Kozia wojna

Data: 2010-02-26 09:37:08
Autor: mkarwan
Kozia wojna
Rysunkowa koza, dzięki czę¶ci gejowskich działaczy, to od niedawna symbol
walki polskich homoseksualistów.
Walki - o co, dlaczego?
Pewnie maj± jakie¶ swoje racje. Ale czy można w s±dzie wygrać z koz±?
I nawet je¶li się z ni± wygra, czy będzie to powód do dumy?
Tymczasem geje zrobili z siebie po¶miewisko od Pacanowa po W±chock.
A satyrycy postanowili tę "Kozi± wojnę" zarejestrować.
Ľródło
http://www.sadurski.com/satyra/geje-kozy-rzeczpospolita-andrzej-krauze.htm

http://www.humor.sadurski.com/Obrazki/Rysunki/17/6597/1/
http://www.humor.sadurski.com/Obrazki/Rysunki/17/6596/1/
http://www.newsy.sadurski.com/Humor_Satyra_Satyrycy/0/1/1540/0/Gejow_nadal_bodzie_koza/
http://www.newsy.sadurski.com/Humor_Satyra_Satyrycy/0/1/1526/0/Geje_i_kozy_w_sadzie/

Data: 2010-02-26 13:29:41
Autor: Jadrys
Kozia wojna
W dniu 2010-02-26 09:37, mkarwan pisze:
Rysunkowa koza, dzięki czę¶ci gejowskich działaczy, to od niedawna symbol
walki polskich homoseksualistów.
Walki - o co, dlaczego?
/

O prawo do życia po swojemu.

Data: 2010-02-26 14:04:40
Autor: -he®sk-
Kozia wojna
On Fri, 26 Feb 2010 13:29:41 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2010-02-26 09:37, mkarwan pisze:
> Rysunkowa koza, dzięki czę¶ci gejowskich działaczy, to od niedawna symbol
> walki polskich homoseksualistów.
> Walki - o co, dlaczego?
O prawo do życia po swojemu.

 czy im ktos zabrania "zyc po swojemu" ?
 niech zyja byle nie wlazili z tym do mojego zycia.
 udzial w tzw love parade to nie "zycie po swojemu"  a demonstracja chamstwa i lekcewazenie innych.  ja tez mam prawo do zycia po swojemu i nie zycze  sobie by jakis przypudrowny zboczek lazil mi pod oknami.
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-26 14:34:30
Autor: Jadrys
Kozia wojna
W dniu 2010-02-26 14:04, -he®sk- pisze:
On Fri, 26 Feb 2010 13:29:41 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

W dniu 2010-02-26 09:37, mkarwan pisze:

Rysunkowa koza, dzięki części gejowskich działaczy, to od niedawna symbol
walki polskich homoseksualistĂłw.
Walki - o co, dlaczego?

O prawo do ĹĽycia po swojemu.

[...]

Właśnie oni o to walczą. Żebyś ich traktować jak wszystkich innych ludzi. Żeby nie trzeba było twojej łaskawej zgody na zezwolenie im na wychowywanie dzieci, zawierania związków małżeńskich itd.

Data: 2010-02-26 14:40:42
Autor: raff
Kozia wojna
Jadrys pisze:
[...]

Zgoda, ale ja nie chce zeby oni uczyli moje dzieci w szkole ze to jest normalne. I mam do tego prawo.

R.

Data: 2010-02-26 21:57:38
Autor: Jadrys
Kozia wojna
W dniu 2010-02-26 14:40, raff pisze:

[...]

To głupie, ale istotnie, masz takie prawo..

Data: 2010-02-26 14:47:11
Autor: bolek
Kozia wojna

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hm8il8$i1j$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-26 14:04, -heRsk- pisze:
[...]

Wła¶nie oni o to walcz±. Żeby¶ ich traktować jak wszystkich innych ludzi. Żeby nie trzeba było twojej łaskawej zgody na zezwolenie im na wychowywanie dzieci, zawierania zwi±zków małżeńskich itd.

