Kozaczek na drodze...

Data: 2011-11-15 21:43:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kozaczek na drodze...
W dniu 2011-11-15 21:33, Kris_Poland pisze:
http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
filmik wszytsko mowi za siebie
tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

zieeeeeeeeeeeeew

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-11-15 21:57:34
Autor: Kris_Poland
Kozaczek na drodze...

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:j9uiue$n5a$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-11-15 21:33, Kris_Poland pisze:
http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
filmik wszytsko mowi za siebie
tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

zieeeeeeeeeeeeew

tak tak, pozniej tylko konczy sie to filmikami jak auta sa spychane do rowu
to by dopiero bylo co?

przywyklismy do takiej jazdy? to przyzwyczajmy sie do mordowania ludzi na drogach
oby na ciebie nie padlo

Data: 2011-11-15 22:20:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kozaczek na drodze...
W dniu 2011-11-15 21:57, Kris_Poland pisze:

[...]

fILMIK mĂłwi, ĹĽe jeĹşdzisz jak pizda ...
Zieeeew ...

Data: 2011-11-15 22:23:31
Autor: Kris_Poland
Kozaczek na drodze...

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:j9ul42$pho$1node2.news.atman.pl...
[...]

okapsloczek smarkaczowi sie zaciol, biedactwo

Data: 2011-11-15 22:51:15
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kozaczek na drodze...
W dniu 2011-11-15 22:23, Kris_Poland pisze:

okapsloczek smarkaczowi sie zaciol, biedactwo

Dyslekcja to po rodzicach ?
PLONK.

Data: 2011-11-15 22:57:23
Autor: Michał Missima
Kozaczek na drodze...
On 15.11.2011 22:51, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Dyslekcja

Co?

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2011-11-15 22:58:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kozaczek na drodze...
W dniu 2011-11-15 22:57, Michał Missima pisze:

Dyslekcja
Co?

Nie ogarniasz googli, to trochę pomogę - taki wstręt do lekcji .... w szkole, rozumiesz ?

Data: 2011-11-15 23:02:00
Autor: Michał Missima
Kozaczek na drodze...
On 15.11.2011 22:58, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Nie ogarniasz googli, to trochę pomogę - taki wstręt do lekcji ... w
szkole, rozumiesz ?

Ahaaaaaaa... Nie powiem, dobre, dobre. :D

Data: 2011-11-15 23:01:16
Autor: MZ
Kozaczek na drodze...
W dniu 2011-11-15 22:57, Michał Missima pisze:
On 15.11.2011 22:51, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Dyslekcja

Co?

Kolega się przejęzyczył. Chodziło mu o dysleksję, czyli standardowe
uniwersalne i powszechne w pewnych kręgach zbliżonych kulturowo do
dzieci neo usprawiedliwienie flejtuchostwa w publicznym pisaniu. W
czasach gdy każdy czytnik news ma (lub łatwo można doinstalować)
sprawdzanie pisowni walenie takich bykĂłw to zwyczajne lenistwo,
niechlujstwo i brak szacunku dla czytajÄ…cych.

--
MZ
OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

Data: 2011-11-15 23:04:55
Autor: Michał Missima
Kozaczek na drodze...
On 15.11.2011 23:01, MZ wrote:
[...]

Wiem co to dysleksja. Myślałem, że kolega ma na myśli coś jeszcze innego, a że google milczą na ten temat to dopytałem. ;)

Data: 2011-11-15 23:20:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kozaczek na drodze...
Hello MZ,

Tuesday, November 15, 2011, 11:01:16 PM, you wrote:

Dyslekcja
Co?
Kolega się przejęzyczył.

Nie przejęzyczył się. Na pewno.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-11-16 09:39:50
Autor: kamil
Kozaczek na drodze...
On 15/11/2011 22:01, MZ wrote:
[...]

sprawdzanie pisowni walenie takich byków to zwyczajne lenistwo,
niechlujstwo i brak szacunku dla czytaj±cych.

Kolega raczej wyszedł na idiotę zarzucaj±c innym dysleksję, a samemu robi±c błędy. Typowe w internecie, jakby nie było. :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-15 23:18:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kozaczek na drodze...
Hello Michał,

Tuesday, November 15, 2011, 10:57:23 PM, you wrote:

Dyslekcja
Co?

Dokładnie to. Niedobór lekcji powoduje dyslekcje. Skutkiem tego jest
wystawienie przez drugiego analfabetę ¶wistka z jak±¶ "dysleksj±". I
wszyscy s± zadowoleni. Uczeń, bo może sobie pozwolić na dalsze
dyslekcje; nauczyciel, bo nie będzie musiał zwracać uwagi na błędy;
analfabeta od wystawiania ¶wistków, bo ma dobrze płatn±, budżetow±
fuchę.

Tylko gorzej się robi, jak się trafi po paru latach na tego wrednego
ortofaszystę-pracodawcę, który za samo podanie kopa w dupę zamiast
pracy da.

--
Best regards,

Data: 2011-11-15 23:56:20
Autor: Iksinski
Kozaczek na drodze...

