Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMISJI

Data: 2010-05-22 23:52:06
Autor: Tomy M.
Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMISJI
I nagle okazuje si臋 偶e znalaz艂o si臋 1000
偶o艂nierzy zdolnych do roboty...

GDZIE BYLI WCZE艢NIEJ?!

Wszyscy widzieli艣my jak mieszka艅cy sami 艂atali
ten wa艂, pomaga艂o zaledwie kilku Stra偶nik贸w Miejskich
i Policjant贸w ... a gdzie by艂a reszta?
Gdzie by艂o wojsko?!

PANIE KIELICH ... PODAJ SI臉 PAN DO DYMISJI!

Tomy M.

Data: 2010-05-22 23:56:57
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
I nagle okazuje si臋 偶e znalaz艂o si臋 1000
偶o艂nierzy zdolnych do roboty...

GDZIE BYLI WCZE艢NIEJ?!

Umacniali *wa艂y* w innej cz臋艣ci miasta? :>

Wszyscy widzieli艣my jak mieszka艅cy sami 艂atali
ten wa艂, pomaga艂o zaledwie kilku Stra偶nik贸w Miejskich
i Policjant贸w ... a gdzie by艂a reszta?
Gdzie by艂o wojsko?!

Twoja g艂upota przekracza ju偶 wszystkie granice :>

PANIE KIELICH ... PODAJ SI臉 PAN DO DYMISJI!

Kto to Pan Kielich? Odwagi ci brak nazwa膰 go z nazwiska i imienia, czy to taka nowo-mowa wie艣mak贸w naturalizowanych? :>

Data: 2010-05-23 00:02:56
Autor: Tomy M.
Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMISJI
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht9jvd$3oo$1news.onet.pl...

Kto to Pan Kielich? Odwagi ci brak nazwa膰 go z nazwiska i imienia, czy to taka nowo-mowa wie艣mak贸w naturalizowanych? :>

Ko艂o d... mi lata jak si臋 nazywa ten idiota
kt贸ry dowodzi wojskiem ... tak czy inaczej
niech si臋 poda do dymisji.

Tomy M.

Data: 2010-05-23 00:06:50
Autor: Tomy M.
Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMISJI
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht9kdg$3oo$6news.onet.pl...

Bo co? :>

Bo Ch.j贸w 100 :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-23 00:09:45
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht9kdg$3oo$6news.onet.pl...

Bo co? :>

Bo Ch.j贸w 100 :-)

Czyli EOT? :> Tak szybko? :>

Data: 2010-05-23 00:16:22
Autor: Tomy M.
Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMISJI

U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht9knd$5b9$1news.onet.pl...
Tomy M. pisze:
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht9kdg$3oo$6news.onet.pl...

Bo co? :>

Bo Ch.j贸w 100 :-)

Czyli EOT? :> Tak szybko? :>

  O czym tu dyskutowa膰? Przedstawi艂em swoje zdanie.
Mo偶na dyskutowa膰 o odpowiedzialno艣ci ...  ale
na posadach w ko艂chozie nie ma odpowiedzialno艣ci
wi臋c nie ma O CZYM dyskutowa膰.
  Gdy m贸j pracownik spierdoli艂 robot臋, klient mia艂
to w dupie ... odpowiada艂em WY艁膭CZNIE JA.

Tacy jak Kielich nie odpowiadaj膮 za nic.

Tomy M.

Data: 2010-05-23 00:19:59
Autor: Lorn

Tomy M. pisze:
[...]

Dlaczego wi臋c podejmujesz dyskusj臋? :>

 Gdy m贸j pracownik spierdoli艂 robot臋, klient mia艂
to w dupie ... odpowiada艂em WY艁膭CZNIE JA.

Oczywi艣cie... Biedny pracownik tylko odpowiada艂 przed tob膮. :>

Tacy jak Kielich nie odpowiadaj膮 za nic.

Kim jest Kielich? Nie masz odwagi nazwa膰 osoby z imienia i nazwiska? :>

Data: 2010-05-23 00:25:09
Autor: Tomy M.
Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMISJI
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht9lak$71t$1news.onet.pl...

 O czym tu dyskutowa膰?

Dlaczego wi臋c podejmujesz dyskusj臋? :>

Bo mnie zmuszasz.

 Gdy m贸j pracownik spierdoli艂 robot臋, klient mia艂
to w dupie ... odpowiada艂em WY艁膭CZNIE JA.

