[foto] Kozia Góra - Magura

Data: 2015-11-02 10:27:42
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 09:57, bans pisze:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2015_11_01KoziaGoraMagura#slideshow/6212450921696026242

Super zdjecia! Jaki to program ogarniasz?

Data: 2015-11-02 10:36:09
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 10:27, Andrzej Ozieblo pisze:

Super zdjecia! Jaki to program ogarniasz?

Zapomniałem nazwy :)))

Jakieś Movie Cośtam od Sony ;)
Mam już serdecznie dość windowsowego MovieMakera ;)

--
bans

Data: 2015-11-02 11:19:12
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 10:36, bans pisze:

Jakieś Movie Cośtam od Sony ;)
Mam już serdecznie dość windowsowego MovieMakera ;)

Też zaczynalem od Movie Makera, ale jest cienki. Po drodze byl Pinacle 17. Teraz jest Sony Movie Studio Platinum v.13. Swietny, choć wymaga trochę wprawy. Jak każdy tego typu program. To amatorska wersja profesjonalnego Sony Vegas Pro. Platinum jest rozszerzona wersją podstawowej.

Data: 2015-11-02 11:31:50
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 11:19, Andrzej Ozieblo pisze:

Też zaczynalem od Movie Makera, ale jest cienki. Po drodze byl Pinacle
17. Teraz jest Sony Movie Studio Platinum v.13.

No to chyba to. Jakaś wersja testowa. Tyle że bez Platinum. Chyba.

--
bans

Data: 2015-11-02 02:35:57
Autor: farfolini
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu poniedzia³ek, 2 listopada 2015 11:31:51 UTC+1 u¿ytkownik bans napisa³:
W dniu 2015-11-02 o 11:19, Andrzej Ozieblo pisze:

> Te¿ zaczynalem od Movie Makera, ale jest cienki. Po drodze byl Pinacle
> 17. Teraz jest Sony Movie Studio Platinum v.13.

No to chyba to. Jaka¶ wersja testowa. Tyle ¿e bez Platinum. Chyba.

-- bans

¯e siê upewniê, mówicie o ZDJÊCIACH? Bo jak jest tam pod linkiem jakie¶ wideo, to z chêci± bym obejrza³.

Data: 2015-11-02 11:57:54
Autor: bans
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 11:35, farfolini@gmail.com pisze:

¯e siê upewniê, mówicie o ZDJÊCIACH?

Nie.

Bo jak jest tam pod linkiem jakie¶ wideo, to z chêci± bym obejrza³.

Przeczytaj uwa¿nie pierwszego posta ;)

--
bans

Data: 2015-11-02 12:38:13
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Kozia Góra - Magura
W dniu 2015-11-02 o 11:31, bans pisze:
[...]

Platinum daje kilka dodatkowych możliwości, ale podstawowa też wystarczy. Ciekaw będę Twoich opinii. Ja też zacząłem od wersji testowej. Tak mi się spodobała, że chyba po raz pierwszy w życiu kupiłem jakiś soft. ;) Faktem jest, że pracując w komputerach nie musiłem tego robić.

[foto] Kozia Góra - Magura