[foto] Kozia Góra - Magura

Data: 2015-11-02 09:57:02
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
Spodziewając się sporych korków wybrałem coś blsikiego:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2015_11_01KoziaGoraMagura#slideshow/6212450921696026242

Piękna jesień, świetna pogoda, Beskid Śląski mimo względnego ucywilizowania ma swój urok.

Filmik będzie, jeśli ogarnę nowy program do obróbki ;)

--
bans

Data: 2015-11-02 10:27:42
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 09:57, bans pisze:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2015_11_01KoziaGoraMagura#slideshow/6212450921696026242

Super zdjecia! Jaki to program ogarniasz?

Data: 2015-11-02 10:36:09
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 10:27, Andrzej Ozieblo pisze:

Super zdjecia! Jaki to program ogarniasz?

Zapomniałem nazwy :)))

Jakieś Movie Cośtam od Sony ;)
Mam już serdecznie dość windowsowego MovieMakera ;)

--
bans

Data: 2015-11-02 11:19:12
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 10:36, bans pisze:

Jakieś Movie Cośtam od Sony ;)
Mam już serdecznie dość windowsowego MovieMakera ;)

Też zaczynalem od Movie Makera, ale jest cienki. Po drodze byl Pinacle 17. Teraz jest Sony Movie Studio Platinum v.13. Swietny, choć wymaga trochę wprawy. Jak każdy tego typu program. To amatorska wersja profesjonalnego Sony Vegas Pro. Platinum jest rozszerzona wersją podstawowej.

Data: 2015-11-02 11:31:50
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 11:19, Andrzej Ozieblo pisze:

Też zaczynalem od Movie Makera, ale jest cienki. Po drodze byl Pinacle
17. Teraz jest Sony Movie Studio Platinum v.13.

No to chyba to. Jakaś wersja testowa. Tyle że bez Platinum. Chyba.

--
bans

Data: 2015-11-02 02:35:57
Autor: farfolini
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu poniedzia³ek, 2 listopada 2015 11:31:51 UTC+1 u¿ytkownik bans napisa³:
W dniu 2015-11-02 o 11:19, Andrzej Ozieblo pisze:

> Te¿ zaczynalem od Movie Makera, ale jest cienki. Po drodze byl Pinacle
> 17. Teraz jest Sony Movie Studio Platinum v.13.

No to chyba to. Jaka¶ wersja testowa. Tyle ¿e bez Platinum. Chyba.

-- bans

¯e siê upewniê, mówicie o ZDJÊCIACH? Bo jak jest tam pod linkiem jakie¶ wideo, to z chêci± bym obejrza³.

Data: 2015-11-02 11:57:54
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 11:35, farfolini@gmail.com pisze:

¯e siê upewniê, mówicie o ZDJÊCIACH?

Nie.

Bo jak jest tam pod linkiem jakie¶ wideo, to z chêci± bym obejrza³.

Przeczytaj uwa¿nie pierwszego posta ;)

--
bans

Data: 2015-11-02 12:38:13
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 11:31, bans pisze:
[...]

Platinum daje kilka dodatkowych możliwości, ale podstawowa też wystarczy. Ciekaw będę Twoich opinii. Ja też zacząłem od wersji testowej. Tak mi się spodobała, że chyba po raz pierwszy w życiu kupiłem jakiś soft. ;) Faktem jest, że pracując w komputerach nie musiłem tego robić.

Data: 2015-11-02 19:25:40
Autor: jg
[foto] Kozia Góra - Magura
Dnia Mon, 2 Nov 2015 09:57:02 +0100, bans napisa³(a):

Spodziewaj±c siê sporych korków wybra³em co¶ blsikiego:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2015_11_01KoziaGoraMagura#slideshow/6212450921696026242

Piêkna jesieñ, ¶wietna pogoda, Beskid ¦l±ski mimo wzglêdnego ucywilizowania ma swój urok.

Filmik bêdzie, je¶li ogarnê nowy program do obróbki ;)

super fotki... ktos mi zmyslal, ze schroniska pttk to mucha nie siada, a tu
jednak... --
jg

Data: 2015-11-02 22:18:30
Autor: 2late
[foto] Kozia Góra - Magura
On 02/11/15 08:57, bans wrote:

Filmik będzie, jeśli ogarnę nowy program do obróbki ;)

A jaka masz kamere?
Pytam w kontekscie dolaczonego oprogramowania do kamery. Producent nic nie dolaczyl?

Data: 2015-11-03 07:51:25
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 23:18, 2late pisze:

A jaka masz kamere?
Pytam w kontekscie dolaczonego oprogramowania do kamery. Producent nic
nie dolaczyl?

Nie, bo to nie kamera tylko aparat ;)
No i GoPro w najuboższej wersji, której to kamery zresztą nie chce mi się wozić ;)

--
bans

Data: 2015-11-03 08:45:21
Autor: 2late
[foto] Kozia Góra - Magura
On 03/11/15 06:51, bans wrote:

[...]