Oczywi艣cie... Biedny pracownik tylko odpowiada艂 przed tob膮. :>

Oczywi艣cie. Ale wyobra藕 sobie 偶e ja jestem OBYWATELEM
odbiorc膮 PRODUKTU O NAZWIE WOJSKO, p艂ac臋 za ten produkt,
a Kielich go produkuje. Nie obchodza mnie b艂臋dy jego
pracownik贸w. On odpowiada za PRODUKT. Wi臋c niech odpowiada.

Kim jest Kielich? Nie masz odwagi nazwa膰 osoby z imienia i nazwiska? :>

Nie chce mi si臋 zagl膮da膰 do WIKIPEDII, a jest ich
ostanio dw贸ch na 艣wieczniku wi臋c mog臋 si臋 pomyli膰 :-)
Chodzi o tego m艂odszego.

Tomy M.

Data: 2010-05-23 00:40:33
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht9lak$71t$1news.onet.pl...

 O czym tu dyskutowa膰?

Dlaczego wi臋c podejmujesz dyskusj臋? :>

Bo mnie zmuszasz.

Niby jak? :>

 Gdy m贸j pracownik spierdoli艂 robot臋, klient mia艂
to w dupie ... odpowiada艂em WY艁膭CZNIE JA.

Oczywi艣cie... Biedny pracownik tylko odpowiada艂 przed tob膮. :>

Oczywi艣cie.

:> Poczytaj sobie r贸wnie偶 Konstytucj臋 RP.

Czyli kogo? :>

Data: 2010-05-23 10:35:23
Autor: PaPi
Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMIS JI
Bo Ch.j贸w 100 :-)

Powyzej :
Ojciec 4 dzieci. Elektorat PiS.

Data: 2010-05-23 10:34:45
Autor: PaPi
Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMIS JI
Ko艂o d... mi lata jak si臋 nazywa ten idiota
kt贸ry dowodzi wojskiem ... tak czy inaczej
niech si臋 poda do dymisji.

To nazywaj go Kaczynski. OK ?

Data: 2010-05-23 10:46:49
Autor: u2
Kozan體 - WROCW - Kielich do DYMISJI
W dniu 2010-05-23 10:34, PaPi pisze:
Ko硂 d... mi lata jak si nazywa ten idiota
kt髍y dowodzi wojskiem ... tak czy inaczej
niech si poda do dymisji.

To nazywaj go Kaczynski. OK ?

Tylko, 縠 ministrem wojny jest w砤秐ie psychiatra Kielich. A Kaczk
odstrzelono pod Smole駍kiem.

Data: 2010-05-23 09:49:03
Autor: Rafa Lepudruk
Kozan體 - WROCW - Kielich do DYMISJI

U縴tkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa w wiadomo禼i news:4bf8520a$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
I nagle okazuje si 縠 znalaz硂 si 1000
縪硁ierzy zdolnych do roboty...

GDZIE BYLI WCZEIEJ?!

Wszyscy widzieli秏y jak mieszka馽y sami 砤tali
ten wa, pomaga硂 zaledwie kilku Stra縩ik體 Miejskich
i Policjant體 ... a gdzie by砤 reszta?
Gdzie by硂 wojsko?!

PANIE KIELICH ... PODAJ SI PAN DO DYMISJI!

Tomy M.

Wojsko to nie ch硂pcy na posy砶i. Ogl眃a砮m wczoraj relacj z Wrocka. T硊my gapi體, a wojsko zapierdziela! Ale Klich winny! Co za debilizm!

R.L.

Data: 2010-05-23 10:36:05
Autor: Tomy M.
Kozan體 - WROCW - Kielich do DYMISJI

U縴tkownik "Rafa Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:4bf8dea7$1$2585$65785112news.neostrada.pl...

Wojsko to nie ch硂pcy na posy砶i. Ogl眃a砮m wczoraj relacj z Wrocka. T硊my gapi體, a wojsko zapierdziela! Ale Klich winny! Co za debilizm!

Inn relacj widzieli秏y, gdy zalewa硂 Kazan nie
by硂 tam absolutnie 縜dnego 縪硁ierza.
痮硁ierze zostali przywiezieni z jednostek 痑ga
i i阾ochowice dopiero PO ZALANIU KAZANOWA.

Skoro nie wiesz ... to nie pierdol g硊pot.

Tomy M.

Kozan贸w - WROC艁AW - Kielich do DYMISJI