--
A czy ja chodzę pod oknami jakiego¶ pedała
i demonstruję miło¶ć do płci przeciwnej ?

bolek

Data: 2010-02-26 14:51:15
Autor: raff
Kozia wojna
--
A czy ja chodzę pod oknami jakiego¶ pedała
i demonstruję miło¶ć do płci przeciwnej ?
A wychowywanie dzieci ? Żeby te dzieci nie¶wiadomie deprawowały
normalne dzieci ? Ale pedał tego nie zrozumie.

Ale na adopcje dzieci sie mozemy zgodzic. Pod warunkiem ze sobie sami zrobi±.

R.

Data: 2010-02-26 21:58:46
Autor: Jadrys
Kozia wojna
W dniu 2010-02-26 14:47, bolek pisze:

[...]

Nie wiem czy chodzisz, mnie się nie pytaj.
"Nie¶wiadome deprawowanie normalnych dzieci".. a tak po Polsku - co masz na my¶li?

"Pedał nie zrozumie"? To twierdzenie?  Jeste¶ "pedałem"?

Data: 2010-02-26 15:21:22
Autor: -he®sk-
Kozia wojna
On Fri, 26 Feb 2010 14:34:30 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   ja tez mam prawo do zycia po swojemu i nie zycze
>   sobie by jakis przypudrowny zboczek lazil mi pod oknami.

Wła¶nie oni o to walcz±.

 o łażenie z przypudrowanym tyłkiem na love parade ?!  jestes naiwny jezeli sadzisz ze chodzi o prawo do uczuc.

Żeby¶ ich traktować jak wszystkich innych ludzi.

 maja takie same prawa i obowiazki jak inni.
 wiec nie zycze sobie by byli traktowani inaczej.
 to nie sa swiete krowy i nie wszystko im wolno.
Żeby nie trzeba było twojej łaskawej zgody

 do czego potrzebna im moja zgoda? chca sie kochac?
 to niech sie sobie kochaja. to co robia pod kolderka
 mnie nie obchodzi. niech mi tylko nie obnosza sie ze
 swoja "miloscia" po miejscach publicznych bo to nie  jest miejsce na pokazywanie napasionych tylkow.   love parade robi wiele zlego dla tych srodowisk.
 prawdziwego uczucia nie okazje sie w tak oblesny sposob.
na zezwolenie im na wychowywanie dzieci,

 czyzby z tych zwiazkow rodzily sie jakies dzieci?

zawierania zwi±zków małżeńskich itd.

 KTORE Z NICH JEST KOBIETA, A KTORE MEZCZYZNA ?

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-26 22:00:00
Autor: Jadrys
Kozia wojna
W dniu 2010-02-26 15:21, -he®sk- pisze:
[...]

Właśnie oni o to walczą.

  o Ĺ‚aĹĽenie z przypudrowanym tyĹ‚kiem na love parade ?!
  jestes naiwny jezeli sadzisz ze chodzi o prawo do uczuc.

Nie sadzę żeby im chodziło o prawo do uczuć, na to nie potrzebują czyjejś akceptacji. Myślę, że raczej chodzi im o równe prawa do rozporządzania swoim życiem. Bo jak na razie to piętrzy się przed nimi góra zakazów.

Żebyś ich traktować jak wszystkich innych ludzi.

  maja takie same prawa i obowiazki jak inni.
  wiec nie zycze sobie by byli traktowani inaczej.
  to nie sa swiete krowy i nie wszystko im wolno.

No i czego mnie zmuszasz do pisania tego samego po raz chyba 20-sty.  Nie maja prawa do zawierania zwiÄ…zkĂłw maĹ‚ĹĽeĹ„skich, wychowywania dzieci itd..  to sÄ… "takie same prawa"?

[...]

Bzdura, te demonstracje mają tylko pokazać że oni czują się dyskryminowani.

na zezwolenie im na wychowywanie dzieci,

  czyzby z tych zwiazkow rodzily sie jakies dzieci?

Wśród heteryków też się zdarzają ludzie bezpłodni, ale jednak nikt im nie odmawia prawa do opieki i wychowywania dzieci.

zawierania związków małżeńskich itd.

  KTORE Z NICH JEST KOBIETA, A KTORE MEZCZYZNA ?

To nie ma ĹĽadnego znaczenia.

