wychodze z zalozenia, jezdze tam gdzie mnie stac i po Polsce, bo Polska jest piekna i ma wiele zakatkow nieodkrytych i jestem bardzo z tego zadowolony. Cudze chwalicie a swojego nie znacie. Naprawde w naszym kraju sa tak piekne miejsca, ktorych nie spotkacie nigdzie indziej i tez sprawia to satysfakcje.
Zaraz pewnie ktos powie, jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma. Ale to nie jest prawda, Na wypad do indii mnie stac, ale po europie moge smialo jezdzic, ale wole i chce jezdzic na razie po Polsce i mi to wystarcza, co roku inne fajne miejsca

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ĹĽyje siÄ™ raz, potem siÄ™ tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-07 14:51:10
Autor: Hinek
Kozacy

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości

Powiem po sobie, ja zle nie mam, ale nie stac mnie na taki wypad, chyba, ze przez rok nigdzie bym nie jezdzil i oszczedzal.

Nie nalezy demonizowac kosztow  dalekich wyjazdow. 2-3 tygodniowy wyjazd do
Indii i wyprawa Royal-Enfieldem w Himalaje to koszt 8-10 tys zl. Za niewiele wieksze
pieniadze bylem u kangurow, a dalej juz chyba nie mozna :) To sÄ… 3-4 srednie krajowe
pensje....wiec bez przesady!
Wracajac do ludkow piszacych o swoim genialnym pomysle na tamtym forum:
Oczywista rzecza jest, ze to co tam napisali obliczone jest na zwrocenie uwagi na
siebie w tym "ekskluzywnym" gronie. Coś trzeba zrobić aby wyroznic sie z tlumu
prezesow. Recze, ze nie w glowie im takie podroze.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-01-07 13:41:10
Autor: AZ
Kozacy
On 2010-01-07, Hinek <hinek@autograf.pl.invalid> wrote:
Nie nalezy demonizowac kosztow  dalekich wyjazdow. 2-3 tygodniowy wyjazd do
Indii i wyprawa Royal-Enfieldem w Himalaje to koszt 8-10 tys zl. Za niewiele wieksze
Pod warunkiem ze sie tego Enfielda ma, a oni nie maja.
[...]

No bo czego nie robi sie dla slawy. A noz by pokazali ich w TV... 4 macho
ktorzy nie jezdzili motocyklem a odbyli niebezpieczna i mrozaca krew zylach
podroz z Indii...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-07 09:36:18
Autor: LukeB
Kozacy
No bo czego nie robi sie dla slawy. A noz by pokazali ich w TV... 4 macho
ktorzy nie jezdzili motocyklem a odbyli niebezpieczna i mrozaca krew zylach
podroz z Indii...

W sumie (jesli US&A nie wykona jakichs kretynskich ruchow strone
Iranu) to poza Pakistanem to raczej spoko traska, sam bym chetnie na
taka polecial, tylko na jakims sprawdzonym  turystycznym enduro.
Najgorsza rzecz przy takiej wyprawie bedac etatowym pracownikiem to
to, ze baaardzo szybko konczy sie urlop.

Pozdrro,
--
Lukasz B
(jeszcze) NT650V, WAW

Data: 2010-01-05 18:43:12
Autor: Hinek
Kozacy

Użytkownik "Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> napisał

a najbardziej rozwala mnie to ichnie hamerykanskie nazewnictwo - tam nie ma sprzedawcow  sa selerzy etc...no i co drugi to glowny specjalista albo prezes

Polska nazwa tego forum powinna brzmieć "WielkiKabotyn"
Przedziwne bywaja peryferia internetu :]
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-01-05 18:33:29
Autor: Michał V-R
Kozacy

http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/1385604/s/1#26872976
dla osób z poza GL screenshot w±tku: http://img691.imageshack.us/img691/7875/kozacy.jpg

Ale to chyba zart, bo nie wierze, ze ktos moze byc az tak glupi i beszczelny
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy

Data: 2010-01-05 19:17:15
Autor: Magic
Kozacy
Michał V-R pisze:

[...]

Telewizora nie wł±czasz ? Pełno tam tego, zwłaszcza w okolicach 19-20.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Kozacy