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:381059355.20111115231832pik-net.pl...

Uczeń, bo może sobie pozwolić na dalsze
dyslekcje; nauczyciel, bo nie będzie musiał zwracać uwagi na błędy;

Ponad 15 lat temu, kiedy pojawiła się "moda" na dysleksję, mój nauczyciel polskiego w szkole ¶redniej miał bardzo skuteczn± metodę terapeutyczn±.
Osobom, które przynosiły za¶wiadczenie, zlecał dodatkowe ćwiczenia, kóre skrupulatnie sprawdzał. W kilka miesięcy "wyleczył" z dysleksji większo¶ć uczniów dotkniętych tym zaburzeniem. ;-)

Data: 2011-11-16 07:33:57
Autor: Michał sirapacz Gut
Kozaczek na drodze...
Osobom, które przynosiły zaświadczenie, zlecał dodatkowe ćwiczenia, kóre
skrupulatnie sprawdzał. W kilka miesięcy "wyleczył" z dysleksji
większość uczniów dotkniętych tym zaburzeniem. ;-)

OOO! to powinno byc standardem!!!!!
genialne w swojej prostocie:D

Data: 2011-11-16 08:55:36
Autor: AA
[OT] Re: Kozaczek na drodze...
Michał sirapacz Gut <michal@sircomp.pl> napisał(a):
> [...]
> skrupulatnie sprawdzał. W kilka miesięcy "wyleczył" z dysleksji
> większość uczniów dotkniętych tym zaburzeniem. ;-)

To _jest_ standardem w diagnozowaniu dysleksji/dysortografii i innych dys-
zaburzeń u dzieci.

Gorzej, że rodzice próbuj± załatwiać za¶wiadczenia dzieciom, które problemu nie maj±, co prowadzi do powszechnej wiedzy w stylu "dyslektyk to taki synonim głupka".

pozdr
AA

Data: 2011-11-16 11:06:04
Autor: wiesiaczek
[OT] Re: Kozaczek na drodze...
AA wrote:

> [...]

Gorzej, że rodzice próbuj± załatwiać za¶wiadczenia dzieciom, które
problemu nie maj±, co prowadzi do powszechnej wiedzy w stylu "dyslektyk to

A nie jest?
W moich czasach nie było dysleksji i innych dysmózgii, a tych, którzy nie nad±żali kierowano do szkół specjalnych.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-11-16 14:56:31
Autor: to
[OT] Re: Kozaczek na drodze...
begin wiesiaczek
A nie jest?
W moich czasach nie było dysleksji i innych dysmózgii, a tych, którzy
nie nadążali kierowano do szkół specjalnych.

Tak, a 300 lat temu nie było raka.

Data: 2011-11-16 15:54:57
Autor: kamil
[OT] Re: Kozaczek na drodze...
On 16/11/2011 14:56, to wrote:
[...]

Bo wystarczyło spalić czarownicę, która chorobę na s±siada przywołała spółkuj±c z diabłem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-16 16:39:07
Autor: wiesiaczek
[OT] Re: Kozaczek na drodze...
to wrote:

[...]

No. I wszyscy dziennikarze pisali bez błędów, co dzi¶ jest rzadko¶ci±.
A ci co nie umieli pisać po polsku układali bruk lub sprz±tali ulice.

Data: 2011-11-16 15:57:44
Autor: AA
[OT] Re: Kozaczek na drodze...
wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):
> [...]

W moich czasach nie było dysleksji i innych dysmózgii, a tych, którzy nie nad±żali kierowano do szkół specjalnych.

A jeszcze wcze¶niej niejaki Hitler od razu do komory kierował.

Tak poważniej - w ICD (międzynarodowy "katalog" chorób WHO) dysleksja jest klasyfikowana od ICD-10, czyli ~1992 roku - nie wiem, co masz na my¶li pisz±c "w moich czasach", ale je¶li było to wcze¶niej, to nic dziwnego.

pozdr
AA

Data: 2011-11-16 10:43:04
Autor: Grejon
Kozaczek na drodze...
W dniu 2011-11-15 23:56, Iksinski pisze:

[...]

No i prawidłowo. Skoro dysleksja to choroba, to powinno się j± leczyć.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-16 08:51:15
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kozaczek na drodze...

Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:j9ulaq$vbh$1mx1.internetia.pl...

okapsloczek smarkaczowi sie zaciol, biedactwo

Tobie najwyraźniej spacja sie zacięła...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-11-16 12:32:18
Autor: J.F
Kozaczek na drodze...
UĹĽytkownik "Kris_Poland"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j9ujpv$m8q$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Coz chcesz - ty chcesz wyprzedzic, on chce wyprzedzic, kiedys dojdzie do kolizji.
A wszystko przez pare pizd - jedna nie chce budowac autostrad, druga jedzie 70, trzecia mowi ze to jeszcze za szybko, czwarta kupuje fotoradary ..

J.

Data: 2011-11-16 11:35:01
Autor: AZ
Kozaczek na drodze...

[...]