Data: 2010-02-27 08:21:29
Autor: -he®sk-
Kozia wojna
On Fri, 26 Feb 2010 22:00:00 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   o łażenie z przypudrowanym tyłkiem na love parade ?!
>   jestes naiwny jezeli sadzisz ze chodzi o prawo do uczuc.

Nie sadzę żeby im chodziło o prawo do uczuć, na to nie potrzebuj± czyjej¶ akceptacji. My¶lę, że raczej chodzi im o równe prawa do rozporz±dzania swoim życiem.

 a kto im nie pozwala?
Bo jak na razie to piętrzy się przed nimi góra zakazów.

 jakies przyklady ?

>   maja takie same prawa i obowiazki jak inni.
>   wiec nie zycze sobie by byli traktowani inaczej.
>   to nie sa swiete krowy i nie wszystko im wolno.
No i czego mnie zmuszasz do pisania tego samego po raz chyba 20-sty.  Nie maja prawa do zawierania zwi±zków małżeńskich,

 od kiedy to zwiazek 2 kolesi jest zwiazkiem malzenskim?
 masz kogos na oku, ze tak ci to potrzebne ?

wychowywania dzieci itd..

 swoje moga wychowywac.
to s± "takie same prawa"?

 maja takie same prawa jak kazdy facet. czego chca jeszcze ?

> [...]
>
>   love parade robi wiele zlego dla tych srodowisk.
>   prawdziwego uczucia nie okazje sie w tak oblesny sposob.

Bzdura, te demonstracje maj± tylko pokazać że oni czuj± się dyskryminowani.

 wierzysz w to co piszesz? lazenie z przypudrowanymi dupskami,
 oblesne gesty to protest przeciwko dyskryminacji ?
>   czyzby z tych zwiazkow rodzily sie jakies dzieci?

W¶ród heteryków też się zdarzaj± ludzie bezpłodni,

 sadzisz,ze homosie (nie geje czy lesbijki) sa w wiekszosci bezplodni?

ale jednak nikt im nie odmawia prawa do opieki i wychowywania dzieci.
  oddalbys na wychowanie swoje dziecko parze gejow ?
 nawet w sytuacji ciezkiej? wiec nie pitol!

>   KTORE Z NICH JEST KOBIETA, A KTORE MEZCZYZNA ?    To nie ma żadnego znaczenia.

 gdyby bylo wszystko jedno to pies by dupa szczekal...

--

 HeSk

Data: 2010-02-27 20:46:18
Autor: Jadrys
Kozia wojna
W dniu 2010-02-27 08:21, -he®sk- pisze:
[...]

rozporzÄ…dzania swoim ĹĽyciem.

  a kto im nie pozwala?

Ty i tobie podobne psy ogrodnika.

Bo jak na razie to piętrzy się przed nimi góra zakazów.

  jakies przyklady ?

Było już o tym.

   maja takie same prawa i obowiazki jak inni.
   wiec nie zycze sobie by byli traktowani inaczej.
   to nie sa swiete krowy i nie wszystko im wolno.

No i czego mnie zmuszasz do pisania tego samego po raz chyba 20-sty.
Nie maja prawa do zawierania związków małżeńskich,

  od kiedy to zwiazek 2 kolesi jest zwiazkiem malzenskim?
  masz kogos na oku, ze tak ci to potrzebne ?

Nie jest, ale powinien być.

Nie jestem gejem, jeĹĽeli ci o to chodzi.

wychowywania dzieci itd..

  swoje moga wychowywac.

Nie wiesz ĹĽe wszystkie dzieci sÄ… nasze, rĂłwnieĹĽ homkĂłw?  Do "becikowego" dopĹ‚acajÄ… rĂłwnieĹĽ homoseksualiĹ›ci, tak samo do szkół.

to sÄ… "takie same prawa"?

  maja takie same prawa jak kazdy facet. czego chca jeszcze ?

Tego o czym rozmawiamy od paru dni. Pisałem o tym już ze 20 razy.

[...]

Widziałem parę razy demonstrację homków. Jednak ani eazu nie widziałem żeby chodzili z gołymi du..mi.

   czyzby z tych zwiazkow rodzily sie jakies dzieci?

Wśród heteryków też się zdarzają ludzie bezpłodni,

  sadzisz,ze homosie (nie geje czy lesbijki) sa w wiekszosci bezplodni?

