Kozanów - WROCŁAW - Kielich do DYMISJI

Data: 2010-05-23 09:49:03
Autor: Rafał Lepudruk
Kozanów - WROCŁAW - Kielich do DYMISJI

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf8520a$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
I nagle okazuje się że znalazło się 1000
żołnierzy zdolnych do roboty...

GDZIE BYLI WCZEŚNIEJ?!

Wszyscy widzieliśmy jak mieszkańcy sami łatali
ten wał, pomagało zaledwie kilku Strażników Miejskich
i Policjantów ... a gdzie była reszta?
Gdzie było wojsko?!

PANIE KIELICH ... PODAJ SIĘ PAN DO DYMISJI!

Tomy M.

Wojsko to nie chłopcy na posyłki. Oglądałem wczoraj relację z Wrocka. Tłumy gapiów, a wojsko zapierdziela! Ale Klich winny! Co za debilizm!

R.L.

Data: 2010-05-23 10:36:05
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bf8dea7$1$2585$65785112news.neostrada.pl...

Wojsko to nie chłopcy na posyłki. Oglądałem wczoraj relację z Wrocka. Tłumy gapiów, a wojsko zapierdziela! Ale Klich winny! Co za debilizm!

Inną relację widzieliśmy, gdy zalewało Kazanó nie
było tam absolutnie żadnego żołnierza.
Żołnierze zostali przywiezieni z jednostek Żagań
i Świętochowice dopiero PO ZALANIU KAZANOWA.

Skoro nie wiesz ... to nie pierdol głupot.

Tomy M.

Kozanów - WROCŁAW - Kielich do DYMISJI