A do GoPro jest dolaczony 'GoPro Studio'. Nie podpasowal ci czy nie probowales? Napewno jest lepszy niz ten Windows'owy.
http://shop.gopro.com/EMEA/softwareandapp/
Probowales zaczepic GoPro na szelkach plecaka?

Data: 2015-11-03 12:05:34
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-03 o 09:45, 2late pisze:

Probowales zaczepic GoPro na szelkach plecaka?

Czy zmieni to fakt, że nie chce mi się GoPro wozić ze sobą? :)))

Oprogramowania nie mam - wiem, można ściągnąć, ale po co skoro już wiem, ze Movie Studio mi bardzo pasuje? :)

--
bans

Data: 2015-11-03 20:30:32
Autor: 2late
[foto] Kozia Góra - Magura
On 03/11/15 11:05, bans wrote:

Probowales zaczepic GoPro na szelkach plecaka?

Czy zmieni to fakt, że nie chce mi się GoPro wozić ze sobą? :)))

Film zrobiony aparatem mozesz edytowac w GoPro Studio - podejrzewam.

Oprogramowania nie mam - wiem, można ściągnąć, ale po co skoro już wiem, ze
Movie Studio mi bardzo pasuje? :)

No skoro ci pasuje to w porzadku.

Oprogramowanie od GoPro jest lepsze od Windowsowego a tego twojego nie znam, mysle jednak ze wiesz co robisz.

Data: 2015-11-04 17:04:03
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Kozia Góra - Magura - o kamerkach i aparatach
W dniu 2015-11-03 o 07:51, bans pisze:

Nie, bo to nie kamera tylko aparat ;)
No i GoPro w najuboższej wersji, której to kamery zresztą nie chce mi
się wozić ;)

GoPro mnie jakos nie bierze. Mam dostep (w pracy kupilismy 3 takie, leza i czekaja na uzytkownika), sprobowalem, ale to nie to.

Kupilem sobie niezla kamerka Sony CX260 (handycam). Mala, poreczna, niezle efekty, ale juz widze, ze wolalbym lepsza. Przede wszystkim w kamerze musi byc dobra stabilizacja. Tym goruje nad aparatem. Ta w CX2600 jest niezla, ale widzialem lepsze. Po drugie, wazne to i w przypadku aparatu, przydalby sie szerszy kat obiektywu. Ale i tak krecenie filmow kamerka jest o wiele bardziej wydajne niz aparatem.

Niedawno kupilem mocny, choc niewielki kompakt - Sony RX100 z duza 1" matryca. Robi niezle filmy, zwlaszcza w slabym swietle (duza matryca). Zobacze jakie beda rezultaty, bo na dluzsze wyjazdy zabiera i kamere i aparat.

Mysle, ze - niestety - jedno drugiego nie zastapi. Kazde urzadzenie ma swoje mocne i slabe strony. Ale i tak najwieksza przeszkoda pozostaje sam fotografujacy czy kamerujacy. Musi mu sie chciec, a to nie zawsze ma miejsce.

Data: 2015-11-04 08:30:19
Autor: farfolini
[foto] Kozia Góra - Magura - o kamerkach i aparatach
W dniu ¶roda, 4 listopada 2015 17:04:07 UTC+1 u¿ytkownik Andrzej Ozieblo napisa³:
W dniu 2015-11-03 o 07:51, bans pisze:

 Przede wszystkim w
kamerze musi byc dobra stabilizacja.

Kup gimbal, np. taki:

https://www.youtube.com/watch?v=5BaEsSotX2c

mam podobn± konstrukcj± pod "dronem" i obraz jest superp³ynny

Data: 2015-11-03 12:35:45
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 09:57, bans pisze:

Filmik będzie,

https://youtu.be/qZ0VdVumPhI

No i jest. Ale nie spodziewajcie się zbyt wiele roweru, dominują liście i trawa ;)

--
bans

Data: 2015-11-03 17:48:21
Autor: Piotr Rogoza
[foto] Kozia Góra - Magura
Dnia Tue, 03 Nov 2015 12:35:45 +0100, bans napisał(a):

[...]

Kiedyś na EuroSporcie przytoczyli krótką historię.
Po wyścigu dziennikarz się pyta kolarza co panu najbardziej utkwiło?
- Koło przeciwnika

ps. Nie było tak źle :) Fajne traski.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-11-04 07:43:59
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-03 o 18:48, Piotr Rogoza pisze:

Kiedyś na EuroSporcie przytoczyli krótką historię.
Po wyścigu dziennikarz się pyta kolarza co panu najbardziej utkwiło?
- Koło przeciwnika

Ja to znam w wersji w której dziennikarz pytał Szurkowskiego
"- Pan, jako uczestnik wielu wyścigów na pewno odwiedził wiele wspaniałych miejsc na świecie, jaki widok najbardziej utkwił panu w pamięci?
- Widok przedniego koła."

;)

--
bans

Data: 2015-11-04 17:57:34
Autor: Piotr Rogoza
[foto] Kozia Góra - Magura
Dnia Wed, 04 Nov 2015 07:43:59 +0100, bans napisał(a):

[...]

Zapewne to to.

--
piecia aka dracorp

[foto] Kozia Góra - Magura