Nie sÄ…dzÄ™..  ich pĹ‚odność czy jej brak nie majÄ… zadnego znaczenia.

ale jednak nikt im nie odmawia prawa do opieki i wychowywania dzieci.

  oddalbys na wychowanie swoje dziecko parze gejow ?
  nawet w sytuacji ciezkiej? wiec nie pitol!

Nie mam żadnych uprzedzeń do nich. I na dodatek ja w odróżnieniu od wielu ludzi wiem że homoseksualizm nie jest zaraźliwy.

Bez komentarza.

Data: 2010-02-28 10:48:49
Autor: -he®sk-
Kozia wojna
On Sat, 27 Feb 2010 20:46:18 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   a kto im nie pozwala?
Ty i tobie podobne psy ogrodnika.

 alez ja ci pozwalam. korzystaj bracie z uciech!

>   od kiedy to zwiazek 2 kolesi jest zwiazkiem malzenskim?
>   masz kogos na oku, ze tak ci to potrzebne ?
Nie jest, ale powinien być.

 jasne. wpychanie fiuta w odbyt to prokreacja.

Nie jestem gejem, jeżeli ci o to chodzi.

 to twoj problem jaka masz orientacje.

>   swoje moga wychowywac.

Nie wiesz że wszystkie dzieci s± nasze,

 nie wszystkie sa nasze. takie haselka modne byly za komuny.

również homków?

 jasne.
Do "becikowego" dopłacaj± również homoseksuali¶ci, tak samo do szkół.

  maja takie same prawa jak i obowiazki. placa podatki.

>   maja takie same prawa jak kazdy facet. czego chca jeszcze ?
Tego o czym rozmawiamy od paru dni. Pisałem o tym już ze 20 razy.

 a ja ci pisalem, ze malzenstwo wg konstytucji to zwiazek
 mezczyzny i kobiety, a nie kolesia i kozy.

>   oblesne gesty to protest przeciwko dyskryminacji ?
Widziałem parę razy demonstrację homków. Jednak ani eazu nie widziałem żeby chodzili z gołymi du..mi.

 jasne. ty jestes z marsa. nie dowidzisz...

>   sadzisz,ze homosie (nie geje czy lesbijki) sa w wiekszosci bezplodni?
Nie s±dzę..  ich płodno¶ć czy jej brak nie maj± zadnego znaczenia.

  skora sa plodni to z kim splodza SWOJE dzieci ?

>   oddalbys na wychowanie swoje dziecko parze gejow ?
>   nawet w sytuacji ciezkiej? wiec nie pitol!

Nie mam żadnych uprzedzeń do nich.

 alez ja tez nie mam. nie mam uprzedzen do gejow i lesbijek.
 rzygac mi sie chce kiedy widze pedala albo lesbe.

I na dodatek ja w odróżnieniu od wielu ludzi wiem że homoseksualizm nie jest zaraĽliwy.

 tak jak aids ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-02-28 14:21:59
Autor: bolek
Kozia wojna

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hmbsqc$202$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-27 08:21, -heRsk- pisze:
On Fri, 26 Feb 2010 22:00:00 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Nie wiesz że wszystkie dzieci s± nasze, również homków?  Do "becikowego" dopłacaj± również homoseksuali¶ci, tak samo do szkół.

To homki maj± dzieci ???
Ale jestem niedouczuny !

bolek

Data: 2010-03-01 10:16:55
Autor: Jadrys
Kozia wojna
W dniu 2010-02-28 14:21, bolek pisze:
[...]

Skoro łoż± na ich utrzymanie, to chyba w jakim¶ sensie je maja.

Data: 2010-02-26 20:05:07
Autor: mkarwan
Kozia wojna

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm8il8$i1j$1news.onet.pl...
Właśnie oni o to walczą. Żebyś ich traktować jak wszystkich innych ludzi. Żeby nie trzeba było twojej łaskawej zgody na zezwolenie im na wychowywanie dzieci, zawierania związków małżeńskich itd.

To im siÄ™ rodzÄ… dzieci?
Do czego im potrzebny ślub?

Data: 2010-02-26 22:01:02
Autor: Jadrys

[...]